Piercingtopic

ik heb er altijd zilver in en wissel eigenlijk nooit, alsnog gebeurt het soms dus daarom link ik het daaraan

Ja heb ik! Met geschoten gaatjes van 20+ jaar geleden.

1 like

Hi allemaal, ik heb laatst mijn rook verwisseld voor een ringetje met bedel er aan, super blij mee!

Ik ben alweer aan het nadenken over een nieuwe piercing, maar weet niet zo goed welke ik wil.
Ik zat te denken aan een stacked boven m’n eerste en 2e gaatje, of misschien een conch.
Ik wil het liefst een piercing in het oor waar de rook ook al in zit, zodat ik nog op het andere oor kan slapen, maar ik weet ook dat ik een conch in mn andere oor (daar zitten m’n eerste 3 gaatjes in, geen andere piercings) het mooist ga vinden.
Een stacked bij mijn legere oor zou ik nog overwegen, omdat mijn piercer zei dat die bij mij niet door kraakbeen heen gaat en echt nog in mn oorlel zou zitten. Dat geneest sneller, daarom zou ik dat nog wel willen.

Wat denken jullie ervan? Wat vinden jullie het mooist? Ben benieuwd naar jullie ideeën!

1 like

Ik denk dat inderdaad een stacked boven de eerste twee leuk zouden staan :slight_smile:

Ah ik heb net mijn tepelpiercing verwijderd. Ik vind het zo jammer. Heb ‘m denk ik al 4 jaar en het was elke keer lichtjes ontstoken met soms wat vuil of bloed eruit. Heb al een korter staafje, maak het goed schoon etc. Maar niks werkte, hij werd als het even goed ging altijd weer pijnlijk en wat ontstoken. Kon nooit zonder bh met padding erin slapen (of zelfs overdag ermee bewegen) omdat het zo gevoelig was.

Heb hem dus net eruit gehaald maar ik vond het zó mooi en krachtig en sexy bij mezelf. Nu heb ik saaie borsten. Ben er echt een beetje verdrietig van :smiling_face_with_tear: maar goed straks doet het geen zeer meer en dat is natuurlijk altijd beter.

6 likes

Heel herkenbaar! Had dat een paar maanden geleden ook, of ontstoken/geïrriteerd of ontzettend aan het jeuken. Was echt geen doen meer maar precies wat je zegt, het voelde krachtig en sexy ja!

Heb hem er wel uitgehaald en ik ben nu wel meer tevreden er mee. Geen jeuk en ander ongemak is ook wat waard. Hopelijk zie je het snel als de betere beslissing :hugs:

1 like

Oh jij ook, wat jammer hè! Het was echt mijn mooiste piercing, echt voor mezelf. Maar pijn is ook niet goed.

2 likes

Ik heb net vrij impulsief weer een tweede tepelpiercing laten zetten. Wel bij mn vaste piercer. Ben zo blij, ik had deze er 1,5 jr geleden uitgehaald omdat hij uitgroeide maar voelde me sindsdien niet mezelf meer :joy: nu heb ik er weer twee, welcome back :raised_hands: :joy:

8 likes

Ik heb een paar weken terug mn neusknopje laten vervangen door een ringetje maar het is al sinds het wisselen onrustig :frowning: af en toe beetje vocht en/of bloed eruit en zit nu ook een klein bultje op. Het knopje heeft er 3,5 maand ong in gezeten en nooit last van gehad. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de piercer, denk toch maar weer terug naar een knopje en die goed lang laten zitten.

Wat zouden jullie doen? Afwachten tot het beter gaat of terug naar knopje? Misschien lastig inschatten zonder foto (ga ik niet delen haha) en de piercer zal vast goed advies kunnen geven, maar ik dacht ik vraag het hier ook even.

Is er nog een fijne piercer in Amsterdam? Ik ging vroeger naar classic ink & mods maar toen zij helemaal wappie werden wilde ik er niet meer heen :frowning:

Kanpatha!

1 like

Terug naar een knopje! Na 3,5 maand is je piercing gewoon nog niet genezen. Geduld…

2 likes

Ohnee, ik ga nu altijd naar dare2wear, hun zusje dat js overgebleven. Zijn die ook wappie?

1 like

Het is wel onderdeel van classic ink & mods volgens mij. Dus de eigenaar is hetzelfde denk ik. En die was wel vet wappie dus wilde ik niet meer sponseren.

Misschien dat het inmiddels wel anders is hoor trouwens!

1 like

Ik heb weer wat nieuwe sieraden en kettingen. Ik wacht nu nog op een bestelling voor nieuwe topjes voor de bovenste helixen en derde gaatje. Ik wil ook graag nog iets anders in mijn eerste twee gaatjes en nog een conch laten plaatsen. Nog genoeg te doen aan dit oor dus, haha!

18 likes

Prachtig!! Waar zijn die sieraden met kettinkjes van, weet je dat toevallig?

Dankje! Ben er ook heel blij mee :slight_smile:

• Marquise Drop Chain van Modern Mood (fauxrook naar helix)
  • Marquise Bead Charm van Modern Mood (hanger aan rook)
  • Hera Cable van Modern Mood (gordijntje om helix)
  • Brillcut Double Box van Beatti (ketting van lage helix naar derde gaatje)
  • Versa Chain Claw Hoop van Beatti (piercing in lage helix + een labradoriet charm)

Hopelijk heb je hier wat aan! Ik wil ook wel benoemen waar ik dit heb laten doen, zij hebben ook een webshop. Maar weet niet of ik dan reclame maak en of dat mag op dit forum?

2 likes

Wow thanks! Ik heb een vaste piercer, maar was wel erg benieuwd naar de sieraden!

Prachtig jouw oor! Ik denk dat een daith hier ook fantastisch bij past.

2 likes

Dankjewel! Heb ik ook over getwijfeld idd! Maar denk dat ik in dit oor een conch wil. Of misschien wel 2. En dan in mijn andere oor een daith.