Piercingtopic

Geen idee maar ik wilde het ook als laatste redmiddel gebruiken en ze hadden het nergens meer. Ben echt bij veel drogisten geweest en toen zei een medewerker dat het ook niet meer terug zou komen, maar geen idee waarom.
Maar nu heb ik L-metrisan erop gesmeerd en het is echt een wonder middel. Ziet er beter uit dan ooit en is eindelijk niet meer dik en ontstoken.
Het is honingzalf voor wonden.

1 like

Ahhh oke. Op naar blije piercings. Ik heb nu 11 maanden kuttende hoge helixen en m’n geduld begint op te raken. Ook zo stom want ik wil er twee mooie kleine ringetjes in en nu zitten er al een bijna een jaar saaie staafjes in.

Hahah ik heb dus precies ook twee hoge helixen. Misschien is het gewoon een kut plek. Heb er laatst wel ringetjes in laten zetten. Echt deed meer zeer dan het laten zetten ging bijna van mn stokje. Maar dacht ringetjes wel zouden kunnen helpen met de genezing ofzo.

2 likes

Wow toevallig haha. Over het algemeen zijn ringetjes juist kutter met genezen. Maar dan ziet het er iig meer uit als het beoogde eindresultaat.

Hij is van alloverpiercing! https://www.alloverpiercings.nl/28600-jewelled-click-ring-met-swarovski-gems

1 like

Ha tof, die heb ik ook in mn conch! En in mn helix en auricle. Voor die prijs vind ik ze er ook heel goed uitzien!

2 likes

2u huisarts, maar hij is eruit. Ging he-le-maal mis. Dit leuke geintje levert me een week antibiotica op. DOEI KERST.

1 like

Het wordt niet aangeraden, maar het zal per persoon verschillen of je er last van krijgt.

1 like

Echt zonnen wordt iig afgeraden dus dan zal de zonnebank ook niet verstandig zijn lijkt me.

1 like

Ik wilde net dezelfde aanrader.

1 like

Hoi! Ik heb nu ongeveer een 1,5 maand geleden mijn conch laten piercen, deed enorm veel pijn. Hij is al een keer flink ontstoken geweest en kreeg van de huisarts het advies hem eruit te halen, heb dat niet gedaan maar heb wel de antibioticum kuur afgemaakt. Toen was de ontsteking weg en had ik niet zoveel last meer van de piercing. Nu begint hij dus weer een beetje op te spelen en ik wil echt niet nog zo’n ontsteking… Iemand tips? Of heeft iemand ervaring met van die oliën zoals jojoba-olie of tea tree olie, en waarmee zou je dat dan kunnen mengen tot een soort oplossing?

Oh ik wil ook graag een conch maar als ik dit lees twijfel ik weer enorm. Mijn anti tragus wilde ook echt niet, die heb ik er maar uitgehaald :sob:

Bij mij deed tea tree olie niet zoveel, misschien dat ik het verkeerd gebruikte maar vond er niks aan. Mijn helix is een paar keer ontstoken geweest toen mijn vriend er per ongeluk tegenaan beukte. Ik deed 2-3x per dag een badje met zeezout en merkte met 2 dagen wel echt duidelijk verschil.

1 like

Vraag aan de huisarts een tube Fucidin. Duurt even voor het werkt maar stug door smeren en het wordt beter.

1 like

Fucidin hebben we nog liggen thuis dus dat is top, bedankt voor de tips!
En jaa ik vind een conch piercing zoveeel erger met zowel het zetten als het helingsproces dan een helix… Maar ik vind hem heel mooi dus weiger het echt om hem eruit te halen :frowning:

Ik heb een ringetje in mijn helix maar bij het gaatje in mijn oor is mijn huid zwart uitgeslagen… denk door het sieraad. Vind het echt raar?

Ziet er ook viezig uit. Ik wil ook iets nieuws in mijn forward helix maar ik vind de mensen bij queen of rings vaak zo ongeïnteresseerd

Soesha!

1 like

Doet het in ieder geval niet zo veel pijn! :wink:

Ohh je bedoelt qua lengte van het staafje? In dat geval denk ik dat het juist beter gaat dan bij een oorbel, want ze kunnen dan een kortere piercing kiezen (en bij van die oorbellen die geschoten worden niet, dat is volgens mij allemaal standaard lengte).

Maar voor echt beter advies zou k gewoon een keertje binnenlopen bij een piercer, en vragen of zij denken dat het kan!

Nice, high nostrils is eigenlijk nog iets die ik ooit wil maar ik zit al zo vol en sta voor de klas :frowning: