Top, dank je wel! Ik was al aan het tekenen geslagen maar dat leek nergens op haha
Ik wil volgende week een forward helix laten zetten. Ik lees hier gemengde reacties over hoe pijnlijk het is. Zijn er mensen die er na maanden nog last van hebben? Ik heb geen andere oorpiercings waarmee ik het zou kunnen vergelijken alleen 2 oorgaatjes.
Ik heb alleen de eerste dag een beetje pijn gehad. Daarna geen pijn meer wel de eerste maanden last van een vochtbultje gehad.
Oh oke das mooi om te horen
Ik had bij mijn neuspiercing ook een vochtbultje die nu weer weg is. Ik denk dat ik er gewoon voor ga dan, want ik vind mijn oor zo “kaal” nu.
na hoe veel tijd kreeg je zo’n vochtbultje bij je neuspiercing? en na hoe lang ging ie weer weg? ik ben er zo bang voor he, iedereen om me heen met een neuspiercing heeft er een gehad ):
Ik denk 1 week erna en het duurde maar een paar dagen
Was niet lelijk/storend of zo.
Ik kreeg er een na een maand en die heeft er meer dan een half jaar gezeten en toen heb ik die piercing er maar uitgehaald.
Ik vond het niet zo pijnlijk! Het heelde ook snel, maar na 3 maanden had ik al een ringetje erin.
Ik heb het niet gehad!
Okay, even nieuwsgierigheid hier… Voor degene die tepelpiercings hebben, hoe lang duurde het voordat het genezen was en het niet meer pijn deed? Ik heb de mijne nu bijna 2 jaar en de linker blijft irriteren om de zoveel tijd. Dan met echt flink wat wondvocht en bloed. Het doet dan ook echt pijn. Ik heb wat antibioticazalf gehad van de piercingshop, maar om de zoveel tijd komt het terug. Iemand tips?
Bij mij deed het alleen de eerste dag een beetje pijn en soms als ik er echt hard tegen aanstoot als ik geen bh aan heb. Zit soms wel een beetje ‘viezigheid’ maar dat spoel ik zo weg onder de douche. Dus ik heb eigenlijk geen tips voor je.
Ik heb er nog nooit een gehad. Gewoon zorgen dat je je door een kundige piercer laat piercen, met implant grade titanium (of niobium/goud) en gewoon niet teveel aanzitten.
Bij mijn piercing is letterlijk alles fout gegaan wat er fout kon gaan 10 jaar geleden, maar daar heb ik heel erg geluk mee gehad 
Qua zetten vond ik het de minst pijnlijke van al m’n piercings. De genezing vond ik juist wel irritant want m’n haar draaide er telkens omheen, dat is wel iets op op te letten als je lang haar hebt.
@Barbie @Vuile_bitch Ik ben echt opgelucht om dat te horen, haha. Ik heb eindelijk een afspraak kunnen maken bij mijn piercer voor volgende week woensdag, want hij was helemaal volgeboekt.
Is het eigenlijk beter om chirurgisch staal of titanium te nemen? En zijn de piercings van all over piercings beetje fijn?
Implant grade titanium. Chirurgisch staal klinkt heel goed, maar is eigenlijk een mooiere naam voor roestvast staal. Zit ook een hoog percentage nikkel in.
Heb trouwens gisteren spontaan een flat helix laten piercen met een prachtig sieraad van Sacred Symbols. Zal vandaag nog even een foto plaatsen 
Prachtig!
Wauw! Die daith is ook zooo mooi, staat ook nog op mijn wensenlijst😍
Zooo mooi!
Heb jij tips voor daith genezing? Heb nu al zo lang pijnlijke vochtbultjes en er blijft vocht uit komen. Tea tree en zeezout al geprobeerd.