Piercingtopic

Dit zijn mijn beide oren. Ik wil eigenlijk rechts (kant van de conch) nog een forward helix en eigenlijk wil ik nog wel ergens iets. Iemand een suggestie?

10 likes

Ik zou net als ik gaan voor een flat helix inderdaad! Lijkt me heel tof.

Oeh of een ringetje in je rook.

2 likes

Mijne is na 4 maanden nog steeds een beetje gevoelig dus ik snap je helemaal haha. En dankjewel :heart:

Wtf ik heb een extra gaatje in mijn tepel sinds ik een piercing heb… Als ik het korstje weghaal dan kan ik gewoon mijn piercing zien zitten. :face_with_raised_eyebrow:

Haha dat laatste weet ik maar het blijft verleidelijk. :joy:

Mijn lichaam was bezig mn forward helix af te stoten, dus was ook aan het uitgroeien. Die moest er toen uit gehaald worden omdat ie anders zou uitscheuren #funfact. @Fenayi zou er misschien wel even naar laten kijken bij de piercingshop dus

Hoe bedoel je dit? Waar zit het extra gat?

Groeit niet super snel dicht, maar heb je geen klein oorbelletje ofzo? Een zweerknopje?

1 like

Tja, hier zul je toch echt tijd voor moeten maken als je het goed wilt aanpakken. Als ik een ontstoken kies heb, ga ik ook niet pas naar de tandarts als het me goed uitkomt.

@Santeria Kun je de piercer niet bellen voor advies? Mijn piercer zegt dat als ik problemen heb hem direct moet bellen. Zij weten het uiteindelijk het best en idd een vochtbult van een halfjaar is sowieso niet goed.

Wie heeft er hier een forward helix?

Ik heb een forward!

Was het pijnlijk? En gaat je haar er vast in zitten?

Vond het zelf echt heel erg mee vallen, haren blijven er ook niet echt in haken. Enige is waar ik soms last van heb is bij de kapper als ze het niet weten dat ik daar piercings heb haha, maar als je het aangeeft letten ze er ook wel op.

1 like

Oké klinkt goed. Ja dat van de kapper pff. Ik heb zelf eind vorig jaar na echt tig jaar weer mijn helix erin gedaan. En ze heeft echt meerdere malen hardhandig met de kam die piercing geraakt. :sleepy: Maar die helix was al lang genezen dus heb hem maar uit gedaan toen.

Ik! Vond het de gemakkelijkste piercing qua genezing. En haar valt ook wel mee, heb daar met m’n normale helixen meer last van.

Ik wil nu nog drie forward helixen aan de andere kant en drie normale of flat helixen. Heeft iemand ervaring met die flat helix? Kan iedere piercer die in principe zetten?

1 like

Vond hem qua piercen echt een eitje! En qua genezing tot nu toe ook een makkie. Denk dat elke piercer dit wel kan zetten ja. Al zou ik niet zomaar naar elke piercer gaan, haha.

Dank je wel! Echt heel mooi.

1 like

Ik vond hem niet pijnlijk maar qua haar en genezen was het wel echt de kutste piercing ooit. Heeft echt anderhalf jaar geduurd bij mij.

1 like

Door dit topic heb ik 2 weken geleden vrij spontaan (voor mijn doen) een rook piercing laten zetten.

Ervaring

Ik was echt een beetje bang omdat het mijn eerste kraakbeen piercing is. Het zetten was bij mij echt niet pijnlijk, maar misschien heb ik ook een hogere pijngrens dan ik denk, want mijn tepelpiercings deden ook geen pijn. Ja, ik was oprecht bang dat deze piercing meer pijn zou doen, hahaha.
Verder heb ik de eerste 2 nachten met een reiskussentje geslapen (met mijn oor in het gat), en op nacht 3 gewoon op allebei mijn kanten kunnen slapen zonder pijn. Dus wat betreft heling verloopt alles heel goed.

21 likes

Ik laat deze middag een tepelpiercing zetten, superspannend!!

9 likes