Piercingtopic

BodyArtForms en AllOverPiercings!

@Vaasmodel heel tof oor heb jij ook zo! LeRoi heeft ook toffe dingen he :heart_eyes:

1 like

Nice! Waar heb je die in je conch vandaan?

1 like

Van Pirate Piercing in Antwerpen. Hij heet de marquise fan, deze is van Industrial Strength, maar BVLA heeft ze ook.

1 like

Super mooi die conch! En die drie forward helixen wilde ik ook maar mn oren bleken te klein :sob:

1 like

Mooi oortje heb je zo! Zou sowieso (niet alleen vanwege de pijn) voorlopig nog niet op je conch slapen in verband met vergroeien.

Kan ook geen forward helix in m’n oren :sob: en ook geen faux rook. Heb kleine oren die redelijk strak tegen m’n hoofd aan zitten.

Door dit topic ben ik helemaal verliefd geworden op bepaalde BVLA piercings maar daar heb ik toch helemaal geen geld voor :sob: Ben wel helemaal geïnspireerd om op zoek te gaan naar mooie sieraden om m’n eeuwige zilveren ringetjes mee te vervangen.

En wil ook iets anders voor in m’n tepelpiercings maar dan moet ik eerst eens langs de piercer om te vragen hoe lang m’n staafjes zijn… Ze zijn een week na het zetten vervangen door langere en ik heb ook na het genezen echt geen ruimte voor kortere. Ik zie trouwens op Body Art Forms dat zo goed als alle (tepel)barbells maar in 1 lengte te krijgen zijn, is dat normaal?

2 likes

Ik kan het voor mezelf verantwoorden, omdat ik verder geen sieraden draag. En goud blijft toch altijd wel geld waard dus wat dat betreft is het geen weggegooid geld. Maar je moet het wel uit willen geven haha.

Je moet trouwens gewoon kijken naar barbells, niet per se nipple barbells. Zolang je de juiste diameter maar hebt kun je natuurlijk elke lengte kiezen die je wilt.

1 like

Ah ja dan kan ik me goed voorstellen dat je het er voor over hebt! Ik studeer momenteel dus kan niet zoveel sparen, en wat ik spaar geef ik uit aan vakanties en die hebben wel prioriteit over sieraden :grin: Maar als ik straks fulltime werk is het zeker wel iets waar ik voor zou willen sparen.

En ja ik zat vooral specifiek wel naar nipple barbells te kijken omdat ik bloemetjes tof vind en die moeten natuurlijk wel naar ‘voren’ wijzen in plaats van naar buiten. Maar voor ander soort dingen is het wel een goed idee ja, thanks!

Ik ben ook student en werk part-time, maar ben gewoon niet zo’n verantwoordelijk persoon :joy:

Als het goed is moet je losse ends kunnen kopen die ook aan de ‘zijkant’ threaded zijn, maar kan ze zo gauw niet op BAF vinden. Shops werken natuurlijk ook zo, dus daar kun je sowieso terecht.

Hahahaha, moet ook kunnen toch :grin: Ends die aan de zijkant gedraad zijn ga ik eens naar opzoek, thanks! En ga binnenkort sowieso even langs de shop om te vragen welke lengte staafje ik heb, dus ga zeker ook even kijken wat ze daar hebben liggen qua sieraden :blush:

Ik werd vanochtend wakker met enorme pijn, was in m’n slaap m’n tepelpiercing ergens aan blijven haken, omg :sob: heel voorzichtig proberen los te maken maar het lukte allemaal niet en paniek, en als ik wilde draaien meteen een pijnscheut. Uiteindelijk los gekregen en binnen 3 sec was alle pijn weer over gelukkig :sweat_smile:

Dit is zo mooi. :heart_eyes: Ik heb er 2 i.p.v. 3 maar ben er nog steeds verliefd op.

1 like

Dit zijn mijn beide oren. Ik wil eigenlijk rechts (kant van de conch) nog een forward helix en eigenlijk wil ik nog wel ergens iets. Iemand een suggestie?

10 likes

Ik zou net als ik gaan voor een flat helix inderdaad! Lijkt me heel tof.

Oeh of een ringetje in je rook.

2 likes

Mijne is na 4 maanden nog steeds een beetje gevoelig dus ik snap je helemaal haha. En dankjewel :heart:

Wtf ik heb een extra gaatje in mijn tepel sinds ik een piercing heb… Als ik het korstje weghaal dan kan ik gewoon mijn piercing zien zitten. :face_with_raised_eyebrow:

Haha dat laatste weet ik maar het blijft verleidelijk. :joy:

Mijn lichaam was bezig mn forward helix af te stoten, dus was ook aan het uitgroeien. Die moest er toen uit gehaald worden omdat ie anders zou uitscheuren #funfact. @Fenayi zou er misschien wel even naar laten kijken bij de piercingshop dus

Hoe bedoel je dit? Waar zit het extra gat?

Groeit niet super snel dicht, maar heb je geen klein oorbelletje ofzo? Een zweerknopje?

1 like