Piercingtopic

Tja, hier zul je toch echt tijd voor moeten maken als je het goed wilt aanpakken. Als ik een ontstoken kies heb, ga ik ook niet pas naar de tandarts als het me goed uitkomt.

@Santeria Kun je de piercer niet bellen voor advies? Mijn piercer zegt dat als ik problemen heb hem direct moet bellen. Zij weten het uiteindelijk het best en idd een vochtbult van een halfjaar is sowieso niet goed.

Wie heeft er hier een forward helix?

Ik heb een forward!

Was het pijnlijk? En gaat je haar er vast in zitten?

Vond het zelf echt heel erg mee vallen, haren blijven er ook niet echt in haken. Enige is waar ik soms last van heb is bij de kapper als ze het niet weten dat ik daar piercings heb haha, maar als je het aangeeft letten ze er ook wel op.

1 like

Oké klinkt goed. Ja dat van de kapper pff. Ik heb zelf eind vorig jaar na echt tig jaar weer mijn helix erin gedaan. En ze heeft echt meerdere malen hardhandig met de kam die piercing geraakt. :sleepy: Maar die helix was al lang genezen dus heb hem maar uit gedaan toen.

Ik! Vond het de gemakkelijkste piercing qua genezing. En haar valt ook wel mee, heb daar met m’n normale helixen meer last van.

Ik wil nu nog drie forward helixen aan de andere kant en drie normale of flat helixen. Heeft iemand ervaring met die flat helix? Kan iedere piercer die in principe zetten?

1 like

Vond hem qua piercen echt een eitje! En qua genezing tot nu toe ook een makkie. Denk dat elke piercer dit wel kan zetten ja. Al zou ik niet zomaar naar elke piercer gaan, haha.

Dank je wel! Echt heel mooi.

1 like

Ik vond hem niet pijnlijk maar qua haar en genezen was het wel echt de kutste piercing ooit. Heeft echt anderhalf jaar geduurd bij mij.

1 like

Door dit topic heb ik 2 weken geleden vrij spontaan (voor mijn doen) een rook piercing laten zetten.

Ervaring

Ik was echt een beetje bang omdat het mijn eerste kraakbeen piercing is. Het zetten was bij mij echt niet pijnlijk, maar misschien heb ik ook een hogere pijngrens dan ik denk, want mijn tepelpiercings deden ook geen pijn. Ja, ik was oprecht bang dat deze piercing meer pijn zou doen, hahaha.
Verder heb ik de eerste 2 nachten met een reiskussentje geslapen (met mijn oor in het gat), en op nacht 3 gewoon op allebei mijn kanten kunnen slapen zonder pijn. Dus wat betreft heling verloopt alles heel goed.

21 likes

Ik laat deze middag een tepelpiercing zetten, superspannend!!

9 likes

Ik rolde wel eens een handdoek op en legde die in een ring zodat je met je oor in het gat kan liggen, werkt ook goed!

Het is nu 5 weken geleden dat ik mijn tweede gaatjes heb laten schieten en ik heb echt nergens last van gehad. Het is echt perfect gegaan. Nu zou ik het liefst andere oorbellen in doen. Zou ik dat nu al kunnen doen aangezien ik nergens last van Heb gehad of beter nog een weekje wachten?

Ik heb in al mijn oorgaatjes na 3 weken al ringetjes gedaan omdat ik die knopjes zat was en het toch geen pijn deed, en eigenlijk nooit ergens last van gehad daarna. Denk dat het dus wel kan!

2 likes

En hoe was het? :smiley:

Ik had dit zoveel erger voorgesteld!!
Bij mijn tragus piercing had ik best wel pijn en ik dacht dat die tepel nog tien keer erger ging zijn, maar eerlijk gezegd heb ik het zo goed als niet gevoeld en heeft het nog een uurtje gebrand. Nu voel ik het bijna niet meer!
:smile: ben er zo zo zo gelukkig mee! Ik vind het zo mooi!!!

1 like

Yessss! Volgens mij vallen tepelpiercings echt altijd mee. Nu lekker van genieten haha

1 like

Ik heb nu 2 maanden een rook en ik heb nog steeds dat er (best veel) viezigheid uit komt… Snap niet zo goed hoe het kan. Bij m’n conch en anti-tragus heb ik echt nergens last van gehad en deze doet echt pijn. Hmpf. Ik heb al zoutoplossing gekocht en die gebruik ik af en toe, maar is er nog iets wat ik kan doen (naast geduld hebben)? De andere piercings genazen zo gemakkelijk dat ik het even niet meer weet :sweat_smile:

M’n tepelpiercing is een beetje ontstoken denk ik… Zag net dat er wat bloed en pus uitkwam, maar het doet geen pijn ofzo :thinking: heb ‘m ook al een paar jaar en nooit last van gehad, en er is ook niks geks mee gebeurd nu