Piercingtopic

Mooi vlot haha, en wat fijn!

1 like

Je hebt het overleefd :partying_face:

Heb je ook een foto?

1 like

Jaa deed wel even flink pijn en het brandt nu wat, maar vond ‘t over het algemeen best meevallen. Zal zo thuis even een foto proberen te maken!

Ja, ik heb er na een jaar een langer staafje in laten zetten, omdat ie nog steeds zat te kloten (dat kwam ook doordat ik eraan zat)

Heb nu het idee dat ie een beetje aan het uitgroeien is, had iemand anders hier laatst ook toch? Ben jij nog naar de shop geweest ervoor?

Oke, thanks voor je antwoord! Ik ga van de week maar even langs de shop denk ik, kijken wat ze er van zeggen.
Zou wel balen zijn als hij bij jou aan het uitgroeien is! Kan sowieso geen kwaad om voor de zekerheid even langs de shop te gaan denk ik?

Edit: volgens mij was dat @Sjern ?

1 like

Thanks! Ja misschien ga ik maar ff langs idd.
Nieuw staafje erin was trouwens echt een fluitje van een cent!

1 like

Ik wil al heel lang super graag een conch. Maar ik ben bang dat het raar staat met een ringetje er in omdat dat stuk oor best breed is (snap je?? :joy: ) en dan is het ringetje best groot. Op pinterest zie ik alleen maar perfecte oren, dus heeft iemand hier een conch met ringetje als inspiratie?

zo mooi dankjewel!! Oke ik ga er voor hahaha

Hoe was de genezing bij jou? wel eerst een staafje neem ik aan he?

Oke hierbij m’n rook. Oor is nog wel rood van de kou buiten en er zit nog een bloedkorstje die ik heb proberen te verbergen haha. Oh en zie nu dat het lijkt alsof mn staafje echt heel kort is, maar op de foto die ik onderweg maakte toen het net 2 seconden gepierced was, was het staafje een stuk langer dus ik gok dat m’n oor wat is gaan zwellen nu.

Samenvatting

8 likes

Thanks! Ja eerst een staafje, omdat ik zo’n lelijk titanium bolletje kreeg heb ik na 3 maanden alleen dat bolletje vervangen voor een steentje. Vond ik er leuker uit zien. Na 6 maanden heb ik er een ringetje ingedaan. Ik heb er echt geen last van gehad, alleen de eerste nachten met slapen maar verder is hij nooit ontstoken gelukkig. Ik heb hem nu een jaar en heb er geen last van. Alleen soms als ik op dat oor lig en er teveel druk op dat ringetje staat, voelt het irritant, maar geen pijn. Qua zetten viel hij me ook mee, was zo gedaan en deed 10 sec pijn.

1 like

Ja mijn shop zit in een andere stad, maar inmiddels heb ik hem eruit gehaald! Van boven zat hij dus ook helemaal scheef.

Mijn tepel lijkt ook anders gevormd dan de ander? Meer mensen hier ervaring mee? Hij is dikker aan de de onderkant lijkt wel.

Ik vind de piercing wel erg mooi, dus misschien laag ik ooit mijn andere tepel piercen.

Ik ook!

Samenvatting

9 likes

Waarvan zijn deze?

Heel mooi!! Ik wil echt nu meteen laten piercen maar ik denk dat ik nog even wacht tot ik klaar ben met stage :joy:

1 like

Heel mooi! Ja ik vind een staafje ook echt niet mooi, maar ik ga het toch maar doen tot het genezen is denk ik. Merkte dat dat toen bij mijn helix ook veel beter genas.
Waar is de oorbel in het eerste gaatje van??

Ik ken jouw lichaam niet maar mijn conch doet ook moeilijk en in plaats van een mooi sieraad heb ik gewoon de lichtste gekozen. Eerst maar helen en dan iets leuks erin

1 like

Ik zit nu al een tijd met het idee een tepelpiercing te laten zetten en ik wil het ZO graag!!! Misschien woensdag. :smirk:

2 likes

waarom misschien woensdag en niet gewoon woensdag?

Omdat ik dan nog in Bangkok zit, weet niet of ik het geduld heb om te wachten tot ik terug in Amsterdam zit.

Eergisteren dus mijn rook laten zetten en heb er vannacht gewoon al op kunnen slapen! Het voelt nog een beetje als een blauwe plek aan de achterkant van mijn oor, maar that’s it. Heb ik geluk of komt de hel later pas?