Piercingtopic

Vind ik ook, ik zou nog wel een paar maanden wachten.

2 likes

Omdat het dan juist veel ellende kan opleveren @Rozevarken. Ik heb dezelfde fout gemaskt met mijn rook en zou het ten zeerste afraden zo snel.

Ik heb ook zin in een nieuwe piercing, maar heb nog geen idee wat :woman_shrugging:t2:

Hmm ging jouw rook ontsteken ofzo daarna? Ik denk dat ik dan nog maar even een maandje wacht en het dan even aankijk. Het kriebelt zo om weer een nieuwe te nemen haha.

Ja, ik heb er maandenlang last van gehad incl. vochtbult waarvan ik dacht dat 'ie nooit meer weg zou gaan.

Eindelijk weer m’n neuspiercing opnieuw laten zetten en zo blij weer mee!

2 likes

Hahahaha vrij lastig om zelf een foto te maken, maar ik hem eindelijk m’n conch!! Had zo’n lieve, grappige man die me hielp, heeft echt geholpen. Ik vond het wel een bijzondere pijn zeg, maar inderdaad zo voorbij. Echt blij dat hij er eindelijk in zit en gelukkig was een steentje mogelijk :heart_eyes:

7 likes

Waar kan ik een mooi neusringetje kopen? Heb nu eindelijk de juiste maat ring erin laten zetten bij de shop, maar vind de zilverkleur wel echt veel te donker bij al mn andere zilveren sieraden.
En wil perse een clickring zodat ik makkelijk met knopje kan afwisselen

Kijk eens bij AllOverPiercings of BodyArtForms :blush:

2 likes

Wanneer, wanneer? :smiley:

7 mei!

Pff ik zit al een hele poos te twijfelen over een daith en was bijna zo ver dat ik er voor wou gaan, maar nu bedenk ik me dat dat tijdens het helen natuurlijk superkut is met oordopjes :frowning:

Daarvoor heb je koptelefoons hehe, ook genezen wordt mijn daith echt niet blij van langere tijd oordopjes helaas.

O die tweede shop is tof! Heb jij ervaring met bestellen daar qua verzendkosten en invoerrechten en zo?

Jazeker, heb er al een boel vandaan. Je mag me wel een berichtje sturen als je meer wilt weten :blush:

1 like

Ah ja ik ben toch wel gehecht aan m’n inears, vind koptelefoons helemaal niet fijn :’) Ik ga er nog even goed over nadenken haha

Meiden ik raak wat onzeker over het schoonmaken, of ik het wel goed doe etc. De piercer heeft wel veel verteld en ik heb wel geluisterd maar was schijnbaar in zo’n rush dat ik niet alles meer precies weet. Hij zei dat alles ook op 't papier stond wat ik heb ondertekent maar dat is heel algemeen. Kunnen jullie helpen?

Ik heb dus sinds dinsdag een conch (staafje) en heb bedacht om 's ochtends schoon te maken met zoutoplossing spray ivm dat ik altijd haast heb 's ochtends.

Deze

Gekocht bij de piercer. Dan doe ik het op een wattenstaafje voor en achter. Even laten intrekken en dan met water afspoelen.

En 's avonds maak ik het schoon met een een wattenstaafje en paarse unicura (gekregen van de piercer).

Is dit goed of te weinig? Wat doen jullie/hebben jullie gedaan? En verder bij 't schoonmaken moet ik toch niet het staafje gaan bewegen (draaien of van voor naar achter)? Ik lees verschillende verhalen namelijk… En zal ik af en toe ook een zoutbadje doen of niet als het niet nodig is?

Ik word hier echt onzeker van want wil het zo goed mogelijk verzorgen maar heb totaal geen ervaring met piercings en van internet raak ik in de war.

Ik doe er zelf heel weinig aan, ik maak het alleen onder de douche schoon met warm water. Verder laat ik de natuur gewoon zijn ding doen om het even zo te zeggen. Werkt voor mij prima.

Binnenkort toch echt maar een keertje kortere staafjes in mijn oren laten zetten na een jaar. :see_no_evil: Had ik paar maanden terug al wel kunnen doen maar ja… haha. Ik stoor me er niet heel erg aan, ik zie het zelf toch amper hehe.

Ik deed het net zo als @Fenayi!

1 like

@Fenayi en @Grey

Oké! En het water er dan gewoon langs laten stromen of ook draaien en heen en weer bewegen? Overal over dat gedeelte twijfel ik. De piercer zei dat ik er zoveel mogelijk af moet blijven maar op hun site lees ik dat je bij het schoonmaken dus wel voorzichtig moet draaien etc. Al gebeurt het bewegen natuurlijk sowieso wel een beetje bij het schoonmaken…