Piercingtopic

Ik denk dat Maria Tash iets in Amsterdam gaat openen!

2 likes

Ja, ik las het. Fijn want ik wilde hun long sword met opaal en robijnen maar durf dat echt niet online te bestellen

Heb nog geen seks gehad, maar iemand kan er nu niet in knijpen of zo, dat zou ik arelaxed vinden.

Ja, ik zag ook al wat voorbij komen op Instagram! Wel fijn om alles in het echt te kunnen bewonderen :heart_eyes:

1 like

Bij mij twee weken en mijn vriend was al aan het frunniken/bijten/… Heel soms was/is het wat onaangenaam maar 99% van de tijd geen probleem

1 like

Ik vind het ook veel te duur om zo te bestellen. Als ik iets in het echt zie, kan ik veel beter inschatten of het de moeite waard is. Leuk! :smile:

1 like

Het probleem is dat alles in het echt veel mooier fonkelt dan op een foto… dus ik ben veel te makkelijk te overtuigen dan :joy:

Ach volgens mij valt 80% van haar collectie al af voor mij, omdat ik echt niet meer dan €200 ga uitgeven voor een oorbel. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nou, als ik iets heel mooi vind ben ik daar dus wel toe bereid… Dat is het gevaar haha.

Piercer gaf bij mij aan dat er 9 mnd niet aangezeten mag worden ivm helingsproces. Heb me daar toen ook aan gehouden, lijkt me sowieso niet prettig als iemand anders er na een paar weken al aan gaat zitten - misschien niet eens qua gevoel maar dat zou je bij een andere piercing ook niet willen qua bacteriën etc toch?

Ja ik snap je! Vandaar mn vraag ook. Ik vind 9 maanden wel echt lang wachten hoor😱

En merk je dat het gevoeliger of minder gevoelig is geworden door een piercing? Lees ook wel eens dat je gevoel minder wordt. Dat zou ik jammer vinden haha

Bij mij een stuk gevoeliger!
Maar mijn tepels waren ervoor niet extreem gevoelig, dus mss heeft dat er ook mee te maken

Dit dus. Als je eens samen heen wil, geef dan vooral een gil

1 like

Over tepelpiercings; merkten jullie ook verschil in grootte van jullie tepels? Of nou ja, grootte, dat de tepel meer vooruit steekt?

En hoe zit het nu eigenlijk met tepelpiercings en borstvoeding in de toekomst, kan dat nadelig zijn?

(ik wil het ook heel graag laten zetten)

Mijn tepels zijn nu standaard stijf, dus ze steken in dat opzicht wel meer vooruit ja. Je ziet ze daardoor ook veel duidelijker door mijn shirt heen als ik geen beha draag.

Borstvoeding en tepelpiercings durf ik niks over te zeggen!

1 like

Mij is verteld dat als je zwanger wordt, ze eruit moeten (doordat je borsten en ook tepels zeer waarschijnlijk groter worden). Je kan daarna borstvoeding geven! Er zitten heel veel melkklieren in je tepels en een aantal zullen ‘kapot’ gaan door de piercings, maar je hebt er nog meer dan genoeg over om borstvoeding te geven. Vanzelfsprekend denk ik dat je de piercings tijdens borstvoeding niet in kan :stuck_out_tongue:

1 like

Hier in de buurt(Schagen) is binnenkort een actie.
2 halen 1 betalen!

Ik ga er waarschijnlijk heen om eindelijk mijn tepels te laten piercen :slight_smile:

1 like

Lijkt me leuk! Laat het wel weten als er meer bekend is :blush:

@Egel @Blauwra

1 like