Piercingtopic

Ja daar lijkt het wel op. Hij staat nu op de meest losse stand, maar het lijkt wel alsof mijn oorbel er echt in ligt. Ene dag is het pussig, en voor nu echt heel droog. Heel irritant

Oh irritant! Bij mij is het ook wel eens zo ontstoken geweest dat heel de oorbel vast zat. Bij mij heeft het schoonmaken wel echt geholpen toen. Hopelijk gaat het snel beter!

1 like

@Negativ Kun je m niet minder strak dicht doen/langere oorbel erin doen?

1 like

Het is een zweerknopje, en zit nu al op de meest losse stand mogelijk. Dus zit gewoon even met mijn handen in het haar, haha

Heeft iemand tips en goede ervaringen voor/met shops in Amsterdam die tot laat open zijn (zeker minstens 20u)? Ik wilde naar Classic Ink & Mods, maar die sluit al om 19u en dat redden we niet.

1 like

Ik heb dit ook bij een gaatje heel snel. Heb nu een oorbel zonder achterkantje erin. Al best wel lang en hij valt er niet uit. Alleen ff opletten met haren drogen met een handdoek.

1 like

Ik wilde mijn shop zojuist bellen voor advies, maar krijg ze niet te pakken. Dus mag nu even bij een andere shop langskomen, dus zal vragen of dat ook een optie is als ze er een langer staafje indoen misschien.

Vroeg het overigens ook bij een andere piercingshop, en die wilde dus geen uitspraak doen over wat ik ermee kon doen, want niet hun werk etc. Terwijl ik duidelijk vermelde dat mijn shop niet opnam. Is dit gebruikelijk?

Mijn conch die notabene gezet was met wat meiden van hier is eruit gevallen. Wel wat van gemerkt maar was te ver heen om er over na te denken. Daarna eens een nacht goed geslapen en er helemaal niet meer aan gedacht. Nou krijg ik er vast nooit meer iets doorheen en dat vind ik best jammer. Aan de andere kant is er nou wel weer ruimte voor meer

1 like

Omg m’n tepelpiercing zit erin! :star_struck:

11 likes

Aaah wat balen! Was het een staafje? Heb je al geprobeerd hem er weer in te krijgen?

Die van mij dit er net twee weken in, maar heb 'm laatst eindelijk wat beter op de foto gekregen. Het genezen gaat eigenlijk ook wel prima, kan er op liggen zonder pijn (alleen is het staafje er te lang voor). En bij het schoonmaken beweegt hij vanzelf naar voor en achter :grin:

6 likes

Ik heb m’n anti-tragus en daith bij Piercing works laten zetten en die is volgens mij tot 22u open.

Thanks nog! Heb 'm net bij Bodycult laten zetten.

Aaah! Hoe was het?? Hoe was de pijn? En nu achteraf?

1 like

Ooh, mooi!

1 like

De steek was even venijnig, maar viel alles mee! Daarna brandde het wel behoorlijk en nu is het wel prima. Voel hem wel zitten zeg maar, maar het doet geen pijn. Ben vooral verliefd. :heart_eyes:

1 like

Ik heb vorige week eindelijk een ringetje in m’n tragus laten zetten! Wilde het eigenlijk al vanaf het begin maar met een staafje heelt het beter. Eind oktober gezet en nu helemaal nergens last meer van. Blij mee

Het ringetje heeft een beetje reliëf, alleen dat zie je niet super goed op de foto

6 likes

@maruti Het was inderdaad een staafje. Mijn oor had wel een vochtbultje en ik was te ver heen om er ook maar iets in te krijgen. Toen verder gefeest, daarna gaan slapen en toen ik er daarna aan dacht zat er alweer een laagje over. Denk dat ik er nou maar het beste van maak. Mis het ook niet echt. Het enige verschil is dat mijn ene oor nou een stuk lichter aanvoelt dan mijn andere oor

Ik heb aan beide kanten 3 gaatjes in mn oorlellen en links 1 lage helix (had er 2 maar heb de bovenste eruit gehaald omdat ie bleef irriteren en vond m niet heel mooi gezet) en eigenlijk dacht ik dat het wel klaar was zo, maar ineens heb ik bedacht dat ik rechts wel een conch wil. Geen idee of het een bevlieging is haha. Vind dat wel een “enge” omdat het voor mn gevoel door een veel dikker stuk moet dan een helix

Heb 8 jaar geleden een helix laten schieten. Die is nooit volledig genezen en het was altijd drama (goh). Toen heb ik ‘m er uit gehaald, inmiddels is dat al ruim 5 jaar geleden. Het blijft alleen een litteken met een gekke blauw plek rondom. Hier valt zeker niets meer aan te doen? :sweat_smile:

Samenvatting

Denk dat het komt omdat er zilver in heeft gezeten?

Dikke kans dat het blijvend is idd.