Piercingtopic

Ik vond t zetten behoorlijk pijnlijk maar liet dan ook piercen om een ingetrokken tepel te corrigeren. Het is nooit goed genezen bij mij, bleef maar pussen en irriteren. Na ong een jaar eruit gehaald.

Valt me toch een beetje tegen… Dat zal wel mega druk worden! Misschien dat ik zondag ga proberen een afspraak te krijgen.

1 like

Mijn huisarts vertelde me laatst dat als je 2 prikken na elkaar krijgt (verdoving, vaccinatie, maar ook piercing) dat de 2e dan altijd pijnlijker is, omdat je lichaam dan weet wat er aan zit te komen! Leuk feitje.

1 like

Ik durf niet te zeggen of ze piercen met curved barbells. Zie op hun IG ook niet zo gauw een curved barbell voorbij komen.

Denk zelf dat ik ook een sieraad aanschaf en dan laat piercen bij Classic. Ik ga dan toch voor mijn tepelpiercings, dus ben bang dat het sowieso wat veel wordt om ook nog m’n oor te laten piercen.

@radio ik zag het maar mijn besteedbare inkomen is niet zo groot dat ik over twee weken kan halen wat ik wilde halen. Huilon

Ah dat is mooi balen :cry:

Behoorlijk. Als ik dan toch zo veel uit geef aan een sieraad, dan maar misschien een paar dagen Londen er aan vast plakken. Alhoewel ik zag dat ze bij een shop in Nijmegen ook Maria Tash sieraden verkochten. Misschien is het mogelijk om het te bestellen. Nijmegen valt wel prima te doen

1 like

Je kan eventueel ook Classic vragen, of Soesha in Den Haag.

Goede, classic zat ik al in te denken. Soesha ken ik niet. Nijmegen komt toevallig goed uit omdat ik daar toch nog heen ga

1 like

Ik heb tien minuten terug 2 tepel piercings laten zetten!

Het deed meer pijn dan gedacht(ook al was het maar 3 seconden,omdat de naald er zo ontzettend traag door heen ging. Hoopte op een snelle pijn haha.

Nu voel ik het alleen een beetje branden.

Wel Super blij ermee!

12 likes

Ik heb nu negen piercings in mijn oren, maar ben niet blij meer met hoe alles eruit ziet. Het vormt nu geen mooi geheel meer. Ik zou graag er allemaal mooie gouden sieraden indoen en liefst nog een piercing bij! Iemand die een goede shop weet in België? :slight_smile:

Omg ik wil ook nog een tepelpiercing maar durf nog steeds niet, wie gaat er met me mee voor moral support?? Haha.

2 likes

You can do it! Als je in Utrecht gaat wil ik je wel komen supporten haha

1 like

Viel bij mij echt heel erg mee

Ik wil best met je mee hoor! Ga vrijdag zelf voor beide, eindelijk :partying_face:

https://soesha.nl/lbpinternationaal/

2 likes

Ahh had gehoopt dat ik vrijdag vrij zou zijn maar moet volgens mij toch werken. Je gaat naar Classic Ink&Mods toch?

1 like

Yes, klopt! :blush:

Even snel gekeken bij Maria Tash, veel moois, maar na mijn aankopen deze maand niet te doen. Mocht ik ooit echt wat van ze willen dan bestel ik het wel/laat ik het wel bestellen.

Mijn tepelpiercings zitten. Gek genoeg deed de ene kant bijna geen zeer en de andere kant was wel wat gevoeliger. Het rare is ook dat de minst pijnlijke kant het meeste brandt en vice versa. Maar al met al vond ik het echt meevallen.

3 likes

Nou mijn tepelpiercing zit er ook eindelijk in! Vond het zetten heeeel snel gaan en maar een heel kort pijntje. Hopelijk heelt het een beetje goed!

4 likes

Op 14 februari heb ik een Conch laten zetten. En in ben zat van die lelijke staaf met dikke bol. Ik heb er nu net een kleiner gouden knopje ingedaan en dat ging wel oké, een beetje gevoelig. Ik zou graag zo’n ringetje erin willen. Heeft iemand een idee welke ik dan moet hebben? Ik heb geen zin om naar m’n piercer ervoor te gaan want die vraagt zo 35 euro voor een ringetje.

hoeft niet per se mer zirkonia. Ik merk dat bij veel normale oorbellen het staafje dan te kort is omdat het dik kraakbeen is.