Het idee van een tepelpiercing spookt nog altijd door mijn hoofd, maar omdat mijn oren al lastig zijn met genezing ben ik gewoon bang dat het naar wordt. En de pijn houdt me ook wel tegen. Wat zijn jullie ervaringen?
Als je in dit topic zoekt op tepelpiercing denk ik dat je heel veel ervaringen tegenkomt! Zelf vond ik de pijn heel erg meevallen, het genezen ging ook goed, alleen doet m’n rechterpiercing vaak kut maar ik ben te lui om ermee naar de piercer te gaan haha.
Over twee weken kan ik je meer vertellen, dan ga ik eindelijk voor m’n tepelpiercings haha!
De pijn vond ik hartstikke meevallen, even een nare steek en klaar. Daarna heeft het 2 à 3 uurtjes gebrand, maar inmiddels nergens last meer van. Heel soms een beetje opgedroogd bloed, maar dat is echt heel weinig. Ben er vooral heel erg blij mee!
Het plaatsen zelf was gewoon een prik, daarna brandde het voor een uurtje of twee.
Daarna nooit meer last van gehad. Het heelt wel traag (nog steeds wondvocht en het vraagt wat verzorging) maar ik heb nooit pijn gehad.
Ik ben er alleen heel erg blij mee, echt een zelfvertrouwen boost geweest.
Oren ALTIJD last van, niet zo’n beetje ook. ik hou het gewoon bij 2 gaatjes in elk oor, want kraakbeenpiercings daar (zelfs 3e gaatje) blijft ellende. Tepel- én neuspiercing daarentegen nooit gedoe mee gehad! Dus dat zegt eigenlijk niks
En hoe doen tepelpiercings het bij de seks? Duurt het lang voordat er weer aan gefrunnikt kan wordennof heb je er geen last van?
Heb ze allebei tegelijk laten zetten en de ene kant was een flinke prik en de andere kant vond ik echt veel meer pijn doen, maar de piercer zei ook dat het weefsel aan die kant dikker was, vandaar. Genezen was echt super snel, op de dag van zetten waren ze wat pijnlijk maar de dag daarna was het al flink minder en na een week had ik totaal geen pijn meer. Wel bleven ze nog even gevoelig, en ik heb die eerste week nog wel af en toe last gehad van beetje bloeden maar dat was maar heel weinig.
@Sambuca qua frunniken heeft het denk ik wel 3-4 weken geduurd bij mij, daarvoor vond ik ze zo gevoelig dat het niet meer prettig was.
Ik denk dat Maria Tash iets in Amsterdam gaat openen!
Ja, ik las het. Fijn want ik wilde hun long sword met opaal en robijnen maar durf dat echt niet online te bestellen
Heb nog geen seks gehad, maar iemand kan er nu niet in knijpen of zo, dat zou ik arelaxed vinden.
Ja, ik zag ook al wat voorbij komen op Instagram! Wel fijn om alles in het echt te kunnen bewonderen
Bij mij twee weken en mijn vriend was al aan het frunniken/bijten/… Heel soms was/is het wat onaangenaam maar 99% van de tijd geen probleem
Ik vind het ook veel te duur om zo te bestellen. Als ik iets in het echt zie, kan ik veel beter inschatten of het de moeite waard is. Leuk!
Het probleem is dat alles in het echt veel mooier fonkelt dan op een foto… dus ik ben veel te makkelijk te overtuigen dan
Ach volgens mij valt 80% van haar collectie al af voor mij, omdat ik echt niet meer dan €200 ga uitgeven voor een oorbel.
Nou, als ik iets heel mooi vind ben ik daar dus wel toe bereid… Dat is het gevaar haha.
Piercer gaf bij mij aan dat er 9 mnd niet aangezeten mag worden ivm helingsproces. Heb me daar toen ook aan gehouden, lijkt me sowieso niet prettig als iemand anders er na een paar weken al aan gaat zitten - misschien niet eens qua gevoel maar dat zou je bij een andere piercing ook niet willen qua bacteriën etc toch?
Ja ik snap je! Vandaar mn vraag ook. Ik vind 9 maanden wel echt lang wachten hoor😱
En merk je dat het gevoeliger of minder gevoelig is geworden door een piercing? Lees ook wel eens dat je gevoel minder wordt. Dat zou ik jammer vinden haha