Bij mij een stuk gevoeliger!
Maar mijn tepels waren ervoor niet extreem gevoelig, dus mss heeft dat er ook mee te maken
Dit dus. Als je eens samen heen wil, geef dan vooral een gil
Over tepelpiercings; merkten jullie ook verschil in grootte van jullie tepels? Of nou ja, grootte, dat de tepel meer vooruit steekt?
En hoe zit het nu eigenlijk met tepelpiercings en borstvoeding in de toekomst, kan dat nadelig zijn?
(ik wil het ook heel graag laten zetten)
Mijn tepels zijn nu standaard stijf, dus ze steken in dat opzicht wel meer vooruit ja. Je ziet ze daardoor ook veel duidelijker door mijn shirt heen als ik geen beha draag.
Borstvoeding en tepelpiercings durf ik niks over te zeggen!
Mij is verteld dat als je zwanger wordt, ze eruit moeten (doordat je borsten en ook tepels zeer waarschijnlijk groter worden). Je kan daarna borstvoeding geven! Er zitten heel veel melkklieren in je tepels en een aantal zullen ‘kapot’ gaan door de piercings, maar je hebt er nog meer dan genoeg over om borstvoeding te geven. Vanzelfsprekend denk ik dat je de piercings tijdens borstvoeding niet in kan
Hier in de buurt(Schagen) is binnenkort een actie.
2 halen 1 betalen!
Ik ga er waarschijnlijk heen om eindelijk mijn tepels te laten piercen
Lijkt me leuk! Laat het wel weten als er meer bekend is
Ik vond t zetten behoorlijk pijnlijk maar liet dan ook piercen om een ingetrokken tepel te corrigeren. Het is nooit goed genezen bij mij, bleef maar pussen en irriteren. Na ong een jaar eruit gehaald.
Valt me toch een beetje tegen… Dat zal wel mega druk worden! Misschien dat ik zondag ga proberen een afspraak te krijgen.
Mijn huisarts vertelde me laatst dat als je 2 prikken na elkaar krijgt (verdoving, vaccinatie, maar ook piercing) dat de 2e dan altijd pijnlijker is, omdat je lichaam dan weet wat er aan zit te komen! Leuk feitje.
Ik heb een afspraak gepland voor donderdagmiddag… ga nog even nadenken of er iets specifieks is van maria tash of dat ik toch liever naar dare2wear ga (want wel wat chiller qua sfeer en drukte).
Weet iemand of het mogelijk is bij maria tash om een end op een gebogen staafje te zetten? Ik wil zeg maar zoiets (rook):
Maar zie alleen maar rechte staafjes op de website
Ik durf niet te zeggen of ze piercen met curved barbells. Zie op hun IG ook niet zo gauw een curved barbell voorbij komen.
Denk zelf dat ik ook een sieraad aanschaf en dan laat piercen bij Classic. Ik ga dan toch voor mijn tepelpiercings, dus ben bang dat het sowieso wat veel wordt om ook nog m’n oor te laten piercen.
@radio ik zag het maar mijn besteedbare inkomen is niet zo groot dat ik over twee weken kan halen wat ik wilde halen. Huilon
Ah dat is mooi balen
Behoorlijk. Als ik dan toch zo veel uit geef aan een sieraad, dan maar misschien een paar dagen Londen er aan vast plakken. Alhoewel ik zag dat ze bij een shop in Nijmegen ook Maria Tash sieraden verkochten. Misschien is het mogelijk om het te bestellen. Nijmegen valt wel prima te doen
Je kan eventueel ook Classic vragen, of Soesha in Den Haag.
Goede, classic zat ik al in te denken. Soesha ken ik niet. Nijmegen komt toevallig goed uit omdat ik daar toch nog heen ga
Ik heb tien minuten terug 2 tepel piercings laten zetten!
Het deed meer pijn dan gedacht(ook al was het maar 3 seconden,omdat de naald er zo ontzettend traag door heen ging. Hoopte op een snelle pijn haha.
Nu voel ik het alleen een beetje branden.
Wel Super blij ermee!
Ik heb nu negen piercings in mijn oren, maar ben niet blij meer met hoe alles eruit ziet. Het vormt nu geen mooi geheel meer. Ik zou graag er allemaal mooie gouden sieraden indoen en liefst nog een piercing bij! Iemand die een goede shop weet in België?