Omg ik wil ook nog een tepelpiercing maar durf nog steeds niet, wie gaat er met me mee voor moral support?? Haha.
You can do it! Als je in Utrecht gaat wil ik je wel komen supporten haha
Viel bij mij echt heel erg mee
Ik wil best met je mee hoor! Ga vrijdag zelf voor beide, eindelijk
Ahh had gehoopt dat ik vrijdag vrij zou zijn maar moet volgens mij toch werken. Je gaat naar Classic Ink&Mods toch?
Yes, klopt!
Ik heb toch maria tash weer afgezegd want heb inmiddels mooi sieraadje uitgezocht bij d2w. Ze wilde het alleen nog niet piercen omdat eerst m’n daith moest genezen, dus daar zit nu een nieuw tijdelijk ringetje in. Dus ik moet geduld hebben
Even snel gekeken bij Maria Tash, veel moois, maar na mijn aankopen deze maand niet te doen. Mocht ik ooit echt wat van ze willen dan bestel ik het wel/laat ik het wel bestellen.
Mijn tepelpiercings zitten. Gek genoeg deed de ene kant bijna geen zeer en de andere kant was wel wat gevoeliger. Het rare is ook dat de minst pijnlijke kant het meeste brandt en vice versa. Maar al met al vond ik het echt meevallen.
Nou mijn tepelpiercing zit er ook eindelijk in! Vond het zetten heeeel snel gaan en maar een heel kort pijntje. Hopelijk heelt het een beetje goed!
Ik heb net besloten om morgen een helix te laten zetten. Misschien wel twee.
Helaas is het bij 1 gebleven. De portemonnee stond 2 nu niet toe haha.
Haha ja ik mag nu mezelf elke 2,5 maand een nieuwe. In april was het een rook, nu een helix, straks een tragus. Heb een heel lijstje van wat ik wil hahah.
Op 14 februari heb ik een Conch laten zetten. En in ben zat van die lelijke staaf met dikke bol. Ik heb er nu net een kleiner gouden knopje ingedaan en dat ging wel oké, een beetje gevoelig. Ik zou graag zo’n ringetje erin willen. Heeft iemand een idee welke ik dan moet hebben? Ik heb geen zin om naar m’n piercer ervoor te gaan want die vraagt zo 35 euro voor een ringetje.
Normale ‘oorbel’-sieraden zijn ook niet de juiste maat voor je conch, want die zijn 0.8/1mm ipv 1.2/1.6mm waarmee gepiercet wordt. Het lijkt me verstandiger dat je wel naar de piercer gaat, want ik denk niet dat je de juiste maten weet.
En mocht je die wel weten, neem dan alsjeblieft wel implant grade titanium (of echt goud, maar dat is boven je budget):
Maar om eerlijk te zijn klinkt het alsof je te vroeg wisselt. Het hoort niet gevoelig te zijn namelijk. Het kan tot 12 maanden duren voordat 'ie wel genezen is.
Nou die wat @Duif heeft gepost vind ik dus een mooie maar had net daarvoor al een andere besteld. Die piercer van mij zei dat de genezing zo’n kleine 9 maanden duurde. Ik vond het alleen gevoelig het aller laatste stukje dat ik door prikte. Ik heb geen zwelling of pijn nou. Ik heb alleen om uit te proberen op de site piercingmania? Een oorring besteld van chirurgisch staal, er stond ook bij dat het zilver was? En de sluiting scheen makkelijk dicht te gaan. Ik was geloof ik 16 euro kwijt. Ik heb verder ook geen gezwollen oor of een bult. Heb nou gewoon een. Gouden oorknopje van m’n moeder in en geen pijn.
Ik zeg niet voor niets ‘tot’ hè
Maar ik kan je echt aanraden om dit artikel te lezen:
https://soesha.nl/veilig-en-onveilig/
Ook gewone oorbellen van goud zijn 9/10x niet geschikt voor piercings en zilver of lagere kwaliteit chirurgisch staal al helemaal niet. Laat staan in een genezende piercing.
Dat het nu geen pijn doet betekent niet dat het dat niet gaat doen.
Het ziet er nu zo uit. Ik doe de foto ff liever in zwart wit. Ik zal het artikel ff lezen en ik heb mijn staafje nog bewaard dus mocht het pijn doen. Ik heb ook tea tree oil met zeezout? Besteld. Terwijl mijn piercer zei dat ik dat niet moest gebruiken.
Ik lees ook sowieso dat een Conch een vrij lang genezingsproces heeft. Ik had mijn helix al op mn 11e laten SCHIETEN (wtf). Maar echt nooit problemen mee gehad. Vond dat zelf een hele makkelijke piercing en ik heb hier wel meer last van. Maar alleen soms met slapen. Bedankt iig voor de waarschuwingen.
Ik heb zelf geen ervaring met bodyartforms, maar hun adres om online orders zelf op te halen is in Texas, dus het lijkt me waarschijnlijk dat ze daar hun warehouse hebben?
BodyArtForms is gevestigd in Amerika