Piercingtopic

Oh zo! Balen zeg. Inderdaad sterilon of even in een zoutbadje? Anders zou ik zelf iemand anders vragen om te kijken of even langs de shop gaan

2 likes

Ik heb mijn neuspiercing nu ruim 2 maanden en helemaal geen last van. Zit alleen klein vochtbultje bij, kan ik daar nog iets aan doen?
Zit er nauwelijks aan en maak heel af en toe schoon met z’n speciale piercing spray (zoutoplossing).

Wil er super graag een ringetje in, zou dat dan al wel kunnen? Of kan ik beter wachten tot dat vochtbultje weg is?

Zou er pas een ringetje in doen als ie genezen na 9-12 maanden :see_no_evil:

1 like

Hahaha die oorbel die ik had besteld is echt veel te groot, dus ik laat hem mooi in de verpakking en ga het wel retourneren als dat niet teveel gedoe is. Had er nog wel een soort zoutspray bij besteld met tea tree. Ik las ergens dat je dat moest laten inwerken en er daarna weer moet afspoelen maar of dat klopt? Ik vind dit YouTube kanaal trouwens heel leuk.

Waar wil je de tea tree voor gebruiken? En is het olie?

De tea tree zit er bij in. Heb het op mijn Conch piercing gespoten. Daar heb ik maandag (dacht ik) het knopje van verwisseld want ik had er zo’n lelijke bol in met een te lange staaf.

Ja ik zou ook wachten. Ik moest laatst naar de piercer om een ander ringetje in m’n daith te laten zetten en dat deed suuuperveel pijn en toen zei ze: ‘als je een piercing in je neus hebt en die ontsteekt, dát is het allerergst’

Dus ik zou het zekere voor het onzekere nemen :joy:

1 like

Weet je al of je er 1 gaat nemen? Ik zit ook te twijfelen, toen ik het m’n moeder zei keek ze van wtf? En ze zei “ja maar dat is niet meer van tegenwoordig, een neuspiercing!” Eh oké, en wat dan nog. Maar ik ben dus ook bang voor de reacties. Ik vond op een site een goede nep neus piercing , weet alleen niet meer welke site en ik vind nep piercings heeeel stom maar stiekem wil ik dus alsnog graag een nep neuspiercing eerst proberen.

Mijn inner conch doet al een paar dagen pijn :S Super random na 10 jaar ofzo.

Heb ik ook met mijn piercings die ik al +10 jaar heb. Meestal begin ik dan ziek te worden. Dan gaan 'n piercings ineens lastig doen!

1 like

Vraag me niet hoe, maar het bolletje van mijn tragus is er vandaag afgevallen. Iemand een tip hoe ik kan zorgen dat de piercing er wel in blijft? Hij zit er pas een paar weken in dus ik wil er wel graag nog iets in hebben. Heb een achterkantje van een oorbel al geprobeerd maar het gaatje is niet groot genoeg. Ga sowieso morgen even langs de shop!

Ja pas twee weken haha… Ach ik ga het proberen met een pleister en anders zie ik het wel. Dankjewel!

Misschien zo’n doorzichtig achterkantje dat je bij oorbellen hebt? Weet niet of dat wel past maar dat is wel iets rekbaarder!

Haha bij de shop waar ik m’n neuspiercing heb laten zetten zei de piercer dat het na een maand wel mocht. Heb het na 1,5 maand maar verwisseld want kon echt niet meer wachten hahah

Hahaha wow een maand? Deed t geen pijn? Mijn piercer zei echt pas na 9-12 maanden. En durf nu na 4 maanden ook echt nog niks anders in mijn rook te stoppen, aangezien er nog steeds wondvocht uitkomt.

Ja misschien is het bij een rook anders dan een neuspiercing. Het deed wel een beetje pijn. Maar heb laatst een kleiner ringetje erin gedaan en had nu helemaal geen pijn.

resizedPhoto

Superleuke piercing. Maar ik krijg hem er niet. :frowning_face: dat balletje kan ik niet goed vast draaien. Iemand tips hoe ik dit ding erin krijg bovenin mijn oor?

1 like

Ja ik word zo gefrustreerd van dat hele ding haha. Niks lukt. Dat staafje er weer in krijgen. Dat balletje erop.

1 like

Weet iemand hoe dit heet? Dus dat er een ringetje door twee gaatjes zit?

Mensen met neuspiercings: hoe hebben jullie je piercing rustig gekregen? Ik heb de mijne nu sinds 26 april en krijg het gewoon niet rustig. Het insteekopeningetje wordt ook steeds lelijker. Heeft iemand de gouden tip?

1 like