Ja precies dit! Ik doe dit eigenlijk allemaal al, alleen geen neutral zeep, wel af en toe zeezouten. En ik merk dat een strakke bh ook niet helpt. Echt vervelend idd, hopelijk komt het nog goed want vind hem wel heel mooi.
Ohja strakke bh inderdaad ook niet. Ik vind het ook echt kut want ik heb al bijna een jaar geen mooie kanten bralette ofzo aangehad hierdoor. Nog een tip is 's nachts een shirtje aan zodat je er niet onverwachts langs kan gaan met je deken haha
Haha mijn vriend mag idd ook maar 1 borst aanraken maar balen dat ie is uitgegroeid, hopelijk gebeurt dat bij mij niet. En hoe merk je dat, de piercing groeit verder naar buiten dan?
Ja, ik krijg met alleen een shirtje aan ook nog last, denk dat de piercing dan teveel beweegt ofzo. Dus nu leef ik maar in losse bralettes
Haha nee hoor, m’n vriend vroeg ook eerst ‘waarom maar 1?’, maar denk dat hij nu wel blij is dat ik er maar 1 heb.
Ah shit dat klinkt naar, zonde ook. Wel raar dat tepels zoveel problemen geven, ik dacht geen kraakbeen dus zal wel goedkomen, was in de eerste maanden ook zo. Maar dank je voor je uitgebreide antwoord, denk dat ik maar weer eens flink ga zeezouten en dan hopen op het beste.
ja ik heb m 2x opnieuw laten zetten, maar hij groeit telkens uit. hetzelfde met m’n belly button. blijkbaar hebben sommige mensen hier meer last van dan anderen, je immuunsysteem is gewoon heel erg goed moet je maar denken kraakbeenpiercings gaan wel goed hier.
@veenmol Ik had precies hetzelfde met die bultjes. Was af en toe even rustig maar ging nooit lang goed eigenlijk. Piercer zei bij mij ook ‘niet aanzitten, schoon en droog houden en meer kan je niet doen’. En nu zijn ze er dus uit voordat ik een echte oplossing had gevonden
Helaas geen tips.
Ik mijn daith daarom vervangen door een rook.
Niet het advies waarop je zit te wachten waarschijnlijk.
Hier was ik al bang voor ja. Ik had m’n daith ook redelijk impulsief gezet, geen seconde hierover na gedacht.
Ik ook.
En hij was zo mooi.
switchen naar een over ear koptelefoon?
Ja heb ik gedaan en is inderdaad prima! Voor op vakantie vind ik het alleen zo groot en warm, dus wil dan toch het liefst oortjes. Misschien dan maar in 1 oor voorlopig
Bij mij passen de iphone oortjes een soort-van (niet perfect, maar ik heb ook kleine oren). Draag vooral m’n koptelefoon nu of 1 oortje in m’n oor zonder daith haha
Ik heb een nieuwe! Een rook laten zetten bij d2w.
dit gaat misschien later weer weg:
weg! maar je kunt nog wel op de insta kijken van miss_scarrific
Zoooo mooi! Hoeveel kostte het?
Omggg kwijllll echt nice!
Thanks @Vaasmodel en @Banananana
En om je vraag te beantwoorden @Banananana … een rib uit m’n lijf haha. Nee het sieraad kostte 180 en dan nog piercen erbij. Dus heel duur maar wel heel blij mee!
Ja dat vreesde ik al. Maar zo ziet er ook wel uit! Heel mooi.
Heb mn tepelpiercing er een paar dagen geleden uitgehaald, bleef kutten en was ook aan het uitgroeien Mis m wel want ik vond het zooo mooi, maar niet meer voorzichtig hoeven doen is wel fijn
Er zit aan een kant nog een klein littekentje van een vochtbultje dat steeds openging, en aan de andere kant is het gaatje al bijna verdwenen! Heb m er donderdagavond uitgehaald