Kan je 'm er gewoon zo uithalen? Ik dacht altijd dat dat niet mocht omdat mogelijke infecties dan binnen blijven zitten en het kan gaan ontsteken.
Ik wil eigenlijk ook zo snel mogelijk van de mijne af maar hij blijft maar irriteren
Oh ik heb daar eigenlijk niet eens over nagedacht hahah ik dacht gewoon “nou is t klaar” en toen heb ik het balletje losgedraaid met een wc papiertje en m eruit gehaald
Hahaha snap ik! Ik zou voor de zekerheid wel even aankijken hoe het geneest, hopelijk valt het mee
Heb hem opgezocht, supertof!
Ik heb vandaag twee tepelpiercings gezet, pittig wel Heb nu nog steeds het gevoel alsof ik twee tepelklemmen heb er op staan maar het begint wel langzaam te minderen, iemand ervaring hoe de pijn verloopt na het zetten?
Was bij mij na een paar uur al minder, en de volgende dag nog wel erg gevoelig maar niet pijnlijk. Gaat vrij snel voorbij!
Het branderige gevoel duurde bij mij een dag.
Ik vind al heel wat jaren een sternum piercing mooi. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik ben vooral benieuwd of je dagelijks heel veel moet opletten bij het contact met spullen/kleding/mensen i.v.m. kwetsbaarheid van de plek? Ik heb alleen piercings in mijn oor, dus ik kan me er weinig bij voorstellen…
Volgens mij krijg je daar standaard een microdermal toch? Ik denk dat je daar hard aan moet trekken wil je dat ie losschiet, want je huid groeit daar helemaal omheen.
Oh wat kut haha, nou negeer mij dan maar
Niemand hier ervaring met keloids?
Ik wel, wat wil je weten?
even copy paste van mijn eerdere bericht…
Ik heb dus 2 jaar geleden oorgaatjes laten schieten, dit ging steeds ontsteken e.d. kreeg hele tijd wildvlees. Uiteindelijk alle wildvlees door de huisarts weg laten snijden. En hij heeft dat oorgaatje ook dicht gehecht (omdat hij het wildvlees van binnenuit eruit heeft gehaald zeg maar). Nou goed dit was eind april, huisarts gaf aan dat ik na 4 weken wel nieuwe gaatjes kon nemen.
Nu ben ik afgelopen zaterdag naar een piercingshop geweest en daar wilde ik dan mijn oorgaatjes laten piercen (normale oorgaatjes). Maar ik gaf dus aan dat er nog een klein bultje aan de achterkant zat en of dat erg was. De piercer vertelde dat dit littekenweefsel is en dat het wel een jaar kan duren voordat dit helemaal weg is en ik dus beter nog zo lang kon wachten.
Heel fijn natuurlijk dat hij zo eerlijk was, maar mijn vraag is nu heeft iemand hier ervaring mee. Is het echt littekenweefsel? Het is een klein rood (beetje zacht) bultje, niet zoals bij dat wildvlees van die grote hardere bulten.
En gaat dit wel echt weg, want ik ben dus bang dat het stiekem weer wildvlees is en nooit weg gaat. En kan ik er evt toch doorheen laten piercen?
Huh maar littekenweefsel gaat toch ook nooit helemaal weg?
Mijn tepelpiercing deed nooit gek en nu ineens bloed, en aan een kant zat het bolletje ineens praktisch in mijn tepel. Wat is nu handigst, behalve gewoon zeezout?
Hmm mijn keloide was wel echt een harde bult die ook steeds bleef groeien. Die is uiteindelijk ook met kenacort behandeld om het van binnen af te breken
Ik wil donderdag mn tepelpiercing laten zetten! Hoop alleen wel dat een vriendin mee kan.
Ben alleen een beetje bang geworden door posts hierboven over uitgroeien enzo, maar dat zien we dan wel weer.
Is het staafje wel lang genoeg? Toen de mijne dit deed raadde mijn piercer aan om een pleister op de ‘goede’ kant te doen om te zorgen dat het bolletje er aan de andere kant niet (verder) in ging zitten en zo snel mogelijk langs te komen voor een langer staafje.
@vitaminwater wat balen! Voelt kaal hè, in het begin? Toen ik de mijne eruit haalde heb ik alles nog even goed schoongemaakt met zeezoutoplossing, en na een paar dagen kwam er uit één gaatje nog een klein beetje prut, volgens mij ruimt je lichaam dat zelf gewoon op als er nog viezigheid zit.
Ja het staafje was altijd een beetje te lang, maar het lijkt nu ineens meer opgezwollen! Bedankt voor de tip en ik ga inderdaad snel even langs