Piercingtopic

Ik heb mijn kutte tepelpiercing er vorige week ook maar gewoon uitgehaald, was er zo klaar mee haha. Druppel af en toe een beetje sterilon (ja ik weet dat dit omstreden is) en verder zitten er twee mini kortjes maar het lijkt wel prima te gaan.
Voel me wel totaal uit balans omdat ik links nog wel m’n tepelpiercing heb + 2 tattoos en rechts alleen een mini tattoo en een oorpiercing haha maar dit slaat nergens op natuurlijk :joy:

@monkeyslut mijn linker zit al 2 jaar helemaal goed, nooit last van gehad, mocht dit je geruststellen. En anders twee tegelijk zetten voor de zekerheid haha?

Jaa echt sip! Bij mij was het binnen 2 dagen dicht, ziet er nu op een klein littekentje na wel gewoon goed uit! En bij jou?

Hmm ik denk dat ik er maar één neem! Ook vanwege de kosten haha.

1 like

Nice! Bij mij ziet het er ook wel netjes uit, toen ik ze eruit haalde had ik op 2 plekken nog een bultje/korstje maar dat is nu ook mooi genezen! Inderdaad kleine deukjes/littekentjes nog maar denk dat dat nog wel wegtrekt

1 like

Joh ik had het van de week met iemand over de piercings die ik heb/heb gehad en toen kwam mijn tongpiercing ter sprake die ik er in 2015 uit haalde.
Geen idee waarom maar keek net in de spiegel naar dat gaatje via de onderkant en toen dacht ik, laat ik eens proberen of dat nog open is. Is gewoon nog helemaal open en kon er zo weer een piercing in doen.

Best bijzonder, toch?

3 likes

Ughh mijn high lobe is zo aan het irriteren opeens. Heb 'm al meer dan een jaar en was opzich zo goed als genezen, en nu opeens helemaal opgezwollen en schijfje aan de achterkant drukt helemaal in m’n oor omdat het staafje te kort is voor de zwelling. Kwam vanochtend ook wit pus uit ielll. Ik heb gister gezeezout en vanavond weer en dan hoop ik dat het oplost :weary:

Ik heb er ook weer een nieuw gat bij! Een helix met een vrij exclusieve end van Pupil Hall met topaas en goud :heart_eyes: het sieraadje van m’n conch zit wel een beetje gedraaid:

18 likes

Nou ik heb net mn tepel laten piercen. Vond de pijn wel meevallen alleen wel “lang”. En nu is het ook zeer onprettig, durf me bijna niet te bewegen :’) Kom de rest vd dag het huis niet meer uit denk ik.

Ben er wel heel blij mee!

14 likes

Wauw, wat een prachtig sieraad! Je conch ook trouwens.

@monkeyslut wat leuk! Fijn dat de pijn bij het piercen meeviel, dat was bij mij wel anders :sweat_smile: Hoop dat je er veel plezier van gaat hebben!

2 likes

Nou ik vond het niet fijn hoor! Maar het was oke. Vooral erna vond ik het naar, die steken af en toe. Durfde pas vanochtend het gaasje eraf te halen, maar ben er heel blij mee! En nu nergens last van, hopelijk blijft dat zo (maar zal wel niet Haha).

1 like

Ik heb laatst met mijn piercing, waar ik ook heel veel last had van vochtbultjes en irritatie, het ringetje laten omwisselen naar een staafje. Dat heeft echt heel erg geholpen! Het wisselen is misschien ook een beetje irriterend, maar niet zo erg als een ringetje dat de hele tijd beweegt. Een staafje heeft dat toch minder!

1 like

Ze hebben een aantal items van haar in een eenmalige kleine oplage bij BodyArtForms! Had toen ook nog het geluk dat er 30% korting af ging. Heb 'm toen instant gekocht, omdat je er zo moeilijk aan kunt komen :sweat_smile:
https://bodyartforms.com/products.asp?keywords=pupil+hall&btn-search=

& thanks @Dazed :heart:

1 like

Geen reden om je te schamen toch! Zou gewoon terug gaan en advies vragen.

1 like

Ik heb ook een vraagje. Ik wil graag ringetjes in m’n rook en helix doen nu ze zo goed als geheeld zijn, dus zit wat te kijken op websites, maar welk formaat ringetjes moet ik kiezen? Ik wil gewone ringetjes, niet te strak, niet te ruim.

Foto

Zat te kutten met m’n rook dus daarom is m’n oor zo rood haha.

3 likes

De maat verschilt bij iedereen, maar je kan dat bij een piercer altijd even op laten meten!

Ah oke, haha ja voel me zo bezwaard daar dan heen te gaan en dan geen sierraad van hen te kopen maar online te kopen :sweat_smile:

1 like

Wil je per sé eentje op internet bestellen? Een basic zilveren ringetje kost bij een piercer rond de 5 euro, dus als je dat wil kan dat gewoon prima. Maar als je iets speciaals in gedachten hebt is dat natuurlijk lastiger.

Ik denk dat een knopje met een steentje daar wel heel mooi zou staan! Met een soortgelijk steentje als in je rook, of iets donkers misschien? Vind het verder wel een hele mooie combinatie!

Hoe kan je bepalen welke maat ringetje je nodig hebt voor conch? En met welke maat wordt ‘ie meestal gepiercet? 1.2 denk ik?

Hm ja ik had wel wat mooie online gezien, maar anders ga ik gewoon eerst voor basic, scheelt me ook een hoop gepruts zelf haha. Volgende week maar even langs