Nee ik heb geen piercings! Maar het is een zusje van de bekende Classics Ink and Mods uit Amsterdam!
Het doet wel even pijn, maar ik heb er geen echte moeite mee gehad
Het zetten is inderdaad even naar, maar daarna heeft het echt geen pijn meer gedaan. Gewoon goed schoonhouden, er vanaf blijven en je lichaam zijn werk laten doen.
met mijn oren heb ik al-tijd problemen, maar met mijn neus nooit ergens last van gehad. verschilt dus per persoon en per lichaamsdeel
Met goede nazorg en het juiste materiaal in je piercing is het echt niet zo dramatisch hoor
Classic Ink & Mods/Dare2Wear/Classic Glamour hebben allemaal veel keuze in prachtige sieraden. In principe is Glamour het meest ‘fancy’, maar je kunt kiezen uit sieraden van titanium en goud. En inderdaad juist omdat je er lang mee loopt kan het heel prettig zijn om er wel wat moois in te laten installeren. Je hebt levenslange garantie op de sieraden daar en je kan het sieraadje na verloop van tijd natuurlijk altijd weer op een andere plek laten plaatsen
Ik heb m’n helix bij classic glamour laten piercen. Service was top! Ze werken super hygiënisch en nemen echt de tijd voor je. Ik weet dat je hier inderdaad een (flat) helix kan laten piercen met een ander knopje dan een bolletje, geloof dat ze daarin ook wel aardig wat keuze hebben. Ze zijn ook te vinden op Instagram trouwens!
Vond de helix iets scherper qua pijn en genezing iets lastiger maar dat was omdat ik vrij lomp ben en er dus vaak aan kwam met mijn hand of borstel etc. Maar allebei heel goed te doen hoor!!
Ik denk dat ik een neuspiercing wil nemen maar wat me nog een beetje tegenhoudt:
- werk (werk in een vrij traditioneel veld, heb wel de komende 3 jaar een baan waarin het wel kan)
- ik ben voor m’n gevoel al vrij oud hiervoor (27)
- en tegelijkertijd maak ik me een beetje zorgen over de mening van m’n moeder
Als je je zorgen maakt om de periode na de 3 jaar… Mijn genezen neuspiercing kan gerust een werkdag uit blijven mocht dat nodig zijn.
En 27 jaar is nog hartstikke jong, gewoon doen, neuspiercings zijn supertof en ik kan alleen maar zeggen dat je het voor jezelf moet doen en niet moet laten vanwege de mening van een ander.
Ja ik denk dat ik 't idd gewoon ga doen!!! Woei zin in
Ik zag van de week, op tv, een oud vrouwtje met roze haar. Sinds ik dat heb gezien kan alles. Ik voel me soms ook wel “te oud” voor mijn lippiercing maar fuck wat anderen denken toch.
Wat mij betreft ben je nooit ergens te oud voor. Zolang jij je er goed bij voelt, moet je het lekker doen! (Wel foto’s plaatsen. )
Ik heb er vroeger een gehad en toen uitgedaan omdat ik vond dat ik te oud werd. Vorig jaar op mijn 37e terug overstag gegaan en nu wil ik ze niet meer kwijt.
nu voel ik me wel heel oud ineens
Haha jouw zorgen over de neuspiercing waren precies die van mij, zelfde leeftijd ongeveer, ook geen hippe werkomgeving en m’n moeder haat het. Maar uiteindelijk vielen ze allemaal mee, op m’n werk zeiden sommige collega’s wel: oh goh je hebt een piercing, maar waren verder niet judgy ofzo. En m’n moeder vindt het nog steeds niet fantastisch maar ze vindt het wel bij me passen.
En heb nu eindelijk een goudkleurig ringetje erin, was even wennen want wel iets opvallender dan een klein knopje, maar ben er nu helemaal blij mee!
Dus gewoon doen haha
Aaah sorry!! Het is misschien ook meer een combinatie van andere dingen, dat ik me sowieso al een beetje voel dat ik nu dingen doe die anderen zo’n tien jaar eerder doen haha. En ik zit nu dus serieus na te denken over een neuspiercing terwijl twee van mijn beste vriendinnen deze week een gesprek bij de Hypotheker hadden en ten huwelijk zijn gevraagd (vind ik eerder grappig dan erg hoor maar dat is nu dus ineens de levensfase blijkbaar). Maar super leuk juist als ik 'm over 10 jaar nog steeds met plezier draag! Wil 'm dit weekend laten piercen
Nee ligt niet aan jou. Was even het besef dat ik ouder ben dan het merendeel hier. Lijkt alsof ik soms vergeet dat ik al +35 ben .
En alvast veel plezier ermee gewenst!
haha anders kies je gewoon een ringetje met een diamant eraan en als iemand er dan commentaar op heeft zeg je: ‘oh deze piercing? nee dit is mijn trouwring’
Lol ‘ja deze verlovingspiercing is nog van de oma van mijn aanstaande geweest, heel bijzonder’
Mijn moeder heeft er eentje genomen toen ze 48 was en iedereen vind het super leuk bij haar! Ik heb er ook eentje en toen wilde ze ook. Maar zij draagt een knopje omdat ze voor haar leeftijd een ringetje wat te ~hippie~ vindt!
Ik heb ook pas op mijn 27e mijn neuspiercing laten zetten