Piercingtopic

Oortjes gingen bij mij totaal niet, een koptelefoon met goeie kussentjes ging prima

Top, dankje!!

Hallo ik kom binnenvallen met een beetje (veel) stress, mijn helix is na 2 jaar of wat gaan ontsteken en er zit nu echt een rood vochtbuiltje onder aan de voorkant. Sinds vrijdag is ie heel pijnlijk, ik denk omdat ik er te veel met vieze handen aan gezeten heb. Dat doe ik normaal nooit omdat ik aan het begin ook veel ontstekingen had en het wel afgeleerd was. Ik heb het sinds vrijdag een paar keer schoongemaakt met zoutoplossing maar zal wel te laks zijn geweest want het is veel erger geworden, het vochtbuiltje is nu net zo groot als het knopje zelf. Moet ik me zorgen maken omdat dit nu na 2 jaar nog eens gebeurt? Moet ik beter doorgaan met zoutoplossing schoonmaken (en hoe doe ik dit het beste) en maar afwachten? Moet ik een keertje naar de huisarts? Ga ik dood??? (grapje)

Wat is een goede piercingshop in Utrecht? :slight_smile:

Piercing Studio Utrecht ga ik het liefste naartoe! Altijd netjes en rustig geholpen en goed gepierced

1 like

Dan ga ik daar binnenkort maar eens langs. Dankjewel :slight_smile:

1 like

Twee weken geleden heb ik een rook aan mijn collectie toegevoegd, heb nu een conch en aan beide oren 2x gaatjes :smiling_face_with_three_hearts:

Het deed wel een stuk meer pijn dan mijn conch haha, maar de genezing gaat gelukkig weer goed!

1 like

Leuk! Wat ga je laten zetten?

Ik wil een daith. :slight_smile:

Ah tof! Succes :slight_smile:

Dankjewel voor het advies! Heb je nog tips over hoe ik dit het beste kan doen met m’n oor? :sweat_smile:

Yayy de mooiste die er is :smiley:

Mijn oren zijn volledig leeg op 1 gaatje aan beide kanten die ik sinds 7-jarige heb.
Ik had mijzelf beloofd dat ik daar verandering in mocht brengen als het beter met mij zou gaan en ik mijn master had behaald. En dit tijd is nu eindelijk gekomen. :smiley:

7 likes

Ik heb mijn neuspiercing nu zo’n anderhalve week en hij is zooo chill. Heb er echt geen last van, doet geen pijn en het ziet er mooi uit. Alleen merk ik dat mijn huid 2x per dag met zout schoonmaken niet echt leuk vind, dus heb het naar 1x per dag teruggedrongen. Van de piercer kreeg ik ook het advies om met een pleister op te slapen, omdat hij er redelijk makkelijk uit te pulken is in je slaap (heb mezelf er al een keer bijna op betrapt) maar mijn vraag is hoe makkelijk ze nou echt uitgaan? Ben al op mijn hoede met een tshirt aantrekken, en zie het al voor me dat hij mij het kleinste tikje er uit valt. Maar dat zal wel reuze meevallen toch?

Ik heb gisteren 10 minuten op tafel gelegen met m’n oor in een bakje zout oplossing haha. Maar nu is het blaasje tijdens het slapen geknapt, ik weet niet of dat goed of slecht is :’)

Ahhh wat leuk :heart::heart: Ik ben echt blij voor je. Ook met het opruimen wat je laatst zei, zo goed

Die van mij was een keer kwijt na de seks, toen op zondag had ik geen piercing en op maandag moest ik hem met pijn laten doorprikken… sindsdien heb ik een soort trekje ontwikkeld dat ik hem wel vaker controleer haha

2 likes

Ik heb na 14! jaar mijn neuspiercing weer in gedaan. Ik ging voor de grap proberen of het nog kon en dat bleek echt heel makkelijk te gaan. Al is mijn neus nu wel wat gevoelig.

Maar mijn vraag is nu eigenlijk of ik er nog wat aan moet doen? Of is het zo dat, omdat dit gat er al heel lang zit, er niks meer mee gaat gebeuren?

1 like

Hahaha ik heb eens gecheckt maar die van mij is ook nog open. Hmmm haha. Verleidelijk wel om er iets in te doen. Jammer wel dat de andere kant wel weer dicht is, maar daar heb ik ook veel minder lang een piercing gehad.

1 like

Ik wil voor school iets produceren over piercings en besloot mezelf daarom te piercen met zo’n alieexpress apparaat. Maar ik vroeg mn moeder om hulp. Ze heeft drie keer verkeerd geschoten en nu heb ik een lelijk, half en scheef gat. Ik ga het nu maar even met rust laten en het in december laten doen door mn vriendinnen :joy: wat een hel

1 like