Piercingtopic

Zetten vond ik wel pijnlijk maar daarna was het ook meteen weg.

1 like

Ja ik vond het pijnlijk ja, wilde er eigenlijk drie maar dat paste niet - maar zo blij met het resultaat!

Mn double forward helix

21 likes

Ik heb eindelijk een duidelijk plan voor wat ik met m’n oren wil! Ik heb al vrij lang aan beide kanten twee gewone gaatjes en aan 1 kant een dubbele helix, en ik wil er al tijden meer bij maar kwam er maar niet uit hoe of wat. Heb nu alles uitgetekend en ik heb zo veel zin om alles te laten zetten. Dit is het plan, links een tragus en een derde gaatje erbij, rechts een rook en een high lobe (geïnspireerd door @Rozevarken!). Volgende week langs de piercer om het te bespreken en hopelijk meteen de twee oorlellen en 1 van de andere twee laten doen :blush:

Samenvatting

5 likes

:heart_eyes::heart_eyes: ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

1 like

Succes met de genezing!

Thanks! Vind het wel spannend ja. Zoutspray meegekregen iig en uitgebreide instructies.

Kan iemand me vertellen waarom bioflex slecht is? Overal op het internet lees ik tegenstanders maar niemand vertelt echt waarom.

Ik heb zoveel gedoe gehad met mijn tragus, wilde hem er bijna uithalen maar nu is hij eindelijk geheeld en echt zo mooi :heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

mijn conch is ook echt helemaal geheeld ondanks dat ik veel te snel ben gewisseld met een ringetje. dat sieraad wat ik had besteld helemaal niet tevreden over. vind het er echt skeer uitzien, maar het heeft wel heel veel goeds gedaan voor de genezing blijkbaar. ga binnenkort maar op zoek naar een nieuw ringetje. ik zat trouwens door mn whatsapp lijst te scrollen en toen zag ik iemand in mn lijst die 2 gaatjes heeft boven elkaar in zn oorlel. vond dat er echt leuk uitzien alleen vrees ik dat ik daar een te korte oorlel voor heb haha

Het is niet biocompatible met je lichaam. Daarnaast kunnen er snel barstjes en scheurtjes in ontstaan waardoor er logischerwijs veel bacteriën in kunnen huisvesten.

Mehh m’n tepelpiercing begint uit te groeien. Ik hoor hier wel meer verhalen over, maar er is dus niks aan te doen? Of zijn er hier ook meiden waarbij het uit begon te groeien en toen stopte met uitgroeien?
Ik wil 'm echt niet kwijt :broken_heart:

Heb je al eens deze zeezout spray geprobeerd? Die heeft echt geholpen bij de genezing van mijn daith. Ik had eerst ook altijd een bultje en bloed en korstjes en zo, maar sinds ik deze gebruik is het gaan genezen.

Dankjewel! Vandaag eindelijk de ballen gehad om hem te laten piercen en het is helemaal meegevallen!

@Hacienda Leuke avatar! Is dat gewoon een plaatje van Google? Ik wil m wel als telefoon achtergrond :grin:

Ik heb 3x een tepelpiercing laten steken. 2x uitgegroeid en 1x ontstoken en niet willen genezen… Echt zo kut want vond het ook zo mooi. Ik vrees er dus voor bij jou :frowning:

1 like

original

Alsjeblieft! :blush:

Voor de mensen met een conch; waarmee is die gepierced? Bij mij hebben ze 'm met een banana barbell gepierced maar ik vraag me af of dit goed is, zeker aangezien de barbell langer is dan dat m’n oor groot is…

1 like

Ik vrees dat ik ook afscheid moet nemen van mijn tepelpiercing. Blijft ook raar doen. Denk ergens ook dat die niet helemaal goed is gezet, heb in verleden ook gehad en toen was er niks aan de hand.

Over paar maanden ofzo maar weer proberen. :slight_smile:

Ik heb een high lobe piercing en heb het sieraadje onlangs gewisseld naar een 18g sieraad. Maar nu zit ik te denken, shit had ik er geen 16g in? Wil nu namelijk iets nieuws kopen en zie dat ze alleen 16g verkopen. Is dat nog makkelijk ‘op te rekken’ weer naar 16 of is dat heel kut?

Ik kom net terug van de piercingshop! Ging eigenlijk voor een rook en een high lobe, maar blijkbaar kon een rook niet met mijn oor. Nu hebben we er dit van gemaakt, outer conch/faux rook met geanodiseerd imlant grade titanium met opaal. De high lobe wil ik nog wat anders in als hij genezen is maar tot die tijd vind ik dit ook mooi. De bovenste helix ga ik nog wisselen voor iets gouds! En dan over 3 maanden terug voor het andere oor en dan zijn we compleet :grin:

23 likes

Ik heb een recht staafje gekregen. Dat het staafje langer is, is de eerste maanden niet zo erg geloof ik. Dan kan je oor nog uitzetten door de genezing. Een ringetje mocht ik er niet in, omdat als je dan veel meer in de wond drukt als je ligt bijv. Ik heb m nu twee weken en heb nog geen ontsteking of wondvocht of iets gehad. Misschien alsnog een staafje erin @Batalash? Ik kan al best goed slapen op m’n gepiercete oor, maak alleen een klein kuiltje in t kussen waar m’n oor dan in ligt haha.