Ik heb vier weken geleden een ‘helix’ in het midden van de buitenste rand van mijn oor laten zetten (geen echte helix dus). Nu heb ik sinds een paar dagen vreselijke last en pijn, ik denk dat ik er per ongeluk op heb geslapen. Maar nu is mijn hele bovenste oorschelp tot aan het midden roodpaarsig verkleurd. Je ziet ook echt een duidelijke scheiding op de plek waar mijn oor weer normaal kleurt. Iemand een idee of dit vanzelf wegtrekt? Als ik ga googlen lijkt het te gaan om een bloeding in het kraakbeenvlies en een beginnend bloemkooloor… Dit is te verhelpen door een arts een kleine incisie te laten maken zodat de bloedprop verwijderd kan worden. Maar nu vraag ik me af of mijn zorgen terecht zijn of dat dit iets is wat normaal is bij de genezing van een piercing (en dan dus niet direct, maar een paar weken later…) Iemand ervaring of tips?
Wauw, heel mooi deze!
Hoe lang duurde het voor je er een ringetje in gedaan hebt?
Wat rot zeg, heb werkelijk geen idee maar zou dit zelf met mijn piercer en/of huisarts overleggen. Of gaat 't inmiddels al beter? Hoop 't voor je!
Naar de piercer gaan, zo snel mogelijk!
Ik moet echt weer met een pleister op mijn neus gaan slapen… Heb vannacht met mijn nagel mijn neuspiercing er voor 2/3 uitgewipt Deed echt zeer en in mn moeheid ramde ik hem gewoon terug. Maar ben echt bang dat dit een keer ongemerkt gaat gebeuren
Mooi! Hoe heet deze plek?
Antitragus volgens mij
Ik heb eindelijk het juiste ringetje voor mijn helix! Had redelijk veel miskopen gedaan, omdat mijn oor blijkbaar groter is dan dat ik dacht, dus het paste nooit. Van staafjes gaat het steeds enorm irriteren (iemand die hier ook last van heeft?) Merk echt dat het veel beter gaat. Ik had een tijdelijk ringetje dat niet helemaal dicht ging. Dus mijn haar en dekens/kussen bleven soms haken. Nu eindelijk een die prima zit, en het is een zwarte. Love it.
Bij mijn tweede gaatjes die ook forever bleven ontsteken merk ik dat het met ringetjes gewoon al heel lang goed gaat! Wil binnenkort ook 3e gaatjes laten piercen, en wil een beetje variatie. Anders heb ik per oor 3 oorbellen van silver, en dan aan een kant een random zwarte helix. Merk echt dat ik de keus van welke piercings ik wil dragen veel lastiger vind dan wat ik in de ochtend moet aantrekken😂
Al eventjes geleden, maar ik heb m’n tweede nostril laten piercen, zo blij mee en ben begonnen met het stacken van m’n septum:
Heb ook een hele set (voor m’n twee nostrils en medusa) in de maak van BVLA met diamanten, kan echt niet wachten!
En heb supergave weights van Namaste aan kunnen schaffen (sproetjes zijn nep haha lekker IG hoe) :
En het linker paar:
Woow zo mooi allemaal die sierraden en combi van piercings! Met dat stacken maak je dat gat dan ook groter?
Yesss, ik zit nu op 2,2mm. Dus een ringetje van 1 en van 1.2mm erdoor
Wauw! Nu ik dit zie wil ik ook een septum icm m’n neuspiercing.
Doe het!
Vet late reactie maar wauw, echt prachtig!
Vraagje; kun je een neuspiercing meteen met een ringetje laten zetten? Ik wil echt het meest bescheiden ringetje ooit, of moet ik dan toch eerst geloven aan een iets grotere piercing dan wel een knopje?
Niet in alle shops zetten ze meteen een ringetje. Ik heb 'm in Breda laten zetten met meteen een ringetje, maar die shop is nu dicht.
Ik moest ook eerst een knopje
Juist een heel ‘bescheiden’ ringetje is echt een no go voor een verse neuspiercing. Je hebt sowieso ruimte nodig voor zwelling namelijk. Daarbij wordt er een recht kanaaltje gepiercet en door er direct een ringetje in te plaatsen zorg je dus voor twee drukpunten in je verse piercing. Daarnaast zijn ringetjes ook beweeglijker en heb je dus allemaal extra irritaties in een piercing die al makkelijker geïrriteerd raakt (want dikker kraakbeen).
Ik heb af en toe een ringetje in mijn conch, maar verwissel dat eigenlijk altijd wel na 1 dag, omdat het zorgt dat er toch veel druk op komt(vooral met slapen)!!