Ik heb sinds 1,5 week een conch en hij jeeeukt zo irritant
Dat is een teken van genezing toch? Hoe bevalt het verder? Ik heb toevallig gister mn conch met een heel dun naaldje weer doorgeprikt. Ik had mn oorbel eruit gehaald. Nu heb ik er weer een knopje in. Ik blijf nog steeds op zoek naar een mooi ringetje die er makkelijk doorheen kan.
Ik denk van genezing inderdaad, hij ziet er verder wel goed en niet geïrriteerd uit dus gok niet dat het een ontsteking is. Hij bevalt verder echt heel goed, ben er blij mee!
Mooi!
Ik heb dit ook gehad bij een geschoten oorbel. Het was bij mij ook zo dik geworden dat m’n oorbel van de voorkant niet meer zichtbaar was. Hij is er toen via de achterkant uitgetrokken door m’n piercer.
Ik heb het toen eerst best lang laten weken in een zoutoplossing, bij mij was het ontstoken en daardoor gint die ontsteking echt meteen weg. Dat eruit trekken deed daardoor ook helemaal geen pijn. Ik heb het gewoon dicht laten groeien en een jaar later opnieuw laten piercen (dus niet schieten). Waarschijnlijk zat het te dicht bij m’n kraakbeen om te schieten.
Die bult zat er toen nog, ik kreeg toen ook echt een rare bult aan de achterkant. Ik heb het toen gewoon met rust gelaten en af en toe schoongemaakt en nu is het helemaal weg.
Dat dichtgaan kan echt mega snel gaan en als het tunneltje door je oorlel niet helemaal goed geheeld is kun je steeds naast het gaatje aan de achterkant prikken. Mij ook wel eens overkomen. Het hielp om de oorbel er achterstevoren in te doen, dat lukte wel. Kan iemand je helpen? En sowieso alles met sterilon overgieten.
@Radio ik wil je niet op nog meer kosten jagen met sieraden, maar zag dit langskomen! Zij stopt met weights verkopen dus alles is in de uitverkoop, wie weet vind je het mooi
https://aliceruby.com/products/acrylic-lotus-flowers-with-brass-saddle-weights
Lief! Maar ik mag echt geen geld meer uitgeven ga zo mijn BVLA pieces laten installeren yessss (en afrekenen, vandaar dat ik ff een rem erop moet haha)
Aaah ik heb ineens een ontstoken neuspiercing? Pijnlijk en beetje witte zooi zit er bij. Heb mn piercing al 16 jaar! Sinds juli zit er een ringetje in waarbij mn gaatje van 0.8 naar 1mm is opgerekt.
Er zit een witgoud ringetje in, dus goed materiaal. Hoe kan dit ineens gebeuren?
Moet ik het door het ietsjes oprekken als weer een nieuwe piercing zien?
Ik heb morgen een afspraak voor een septum en ik vind het enger dan het zetten van een tattoo haha. Vooral vreselijk dat ik dan 2 maanden met zo’n enorm ding in m’n neus loop. Is dat makkelijk in je neus te klappen?
Dan geneest het fisteltje terwijl de piercing naar boven zit. Heb gehoord dat het dan sneller vervelend gaat zitten als je hem dan normaal gaat dragen.
Als het toevallig titanium is ipv zilver, dan zou je ‘m kunnen laten anodiseren bij een piercing shop (bij dare2wear kunnen ze dit). Ik heb dat ook gedaan met m’n daith ring omdat ik tijdelijk een grotere moest en geen zin had om een echt gouden te kopen voor een tijdelijke ring.
Anodiseren was gratis bij aanschaf van het ringetje! Het kan wel een dag duren omdat ze ‘m eerst weer moeten steriliseren en dan dat pas kunnen doen, dus misschien moet je 2x (ik zou even mailen/bellen om dit na te vragen)
Ik heb er verder geen ervaring mee hoor! Haha. Maar heb het ooit van een piercer gehoord en het leek me wel logisch. Een septum gaat ook niet echt door kraakbeen, dus wie weet dat het absoluut niet speelt hoor, haha.
Bedankt voor de reacties! Ik hou hem voorlopig ingeklapt, het gaat heel makkelijk. Of ik doe m’n neuspiercing binnenkort even uit, vind het anders too much. Volgens mij zei de piercer dat uitgeklapt beter is.
Maar het piercen was een drama. Hij was verkeerd geprikt en toen moest het opnieuw, wat super zeer deed. Maar hij zit en nu geen last meer!
Is het sieraad groot? Ik twijfel nu ook enorm, maar denk dat het mij niet staat.
Ja ik vind hem groot en lelijk haha, zo’n half ringetje met 2 balletjes. Ben blij als die uit mag.
Ik zou het gewoon doen als het je leuk lijkt! Als je het uiteindelijk niks vindt hou je er toch geen zichtbaar litteken aan over.
Hoe pijnlijk is het om een conch te laten zetten? Ik heb een forward helix wat ik echt een piece of cake vond, en een tragus waar ik bijna ko ging
Volgens mij zijn de meningen verdeeld, maar in mijn herinnering vond ik 'm niet of nauwelijks pijnlijker dan mijn 2 helixen