Haha dan kan je alle piercings aan (tenminste, ik vond conch echt het vervelendst!)
Poeh ik heb echt gevloekt toen ze mijn inner conch gingen piercen. Shit dat was zo onprettig.
Ik vind het ook nog steeds de pijnlijkste piercing die ik heb (gehad). Damn dat ding heb ik ook alweer 10 jaar ofzo bedenk ik mij nu.
Ik dacht precies hetzelfde vond mn conch het pijnlijkste qua zetten en genezen
Oh damn guys haha dat maakt mijn keuze wel makkelijker
Haha wat fijn om te lezen dat iedereen een conch zo pijnlijk vond en ik de pijn echt mee vond vallen! Dat biedt perspectief voor de toekomst
Dit is ook de reden waarom ik een helix nog even laat en wel een conch hebben laten zetten. Een helix wil ik ook graag, maar ik zie zo op tegen het geneesproces hiervan
Ik wil morgen denk ik een derde gaatje laten piercen, alleen links. Dan ooit nog rechts een conch maar denk pas na de zomer.
En ik wil een ringetje in mijn helix en een kleiner knopje in mijn forward helix. Maar vind dat zo lastig want piercings lijken in de winkel en in je hand zo klein maar eenmaal in je oor vaak toch nog best grof.
Als je ze in hetzelfde oor wil zou ik het juist ook doen!
Stel het genezen duurt voor allebei een jaar, dan ben je dus 1 jaar bezig ipv 2 keer een jaar
Ik werd vanochtend wakker, zat heel m’n oor onder het bloed. Echt dikke korsten. Was m’n helix ineens gaan bloeden. Heb 'm nu 4 maanden, maar ik denk dat ik mezelf misschien een klap heb gegeven in m’n slaap.
Met m’n rook gaat het goed, heb er 0,0 last van. Schoonmaken gaat makkelijk en hij doet geen zeer.
Mijn neuspiercing is toch wel een beetje ontstoken, denk ik (Al zag 'ie er vanmorgen wel goed uit, maar vanmiddag ineens niet meer). Af en toe schuift ie trouwens ook heen en weer, vooral als ik jeuk in mijn neus heb (en dat heb ik blijkbaar nogal vaak) en dat doet dan ook echt zeer. Ik blijf hem nog maar even schoonmaken met een zeezoutoplossing.
Wilde ik dit weekend eigenlijk een ringetje in mn conch laten doen, is die nu opeens aan t kutten meh
Zouden jullie een derde gaatje laten schieten bij een juwelier of zouden jullie daarvoor naar een piecer gaan?
Je kan het beste even naar de juwelier gaan en vragen of er nog ‘plek’ is om gewoon te laten schieten. Als dat kan gewoon laten schieten. Als je kraakbeen te ‘snel’ begint zou je wel naar de piercer moeten
Mn 2e heb ik laten schieten maar 3e laten piercen. Hangt denk ik ook beetje af van hoe ver je kraakbeen doorloopt?
Ik ben zojuist een doodzonde begaan. Ik heb mijn forward helix met sterilon schoongemaakt. Hij ettert al een paar weken en zout lijkt echt niks te doen. Dus ik dacht: een keer met sterilon, even een boost. En morgen weer zeezouten. Gekke is dat het helemaal niet prikte.
Vriendin van mij heeft dit ook gedaan en het hielp bij haar juist heel goed tegen de ontsteking, zeezout deed niks. Ik doe dit nu zelf ook met sterilon en ben er ook wel tevreden over. Bij mijn normale oorbellen ook nooit last van gehad
Ja ik dacht ook: wat is er nou het ergste dat kan gebeuren. Ik ga er gewoon een tijdje proberen met sterilon en zeezout. Heb met een andere kraakbeenpiercing behoorlijk wat problemen gehad en zou het jammer vinden als deze er ook uit moet.
Oh ik zit er stiekem ook over te denken dat te doen, mijn forward helix is al maanden moeilijk aan het doen …
Mensen met een rook piercing? Ik heb de mijne echt al ruim twee jaar maar er blijft 'sochtends altijd wel wat vuil achter zitten. Heb nog steeds hetzelfde sieraad als toen ik hem liet zetten, vrij lang staafje nog dus. Was na 1 jaar terug gegaan zoals afgesproken met die shop en toen werd ik echt niet prettig geholpen waardoor ik ook niet meer terug wil daarheen. Is het überhaupt noodzakelijk om dat sieraad snel te gaan wisselen of kan het geen kwaad het zo te laten? En meer mensen die er zoveel “last” mee hebben?