Ik ben bang dat 5mm toch wel het kleinste is wat je kunt vinden…
Daar was ik al bang voor inderdaad. 5mm is ookal een hele opgave om te vinden
@Radio misschien een beetje suffe vraag maar doen die megalodon weights niet onwijs pijn? Ik heb soms al met gewone oorbellen die wat zwaarder zijn al last. Of raak je er aan gewend?
Ik heb trouwens 5 weken geleden mijn derde gaatje laten piercen. Nu zit hij echt op het randje van geen kraakbeen/wel kraakbeen. Het genezen gaat geloof ik wel goed want ik heb er bijna geen last van alleen als ik blijf hangen met mijn sjaal of haar ofzo. Alleen ik ben vergeten na hoe veel tijd je hem mag verwisselen. Iemand die advies heeft?
Ik weet dat wij wel 5mm ringetjes hebben, maar geen clickers of bcr’s. Zo’n kleine diameter kan je namelijk niet veel in kwijt.
@Vloeistof hihi, dit zijn denk ik de lichtste en meest comfortabele weights die ik heb. Meestal hangt het ook samen met wat voor ‘ophangsysteem’ je het draagt. Kan redelijk zware dingen dragen als het gewicht goed verdeeld is, maar met een smaller draagvlak gaat het gauw snijden bijvoorbeeld. Denk dat m’n zwaarste weights zo rond de 90 gram per stuk zijn. Volg ook iemand die weights van 500 gram heeft
Ik heb 5mm clickers gevonden, wel een stuk duurder dan 6mm en groter maargoed dat moet ik er maar voor over hebben dan :’) 5mm circular barbell helaas nog niet gevonden
Ik zoek oorbellen zoals op deze plaatjes alleen heb ik een ‘echte’ helix piercing dus hij hoeft niet fake te zijn. (Liever niet dus )
Ik heb op all.over.piercings en crazy.factory gekeken maar daar kan ik het niet vinden. Kan er ook niet echt een goede zoekterm voor verzinnen.
Is iemand van jullie zoiets wel eens tegengekomen?
Het liefst vrij minimalistisch en sowieso zilver…
Je kan op Etsy wel het een en ander vinden! Ik heb gezocht op helix earring with chain.
Ear cuff chain
Iemand een ervaring met een neuspiercing en kickboxen?
Ik wil in januari namelijk beginnen, maar heb de piercing pas sinds eind september. Durf hem dus niet uit te doen ivm dichtgroeien (of kan het wel uit na 4 maanden?) of zo’n siliconen staafje/retainer waar dus niks achter kan blijven hangen?
Afplakken met een stukje tape? Net als oorbellen vaak worden afgeplakt in sport?
Wat @oliverqueen zegt, inderdaad! Of misschien toch kijken voor een retainer? Ik heb dunne (maat 20?) screw retainers die best buigzaam zijn, lijkt mij fijner bij kickboxen mocht iemand er tegenaan stoten. In combinatie met tape wellicht een goede optie.
Ik zou wel navragen of je überhaupt een piercing in mag hebben. Ik heb ook aan martial arts gedaan, maar moest alles uit. Niet alleen voor de eigen veiligheid, maar ook voor die van de ander.
(edit: toen had ik de neuspiercing nog niet, dus geen ervaring daarmee)
Ik heb hem nu 2 en een half jaar en als hij er een dag uit is moet ik hem al laten herprikken. Je neus is zo goed doorbloed en dat gaat zo snel weer dicht, dus ik zou hem er niet zomaar uithalen als ik jou was
Dank voor alle reacties! De piercing uitdoen lijkt mij inderdaad geen optie, dus zal even navragen of de retainer en afplakken een oke optie is. Om eerlijk te zijn dacht ik eigenlijk alleen aan de eventuele klappen die mijn neus en het staafje niet goed doen, maar de veiligheid van iemand anders staat ook voorop!
Zojuist voor elkaar gekregen het balletje van m’n conch te verliezen en kan natuurlijk nergens terecht met de kerst🙃 zit er nu bijna 2 maand in. Heb het sieraad er nog wel inzitten en voor nu dichtgetaped, heeft iemand anders nog tips/oplossing for the time being?
Een tip waar je nu niks aan hebt, is om een paar reserveballetjes thuis te hebben liggen.
Cool!!!
Ik denk dat mijn tepelpiercing aan het uitgroeien is. Hij is in ieder geval helemaal scheef gegroeid. Iemand hier ervaring mee? Kan ik hem eventueel gelijk opnieuw laten piercen of moet ik eerst deze eruit halen en dicht laten groeien?
Ik heb vandaag na 4 jaar de moed bij elkaar geraapt om mijn rook te laten wisselen, heeft al die tijd zo’n lang staafje ingezeten .
Ja precies, was ik al bang voor
Baal er echt van. Wil m er niet uithalen. Ohh en het feit dat hij dan opnieuw gepierced moet worden, nu al klamme handen weer van haha
Iemand wel eens een rook laten zetten bij Body Cult?