Piercingtopic

Bij mij is m’n linkerkant gescalpelled, nouja eigenlijk gepuncht. Maar ik werd niet gehecht, word jij dat wel?

Punchen is wel een heel ander proces dan scalpellen though :blush: en word idd helemaal gehecht.

Oh oké, dacht dat het ongeveer hetzelfde was. Dan ga ik ff googlen naar het verschil haha. Ik had van 25 naar 30 dacht ik, is alweer een tijdje geleden. Niet als beginnetje.

Ik vind het mooi staan, maar niet per se mooier.

1 like

Ik heb hem een maand geleden laten zetten en vond het serieus het meest pijnlijke wat ik ooit heb meegemaakt :flushed: tot een paar uur daarna zelfs. Maar daarna bijna geen last meer van gehad. Kan er gewoon normaal op slapen zelfs. En dat terwijl ik er een ringetje in heb en dat is blijkbaar normaal niet echt de bedoeling (wist ik niet totdat ik hier een foto had gepost)

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben gister in Utrecht bij Le Sting geweest en heb hem laten zetten van geanodiseerd titanium. Ik ben er blij mee :grin:

14 likes

Ik zou een tragus en een flat helix sowieso supertof vinden voor meer ‘balans’:

Maar ja, een conch zou hier ook goed bij passen imo haha.

@camper lief, thanks. Kan me voorstellen dat het er heftig uitziet haha. Op een of andere manier kijk ik er niet echt tegenop, omdat het ‘maar’ oorlellen zijn, maar goed. We gaan het zien :sweat_smile:

2 likes

Ik heb zojuist een conch laten zetten, en het is me 100% meegevallen. De piercing erin doen, deed meer pijn dan het piercen zelf.

5 likes

Niet persé mooier, maar ik heb alleen een piercing in m’n linker en dat is nu wel m’n lievelingstiet geworden ofzo.

5 likes

2 maanden geleden een septum laten zetten. Maar nu ben ik opzoek naar een kleine (4mm) circular barbell of segment clicker. Heb nu 6mm maar die is vrij groot, iemand enig idee waar ik zo’n mini ding kan vinden (of laten maken) :sweat_smile:

1 like

Ik ben bang dat 5mm toch wel het kleinste is wat je kunt vinden…

Daar was ik al bang voor inderdaad. 5mm is ookal een hele opgave om te vinden :joy:

@Radio misschien een beetje suffe vraag maar doen die megalodon weights niet onwijs pijn? Ik heb soms al met gewone oorbellen die wat zwaarder zijn al last. Of raak je er aan gewend?

Ik heb trouwens 5 weken geleden mijn derde gaatje laten piercen. Nu zit hij echt op het randje van geen kraakbeen/wel kraakbeen. Het genezen gaat geloof ik wel goed want ik heb er bijna geen last van alleen als ik blijf hangen met mijn sjaal of haar ofzo. Alleen ik ben vergeten na hoe veel tijd je hem mag verwisselen. Iemand die advies heeft?

Ik weet dat wij wel 5mm ringetjes hebben, maar geen clickers of bcr’s. Zo’n kleine diameter kan je namelijk niet veel in kwijt.

@Vloeistof hihi, dit zijn denk ik de lichtste en meest comfortabele weights die ik heb. Meestal hangt het ook samen met wat voor ‘ophangsysteem’ je het draagt. Kan redelijk zware dingen dragen als het gewicht goed verdeeld is, maar met een smaller draagvlak gaat het gauw snijden bijvoorbeeld. Denk dat m’n zwaarste weights zo rond de 90 gram per stuk zijn. Volg ook iemand die weights van 500 gram heeft :blush:

Ik heb 5mm clickers gevonden, wel een stuk duurder dan 6mm en groter maargoed dat moet ik er maar voor over hebben dan :’) 5mm circular barbell helaas nog niet gevonden :frowning:

Ik zoek oorbellen zoals op deze plaatjes alleen heb ik een ‘echte’ helix piercing dus hij hoeft niet fake te zijn. (Liever niet dus :joy:)
Ik heb op all.over.piercings en crazy.factory gekeken maar daar kan ik het niet vinden. Kan er ook niet echt een goede zoekterm voor verzinnen.
Is iemand van jullie zoiets wel eens tegengekomen?
Het liefst vrij minimalistisch en sowieso zilver…

1 like

Je kan op Etsy wel het een en ander vinden! Ik heb gezocht op helix earring with chain.

https://www.etsy.com/market/helix_chain_earring

1 like

Ear cuff chain

Iemand een ervaring met een neuspiercing en kickboxen?

Ik wil in januari namelijk beginnen, maar heb de piercing pas sinds eind september. Durf hem dus niet uit te doen ivm dichtgroeien (of kan het wel uit na 4 maanden?) of zo’n siliconen staafje/retainer waar dus niks achter kan blijven hangen?

Afplakken met een stukje tape? Net als oorbellen vaak worden afgeplakt in sport?

1 like