Piercingtopic

ja balen he. Ohh succes!

Ja bij Body Cult in Utrecht een aantal jaar geleden

Moet ie helemaal genezen zijn om m te laten vervangen? Het staafje van mijn conch is ook na 4-6 weken (weet niet meer precies) vervangen voor een korter staafje, omdat dat langere staafje ook meer bewoog dus dat is ook niet ideaal voor de genezing dan

Ik ook daar, vind dat een heel fijne shop, heb al mijn andere piercings er ook laten zetten (en ben een keer mee geweest met een vriendin die daar out ging en toen waren ze ook heel lief).

Edit: @CTFxC

Was ik jouw vriendin? Ben daar ook 1x out gegaan haha. Maar inderdaad opzich een prima shop, heb er twee of drie piercings laten zetten. Ben daarna alleen wel overgestapt naar magic piercing in Utrecht. Ook een hele fijne shop met echt professionele piercers. Ik vond het daar vooral fijn dat je altijd dezelfde piercers hebt, bij body cult wisselde dit nogal toentertijd.

1 like

Haha denk 't niet, zover ik weet heeft ze het bij die ene gelaten. Ik ben altijd door dezelfde twee piercers geholpen daar trouwens! Maar nu al een tijdje niet meer geweest.

Hahah nee, die vriendin die er bij mij bij was die heeft zelf helemaal geen piercings ook. Oh dat is wel beter. Dat ik er geweest ben is echt wel een aantal jaar geleden hoor. Toen ben ik eigenlijk elke keer door iemand anders geholpen, ook door slecht Engels sprekende werknemers. Dat vond ik het enige minpuntje

1 like

Na drie jaar eindelijk weer eens een nieuwe!
afbeelding

Waarom ligt m’n oor? :thinking:

9 likes

Dit is mijn oor.
Het is opzich helemaal naar m’n zin maar gaatje 3 en 4 in m’n oorlel zijn heel lelijk. Gaatje 3 zit te laag en 4 te dicht bij 3. Gaatje 3 is ook nog eens een hele rare vorm een lelijke streep ofzo…
Zouden die gaatjes op de een of andere manier weg kunnen?

Van m’n helixen stoor ik me trouwens altijd aan de achterkantjes. Die zijn groter dan de knopjes aan de voorkant eigenlijk. Wou dat ze gewoon vanzelf bleven zitten zonder die lelijke pinnen aan de achterkant

2 likes

Kan je geen sieraad gebruiken dat een soort half boogje is? Dus het knopje van de achterkant is zeg maar je 2e helix.

1 like

een soort hoefijzer die door beide gaatjes gaat? dat je aan de ahcterkant tussen de gaatjes een staafje ziet…

pfoe hee das een goed idee! maar waar vind ik zoiets… dat moet ik dan misschien maar laten maken…

Yes precies! Geen idee of dat bestaat eigenlijk.

Ja dat, of er een piercing in doen ipv een oorbel. (Of misschien heb je dat al en vind je het nog steeds te groot?)

Momenteel heb ik in beide oren drie gaatjes, en in een oor in het midden van mijn oor nog een piercing. Lekker onscherpe foto maar even voor het idee :joy:

Nu begint het weer te kriebelen om nog een oorbel/piercing erbij te nemen.
Ik wil er denk ik een boven het eerste en tweede gaatje. Weet iemand de naam hiervoor?
En wat zouden jullie doen? Beide oren? Of het oor waar al een piercing zit of juist het oor waar alleen de drie gaatjes zitten?
Of hebben jullie nog andere ideeën voor toffe plekken?

1 like

Ah wat tof! Ik heb daar ook een oorbel en @Dazed ook, maar heb echt geen idee hoe het heet. Ik denk trouwens dat een rook ook heel leuk erbij zou staan!

Dit is mijn oor met hoge oorbel zonder naam, toen mijn rook net gepierced was. Zit ondertussen ook weer een helix bij.

c4a518e8db4c87e1ea3e5da10a71a2c344bb2ee9_2_375x500

3 likes

@Taksi ik denk ook dat een rook er mooi bij zou kunnen staan! Volgens mij noemde mijn piercer het trouwens een high lobe? Maar weet niet of dat de officiële naam is. Ik heb hem zelf aan de kant waar ik ook m’n helixen en faux rook heb want ik vond hem er mooi bij combineren, maar ik wil nu nog wel graag een derde gaatje en een tragus aan de andere kant zodat het iets meer in balans is. Twee kanten zou ik zelf niet zo snel doen, wat piercings betreft ben ik toch wel gek op asymmetrie.

dit is hem bij mij, de zilveren helix is inmiddels vervangen door een steentje in een gouden zetting, en ik wil er eigenlijk ook zo'n trinity ding als @Rozevarken heeft in

2 likes

@Dazed wauw dankjewel voor jullie antwoorden! Jaa ik denk dat een rook ook heel tof is! Maar daar moet ik echt wel even goed over nadenken Haha ben echt bang voor de pijn :joy:.

Maar vind die high lobe wel heel tof staan bij jullie allebei :blush:! Ik ga er even goed over nadenken en anders even bij een piercer langs om te vragen wat hij denkt!

Ik was weer eens lekker impulsief Haha dus toch maar een high lobe laten schieten :joy:

9 likes

Mooi!

Ik heb gisteren een daith piercing laten zetten en ben er zo blij mee! Vond hem wel echt megapijnlijk en moest zelfs even gaan liggen omdat ik duizelig werd :sweat_smile:

En word helemaal enthousiast van dit topic. Dit is mn eerste piercing, maar geloof dat er snel meer bijkomen in mn andere oor!

8 likes