Ahhh door het gepraat hier over tepelpiercings, mis ik de mijne zo erg pfff.
Toen ik 19 was, heb ik er 1tje laten steken maar die wou maar niet genezen. Na een jaar of zo uitgehaald, een paar maand gewacht zodat m’n tepel terug dichtgegroeid was en dan weer laten steken. Jammer genoeg zat die veel lelijker en al zeker na een halfjaar hem eruit moeten halen want ontstak heel veel.
Na nog een halfjaar heb ik dan mijn andere tepel geprobeerd, maar ook daar na een jaar uitgegroeid. Zo stom!!
Ik vond het zo ontzettend mooi, ben ook meer van mijn borsten beginnen houden zo (zelfs nu zonder een piercing vind ik ze mooier dan een aantal jaar geleden).
Het is nu ondertussen denk ik 2 jaar geleden of zo dat ik de laatste eruit haalde, maar door deze berichten, voel ik het toch weer kriebelen om opnieuw te proberen.
Ik heb nu op beide tepels twee cirkeltjes als litteken (dus de plaatsen waar de piercing door m’n tepel ging) en dat vind ik best wel jammer. Zeker m’n ene tepel ziet er een beetje vreemd uit. Plus ik voelde mij altijd zo ontzettend belemmerd tijdens de seks. Juist omdat ze slecht genazen, was ik heel voorzichtig bij de seks. Echt elke kerel die in de buurt kwam ‘let op!!! mijn piercing!!’ dus dat vond ik ook minder fijn.
Maar goed… na 3x proberen en bij beide tepels littekenweefsel, is de kans op slagen zeer klein zeker?