Het kan heel goed zijn dat je piercing van al dat gefrut en de verandering van een staafje naar een ringetje een beetje boos wordt. Vooral naar een ringetje veranderen vinden veel kraakbeenpiercings niet fijn, omdat het een recht tunneltje is die nu natuurlijk in een curve wordt geforceerd.
Ik kan je echt aanraden zo min mogelijk gekke dingen te gaan smeren/gebruiken, geen thee, tea tree of zeep. Gewoon één keer per dag sprayen met een steriele zoutspray, 5 minuten laten zitten en dan goed afspoelen (kan je combineren met je douchesessie natuurlijk). En dan drogen met keukenpapier of gaasjes. Ook voorlopig weer even niet op slapen om extra irritatie te voorkomen.
Daarna nooit meer echt pijn gehad, niet andere dan de 3e piercing in mijn oorlel. Maar hij heelde bij mij niet (net als alle andere piercings ook in mijn oorlel) en was helemaal scheef gegroeid, dus na een jaar heb ik m eruit gehaald.
Terwijl oren oprekken echt niet altijd chill was en ik ook 3 grote tattoos heb die minimaal 4 uur duurde om te zetten.
Heb er nu nog meer zin in hahaha