Piercingtopic

Heb je al een dunner ringetje/staafje geprobeerd? Dit hielp bij mij na jaren af en aan last hebben

Hebben jullie tips voor slapen met kraakbeen piercing? Ik heb mijn derde kraakbeenpiercing in mijn oorschelp sinds juli maar hij doet nog steeds pijn, volgens mij omdat ik er altijd druk op heb met slapen. Ik dacht misschien iets achter mijn oor doen snachts waardoor ik ruimte creeer tussen het kussen en mijn oor? Of een bepaalde piercing die misschien minder druk geeft?

Slapen op een reis nekkussen! En dan je oor in de opening leggen :blush:

1 like

Nee helemaal niks nog eigenlijk. Dus misschien dan inderdaad even langs een piercer of dat een optie is en anders eruit?

Ja ik zou het gewoon proberen! Sowieso even langs de piercer om advies vragen

Ik wil weer een tweede gaatje, maar wat is dat tegenwoordig duur joh. Ik weet nog dat dat 5 euro ofzo was.

In Den Bosch is het bij een winkeltje nog steeds ‘goedkoop’ of althans in vergelijking met de rest. Iets van €5/€6 per gaatje

Goede oude winkeltjes haha. Duur was eigenlijk niet het goede woord voor iets wat mijn lichaam in gaat, maar bedoelde meer ten opzichte van vroeger.

1 like

Ik snap wat je bedoelt! Haha

1 like

Probeer er echt niet op te slapen. Een grote haarklem aan de kant van je piercing in doen. Dan rol je er ook niet op, want dat is zeer oncomfortabel.

1 like

Ik heb vandaag een tragus en derde gaatje aan één kant laten piercen en nu heb ik eindelijk m’n oren compleet hoe ik ze wil! Andere oor was eerder al compleet. Wil nog wel sieraden wisselen maar overal waar ik een gat wou, zit nu ook een gat :ok_hand:

16 likes

Nou meteen ook een vraag haha. Met schoonmaken krijg ik die in m’n oorlel prima een beetje naar voor en achter geduwd zodat ik onder het knopje schoon kan maken, maar met m’n tragus lukt dat helemaal niet. Krijg hem niet met goed fatsoen naar voren, terwijl m’n vriend wel kon zien dat er best een stukje van het staafje uitsteekt aan de achterkant. Weet iemand of ik hier iets mee moet? Of gewoon even laten?

Was even dit topic wat aan het doorlezen en vroeg me nav dit berichtje ineens wat af. Ik draag maar een paar oorbellen want durf niet meer gaatjes te laten schieten, lijkt me vreselijk pijnlijk. alleen een is scheef. Soms dan krijg ik er geen oorbel doorheen omdat dan de achterkant niet gelijk ligt met de voorkant ofzo. Af en toe helpt het om dan mijn oorlel op te warmen maar vaker is mijn oor te “koud” en stijf en helpt dat niks. Zou dit dan kunnen komen omdat ik vroeger op een krukje zat en aan beide oren een iemand zat om tegelijkertijd een gat te schieten?!

Mijn oorbellen zijn ook scheef geschoten, geen idee hoe dat kan

Hè ik dacht al dat ik de enige was die dat heeft! maar toch niet gelukkig. Loop je toevallig dan ook wel eens met maar één oorbel in omdat de andere niet lukt? :innocent:

Nee het lukt bij mij vaak wel gelukkig

Ja ik denk dat het gewoon even tijd nodig had, er zit inmiddels weer beweging in! :blush:

Naast dat bijvoorbeeld de plaatsing kan verschillen tussen je oren, kan het inderdaad ook goed zijn dat je gaatjes niet loodrecht door het weefsel zijn geprikt (zoals dat normaliter gewenst is). Vooral omdat mensen met een piercing gun geen opleiding ervoor hebben gevolgd en piercers wel.

Niet aan je piercing zitten of proberen te bewegen. Lekker laten en zo min mogelijk aan proberen te zitten tijdens het reinigen. Korstjes vallen er vanzelf af :blush:

1 like

Will do! :blush:

1 like