Ah bedankt voor je antwoord! Dat verklaard een boel. Weten we dat ook weer. En mocht ik ooit nog extra oorgaatjes willen, dan laat ik ze zeker weten piercen.
Deze mijt heeft weer wat nieuws:
Met BVLA 14k geel gouden Flat Tear en eronder een BVLA 14k geel gouden round cup met rosecut Oregon Sunstone. Laatste is vooral heel mooi in het echt
En deze jongen (ook Oregon Sunstone) wacht nog even op een plekje in m’n bestaande conch met een triple chain eraan bevestigd:
(Gif wilde niet)
Wauw! Hele mooie dermals en wenkbrauwen
Lieeeeeef, dankjewel! Het is trouwens een surface
Pfff, maandag mijn daith uitgehaald voor mijn nieuwe werk en nu kreeg ik hem niet terug in morgen maar een vriendin vragen, want ik kon ook niks zien, maar ik kreeg helemaal paniek.
Zo maar naar de piercingshop hoop dts het nog lukt
Edit, deze shop heeft alleen op dinsdag een piercer. Verder is er geen piercingshop in de stad, en twijfel of ik ergens anders heen moet rijden. Iemand die hier wat advies over kan geven? hrb hem sinds zondag uit
Ik heb sinds december een tragus. Ben 3 weken geleden m’n bolletje kwijtgeraakt waardoor er een nieuwe opgezet moest worden en ze best aan dat ding heeft lopen klooien. Sindsdien heb ik een vochtbultje wat niet meer weggaat. Ik zeezout het regelmatig, maar zijn er nog andere dingen die bij jullie geholpen hebben?
Sebamed zeep hielp bij mij!
Ik heb nu al een tijdje een neuspiercing zonder problemen, al een keer eerder in shop een korter staafje in laten doen, maar deze is ook nog vrij lang en steekt dus telkens best ver uit. Heeft iemand een goede tip voor online neuspiercings? Een subtiel knopje wat makkelijk zelf in te doen is bijv, of een strak ringetje (al weet ik het aantal mm dan niet precies)
Frustratie: begin oktober heb ik links een tweede en rechts een tweede en derde gaatje laten piercen. De eerste maand verliep het herstel prima, maar sindsdien is er eigenlijk altijd wel een gaatje ontstoken geweest
Ik heb het idee dat de staafjes net niet lang genoeg zijn om de zwelling op te vangen, gezien de keloidvorming rond de platte achterkant. Is er iets dat ik zelf kan doen? Ik gebruik nu zoutoplossing na de douche om het een beetje netjes te houden maar 't baat niet.
Ga ik proberen, thanks!
Ik weet dat dit niet het advies is wat hoort, maar ik had dit ook en bij mij heelde alles vrijwel direct nadat ik er zilveren ringetjes in had gedaan. Ik denk zelf dat ik niet goed tegen andere dingen kan (mijn helix was na ruim een jaar nog niet geheeld, dus heb ik er toen uitgehaald, ook omdat ie ondertussen scheef was), en dat zo’n ringetje gewoon beter om je oor zit en dus minder beweegt.
van mij ook slecht advies maar het enige wat bij mij hielp om mijn gaatjes te laten helen was sterilon… daarvoor zo lang aan het prutsen geweest met zoudbadjes en alles, maar dit werkte toch het beste, ondanks dat het eigenlijk afgeraden wordt omdat het goede bacteriën ook dood maakt. Ik deed 1 keer per dag een druppeltje aan de voor en achterkant. Verder gewoon schoonspoelen onder de douche en afblijven!!
Heeft iemand hier een goede tip voor simpele zilveren ringetjes die makkelijk sluiten?
Ik heb in februari tweede gaatjes laten piercen, maar ik vond de oorbel (eigenlijk piercing want sluiting was zo’n balletje) niet zo mooi en heb die na ongeveer 3 weken (heel dom) vervangen door een simpele zilveren knopje. Ondanks dagelijks schoonmaken werd mijn oor vorige week toch ineens dik en rood en heb ik ze er uit gehaald en met heel veel moeite de veel dikkere piercings er weer in gestopt. Ik vind die dingen echter verschrikkelijk lelijk en ook helemaal niet fijn zitten. Ik zou er graag ringetjes in doen, maar ik krijg ze er gewoon onmogelijk in door die vervelende sluitingen.
Ik zou er sowieso titanium in doen en niet iets anders, want je lichaam kan ook gek reageren op zilver. Daarom piercen de meeste piercers alleen met titanium of goud. Ik heb er zo’n ringetje in zonder sluiting (wel goud is dat, dus dat is misschien wat buigzamer) dat je iets naar de zijkant buigt en dan weer terugbuigt. Misschien kun je zoiets vinden?
Ik heb weer een nieuw sieradenmerk ontdekt en vind het zó leuk van deze dat de achterkant een hartje is.
(heb overigens helemaal geen nieuwe sieraden nodig want heb niet genoeg gaatjes in m’n oren voor nieuw goud haha, maar toch altijd zoeken hè…)
hele website is overigens in het hebreeuws wat het een beetje ingewikkeld maakt linkje hier) maar ze hebben ook Etsy
Ok ik heb alle tips ten harte genomen en heb bij alloverpiercings een ontsmettingsmiddel, tea tree olie én ringetjes besteld haha. En langere staafjes, maar had pas te laat door dat ik inwendige schroefjes nodig had ipv uitwendige
Hoe fucking moeilijk is het trouwens om een juweel terug op een staafje te schroeven??? Ik ben blij dat ik een pincet had meebesteld want zonder had 't echt nooit gelukt haha.
Hopelijk genezen alle gaatjes vlot nu en kan ik er snel goedkope troep van de H&M ofzo inproppen.
Vrijdag had ik eindelijk een ringetje in m’n helix gedaan nadat ik 3 jaar met dat standaard staafje heb rondgelopen. Helaas begon het kraakbeen zaterdag onwijs te irriteren, alsof het te dik of te groot was? Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Het was een ring van 1,2 mm van alloverpiercings. Wel was de diameter 10mm, misschien net te groot/zwaar? Ik snap er niks van. Heb ook nog eens m’n oude piercing weggegooid dus ik moet een nieuwe bestellen. Een kleiner ringetje of een staafje?
nou een staafje is recht een een ringetje is rond, dus in plaats van | zit er nu ( in je oor, daardoor rekt het gaatje weer wat uit en dat doet zeer