Piercingtopic

De reden dat het uitgroeit kan echt met heel veel te maken hebben. Het materiaal, incorrecte plaatsing, je lijf die het gewoon niet eens is met je tepelpiercings. Is lastig te zeggen.

1 like

Ik heb zelf nog maar één keer een bultje gehad en die ging redelijk vlot weg met zeezouten, maar ik hoor wel eens dat mensen succes hebben met dit soort dingen:

Misschien het proberen waard?

Is het nog gelukt voor je operatie? Ik hoop het!

Vochtbultjes zijn een resultaat van irritatie. Dit kan zijn door het materiaal, erop slapen, verkeerde nazorg, verkeerd gepiercet zijn, te lange staafjes enzovoort. Beter om eens een check-up te laten doen door je piercer om gericht advies te krijgen.

Mijn tragus is gepiercet, plaats morgen een foto! Vond dit m’n naarste piercing tot nu toe denk ik.

2 likes

M’n tragus vond ik niet per se pijnlijk, maar dat geluuuuuid :fearful:

Ik heb nu links en rechts drie gaatjes + rechts een helix en tragus. Misschien dat ik er rechts nog een conch bij wil of 2-3 forward helixen zoals bij @Bloem op het plaatje. Links zou ik misschien wel een daith willen, alleen voelt links piercen heel onnatuurlijk ofzo haha?

Hierbij de foto van mijn nieuwe tragus piercing, sieraadje heeft Oregon Sunstone en ben helemaal vliefd.

Maar zoals ik al zei vond ik het piercen echt kut. En ben wel wat gewend (philtrum, tepels etc), heb de piercer bijna full on geslagen haha. Maar het resultaat mag er zijn :heart_eyes:

28 likes

Ik vind die 3 zo mooi bij elkaar staan ook!

1 like

Als het zou kunnen zou ik gewoon een keetje in coma gebracht worden en dan gelijk 8 piercings laten zetten in m’n oren :weary: ik wil al heel lang een tweede helix vlak boven m’n eerste helix, maar ben echt veel te pussy, terwijl ik wel alle pijnlijke plekken makkelijk laat tattooeren (wow hoe spel je dit)

5 likes

Ik ben even nieuwsgierig hoor. Heb je een vervelende ervaring gehad met het zetten van je helix?

Oh nee niet helemaal, maar ik kan me die “pop” toen de naald door mn oor ging heel goed herinneren en dat vond ik vreselijk. Ik ben ook heel bang voor naalden en die was zo groot. En ik had na anderhalf jaar opeens allemaal vochtbultjes enzo, veel te stressvol

1 like

Nu je het allemaal zo opsomt snap ik je helemaal. Zou er ook niet meer nemen als ik dit zo had meegemaakt. Wist helemaal niet dat je vochtbultjes dus ook nog na een lange tijd kunt krijgen. Fingers crossed hier

1 like

Ah dat snap ik wel ja! Hoewel ik dus twee helixen heb laten zetten boven elkaar en bij de ene inderdaad gedonder en van de andere heb ik totaal geen last van gehad, dus het hoeft ook niet heel veel te zeggen?

Heb zelf de afspraak voor m’n helix nog maar even uitgesteld, niet per se omdat ik schijterig ben (ook wel een beetje), maar zodat ik eerst nog een keer bloed kan doneren want ik mag eindelijk weer, haha. Ook voor die naald schijt ik 'm trouwens, maar goed :sweat_smile:

1 like

Ik heb nog maar een beetje huid tussen de gaatjes van mijn navelpiercing. Heeft iemand tips voor navelpiercings voor maar een beetje huid, of kan ik beter mijn navelpiercing laten gaan. Heb nou echt al heel lang geen piercing in gehad omdat ik bang ben dat mijn navelpiercing gaat uitscheuren.

Het gaat nu ook alweer een tijdje goed dus ik hoop binnenkort te kunnen gaan! Maar gisteren een tattoo laten zetten en volgende week tandarts dus het is wel even genoeg aanslagen op m’n lichaam :joy:

1 like

Hij zit👌🏼 Voelde er helemaal niks van. Dacht dat ze nog moest beginnen en hij zat er al doorheen hahaha

15 likes

Thanks! Ik ben er ook megablij mee! Precies zoals ik hoopte dat ze eruit zouden zien met sieraden er in. Moet nog 2 maanden voordat ik echt weer sieraden mag dragen (dit was ff voor de foto haha). Ik heb best wel een kut genezingsperiode gehad waarbij ik ook antibioticacrème heb gesmeerd. Uiteindelijk heb ik aan één kant ook wat meer littekenweefsel over gehouden helaas, omdat de hechtingen echt in m’n oor waren getrokken. Maar ik masseer braaf elke dag en als het meezit is het allemaal wat zachter en rekbaarder zo gauw ik weer sieraden kan dragen :heart:

OH naar is dat! Puntje van je neus kan ook zo lekker gevoelig worden dan.

@Minnoirs dankjewel :heart: ik ga binnenkort alleen weer het sieraad in m’n flat helix wisselen naar deze beauty:
IMG_8771_1024x1024

1 like

Ik heb hem er al maanden uit omdat ik dus inderdaad bang ben dat ik nog te weinig huid heb. Weet jij hoe ik het het beste kan opmeten? Ik ga hem niet nog een keer laten piercen, daar vind ik mijn buik niet meer mooi genoeg voor.

Wauw deze is ook echt mooi. Plaats dan nog een foto als je wil, ben benieuwd hoe het staat bij de anderen!

Woensdag ga ik in beide oren 3e gaatjes laten zetten. Rechts heb ik een helix, maar wil aan een kant ook een 4e gaatje laten zetten. Twijfel nu tussen het oor waar de helix ook zit, of juist de andere kant, haha.

Heel mooi! Leuk om te zien dat jij ook zilverkleurige sieraden draagt. Welke piercing wil je nog?