Hahaha, ik voel me bijna schuldig dat ik zo’n shock heb veroorzaakt met mijn plaatje. Maar het is wel echt belangrijk om te weten!
@Bloem een nieuwe end/top doen we in onze shop pas als 'ie genezen is, het staafje kan je gewoon door je piercer laten wisselen. Die heeft tools om het sieraad veilig te wisselen, zonder je piercing boos te maken.
@Stars niet bang zijn voor een standje hoor! Het is toch juist goed dat je wél komt
@Wolf zolang jij je comfortabel voelt met zelf wisselen kan het echt geen kwaad hoor (als ze maar genezen zijn, anders kun je wel schade aanrichten). Maar ik zou altijd naar een gerenommeerde piercer gaan zodat je iig hoge kwaliteit sieraden koopt en de juiste maat hebt!
@Taichung dit is wel echt heel belangrijk om te weten, en goede nazorg van je piercer is minstens zo belangrijk als het piercen zelf! Dat je tepelpiercings zijn uitgegroeid kan ook met een aantal andere dingen te maken hebben trouwens, verkeerd materiaal, verkeerd gepiercet, je lichaam die er gewoon niet zoveel zin in heeft haha.
@Summer als je staafje te lang is en je gaat er op slapen, dan gaat 'ie naast irriteren (dus niet helen) ook scheef groeien. Door goede nazorg en het staafje op tijd in te korten voorkom je dit dus. Jammer dat je piercer je niet voldoende geïnformeerd had.
@Dombo ik ga binnenkort ff op je oren tekenen haha. De kans is erg groot dat je 4e gaatje toch echt kraakbeen is hoor, je piercer zal je niet voor niets waarschuwen! Bij veel mensen begint het zelfs al bij het 3e gaatje.
@Zonnestraaltje 6mm is een redelijk normale maat voor een helix (draag ik zelf ook)! Maar staafjes zijn er zelfs in 4mm, dus er is echt wel wat voor je te vinden In jouw geval zal het nu voornamelijk om comfort gaan, want na 15 jaar zijn ze lang en breed genezen natuurlijk. Ringetjes zijn inderdaad niet veilig voor in een verse piercing, maar in een genezen piercing gaat het meestal goed omdat het ‘tunneltje’ volledig gevormd is. Al zijn er ook veel mensen die in bepaalde piercings nooit prettig ringetjes kunnen dragen.
@Preitje waarom denk je dat een conch lastig is om te genezen? Hij zit juist zo verstopt! Ik heb het als makkelijker dan mijn helixen ervaren en veel van onze klanten ook