Ja ik ga het ook niet doen, want ik kan onmogelijk alleen mijn rug slapen, maar het is best verslavend Toch maar minimaal 9 maanden wachten dan
okay cool! Denk dat ik me er binnenkort dan maar eens aan ga wagen.
Ah good to know! Ik heb ook verschillende tattoo’s en dat vond ik wel meevallen, duuus dit klinkt wel doable.
Ik ga hier even om jullie mening/advies vragen! De foto is mijn huidige piercing-situatie, op de plekken waar een sieraad getekend is zitten nu nog standaard knopjes maar wil die asap vervangen, twee door zo’n triple dot knopje en een door een opaaltje. Dit is hoe ik m’n oren van tevoren uitgedacht had (wil misschien alleen nog een ander sieraad voor m’n bovenste helix) en ik ben er vet blij mee. Maarrr uiteraard kriebelt het weer en wil ik wat nieuws, maar wat dan? Ik vind de balans nu heel fijn dus dat wil ik niet verpesten. Of denken jullie dat ik het beter zo kan laten?
Ja! Doen!
Omg heb net redelijk impulsief een afspraak gemaakt voor volgende week voor een vch. Ben nu al bang voor de pijn. Mochten mensen er ervaring mee hebben qua zetten, please alleen de positieve verhalen haha.
Geen ervaring maar zo stoer! Benieuwd naar je ervaring
Bedankt! Zal ‘m hier idd delen na vrijdagmiddag
Ik zou in het oor waar je een tragus hebt nog wat doen voor de symmetrie
ik ben op zoek naar een ringetje voor mijn conch maar ik vind het zo moeilijk om de diameter te bepalen. De piercer heeft toen 12 mm geschat maar ik ben bang dat dat te groot is. Bestaan er online winkels waar je nog terug mag sturen ?(onhygiënisch I know…) want ik wil het liefst een van echt zilver maar die zijn te duur om te houden terwijl je hem niet past
Ik heb er jaren terug een gehad en het viel heel erg mee! Het is een scherpe pijn, maar die duurt slechts een seconde en that’s it. Hij was supersnel geheeld en ik voelde er ook niets van toen 'ie er eenmaal in zat. Heb verder alleen ervaring met kraakbeenpiercings en die zijn veel vervelender en pijnlijker qua heling.
Bij mij is 'ie er wel uitgegroeid, maar vond het laten zetten dus echt een eitje. Veel succes!
Waar kijk je online? Ik heb bij piercingmania voor nog geen 2 euro zilveren ringetjes kunnen kopen. Ze hebben ook segmentringen voor rond de 8 geloof ik.
Bij piercingmania nog niet! Vind die site zo onoverzichtelijk haha. Maar is dat echt zilver en niet gewoon titanium/chirurgisch staal? Want dat is net iets grijzer dan echt zilver
Ik kijk altijd bij alloverpiercings, daar zijn ze rond de 18 euro ofzo
Oké dit biedt hoop. Ik heb 4 tattoo’s, een kraakbeen piercing en heb ooit een tongpiercing gehad. Die dingen vond ik allemaal goed te doen of kan ik me amper herinneren, dus zal dan weinig indruk gemaakt hebben. Maar ben nu al zenuwachtig voor vrijdag!
Nee, wel echt zilver! Staat er ook bij (925 Sterling). Heb zelf gewoon een seamless zilveren ring en die vind ik wel makkelijk in te doen en mooi glimmend. Heb wel vaker besteld en ben wel tevreden.
Ik heb geen tepelpiercing maar draag alleen beha’s zonder padding maar met beugel (heb grote boobs ook) en je ziet mn tepels daar soms doorheen, dus de piercing zou je daar ook doorheen zien.
Mag ik jou hier nog wat over vragen? Ik wil over een tijdje ook weer een nieuwe piercing en vind deze wel interessant haha. Hoe snel ging de genezing en heb je er veel last van gehad? Moet je oppassen met welk ondergoed je draagt? En hoe snel kun je weer seks hebben? Merk je verandering in gevoeligheid verder? Sorry is misschien vrij persoonlijk ook allemaal dus als je niet wil antwoorden snap ik dat maar ben wel benieuwd!
Ja tuurlijk! De genezing ging suuupersnel. Ik heb er geen pijn aan gehad, en voelde hem ook überhaupt niet zitten.
Het soort ondergoed maakte bij mij niet uit, omdat hij redelijk naar binnen zit (bij mij zag je hem ook niet zitten, dus kwam niet in contact met mijn ondergoed). Seks moest ik volgens mij twee weken mee wachten, maar heb ik toen iets eerder gewoon heel voorzichtig aan gedaan. In gevoeligheid heb ik geen verandering gemerkt, maar weet dat dat verschilt per persoon.
Dankjewel! Ik ben eigenlijk vooral bang voor de pijn tijdens het zetten haha maar jouw ervaring stelt me wel gerust!
Whehe ik wilde dit even delen.