Ik heb er jaren terug een gehad en het viel heel erg mee! Het is een scherpe pijn, maar die duurt slechts een seconde en that’s it. Hij was supersnel geheeld en ik voelde er ook niets van toen 'ie er eenmaal in zat. Heb verder alleen ervaring met kraakbeenpiercings en die zijn veel vervelender en pijnlijker qua heling.
Bij mij is 'ie er wel uitgegroeid, maar vond het laten zetten dus echt een eitje. Veel succes!
Waar kijk je online? Ik heb bij piercingmania voor nog geen 2 euro zilveren ringetjes kunnen kopen. Ze hebben ook segmentringen voor rond de 8 geloof ik.
Bij piercingmania nog niet! Vind die site zo onoverzichtelijk haha. Maar is dat echt zilver en niet gewoon titanium/chirurgisch staal? Want dat is net iets grijzer dan echt zilver
Ik kijk altijd bij alloverpiercings, daar zijn ze rond de 18 euro ofzo
Oké dit biedt hoop. Ik heb 4 tattoo’s, een kraakbeen piercing en heb ooit een tongpiercing gehad. Die dingen vond ik allemaal goed te doen of kan ik me amper herinneren, dus zal dan weinig indruk gemaakt hebben. Maar ben nu al zenuwachtig voor vrijdag!
Nee, wel echt zilver! Staat er ook bij (925 Sterling). Heb zelf gewoon een seamless zilveren ring en die vind ik wel makkelijk in te doen en mooi glimmend. Heb wel vaker besteld en ben wel tevreden.
Ik heb geen tepelpiercing maar draag alleen beha’s zonder padding maar met beugel (heb grote boobs ook) en je ziet mn tepels daar soms doorheen, dus de piercing zou je daar ook doorheen zien.
Mag ik jou hier nog wat over vragen? Ik wil over een tijdje ook weer een nieuwe piercing en vind deze wel interessant haha. Hoe snel ging de genezing en heb je er veel last van gehad? Moet je oppassen met welk ondergoed je draagt? En hoe snel kun je weer seks hebben? Merk je verandering in gevoeligheid verder? Sorry is misschien vrij persoonlijk ook allemaal dus als je niet wil antwoorden snap ik dat maar ben wel benieuwd!
Ja tuurlijk! De genezing ging suuupersnel. Ik heb er geen pijn aan gehad, en voelde hem ook überhaupt niet zitten.
Het soort ondergoed maakte bij mij niet uit, omdat hij redelijk naar binnen zit (bij mij zag je hem ook niet zitten, dus kwam niet in contact met mijn ondergoed). Seks moest ik volgens mij twee weken mee wachten, maar heb ik toen iets eerder gewoon heel voorzichtig aan gedaan. In gevoeligheid heb ik geen verandering gemerkt, maar weet dat dat verschilt per persoon.
Dankjewel! Ik ben eigenlijk vooral bang voor de pijn tijdens het zetten haha maar jouw ervaring stelt me wel gerust!
Whehe ik wilde dit even delen.
Huh ze kan toch gewoon die oorbel uitdoen.
Ik heb na alle inspiratie hier een ‘ontwerp’ bedacht voor mijn oren, ik wil aan een kant graag een conch en een forward helix en aan de andere kant een gewone helix en een daith. Ik heb alleen geen idee wat slim is qua volgorde van pieren, maakt dit nog uit of kan ik gewoon beginnen met degene die ik het liefste wil?
Ja lijkt mij ook. Lekker hysterisch filmpje er ook bij.
Hmm ik snap niet helemaal wat je bedoeld? Je wilt juist wél graag een bh aan? Bij mij was het zo dat ik juist met bh fijner vond, dan weet je zeker dat de piercing beschermd is, niet beweegt en nergens aan blijft haken. Nu kan ik zonder bh, met bh of met bralette, maakt niet echt uit. Het enige wat ik niet meer doe is zonder shirt slapen, dan ben ik echt te bang dat ik ergens aan blijf haken.
Ik vind het trouwens ook heel mooi als je de tepelpiercing subtiel ergens doorheen ziet schijnen, maar ik kan me niet zo’n goed moment bedenken waarin dat gepast is… zelf op stap zou ik me best opgelaten voelen haha
Ik heb een high lobe en daith tegelijk gedaan (in 1 oor). Ik zou denk ik wel wat je in hetzelfde oor wil tegelijk doen omdat je anders nog jaren bezig bent tot je ze alle vier hebt haha
Ja mee eens! Maar ik heb niet echt shops in de buurt waar ze echte mooie fijne sieraden verkopen, meer de titanium ringen met balletjes enzo
jee wat een hysterie
Sinds mijn tepelpiercings beide zijn uitgegroeid vind ik mn lichaam zo saai. Wil dus denk ik voor een navelpiering gaan (bijna 30 jaar maar boeiuh)
Zoiets als hieronder vind ik heel vet maar zijn er shops in NL waar je meteen een ‘mooi’ ringetje van goud kan laten plaatsen? Vind QOR in Rdam fijn maar die hebben altijd verplicht die lelijke sieraden…
Whoo ik heb zojuist m’n conch laten zetten! Pijn viel me alles mee en ondanks dat ik uiteindelijk een ringetje wil, vind ik het staafje ook veel minder lelijk dan verwacht. Ben helemaal hyped
Grappig is dat he hoe dat kan meevallen ! Ik wilde ook het liefst een ringetje na het zetten maar piercer raadde dat af, dus nou prima, dan maar een staafje, maar ben toch best blij met deze look tijdens het helingsproces.
Edit: domme vraag weggehaald