Piercingtopic

Ik zat eerder niet op m’n pc, maar hier wat linkjes naar shops die ik heb opgeslagen en eruitzien of ze wel kwaliteit leveren:

(^hier heb ik een sieraad van, heel mooi!)

Ah sorry! Ik weet niet waar je precies woont, maar Pirate Piercing in Antwerpen is ook echt top!

@Ovenschaal Ik droeg vroeger in mijn oorlellen altijd van die goedkope oorbelletjes en idd, zwarte gaatjes en die geur vooral :nauseated_face:

@crazyplantlady Zitten hele leuke dingen bij!!! :heart_eyes:

@Radio Haha geen probleem! In Antwerpen kom ik vaker, dus die shop onthoud ik zeker!

Bedankt voor de tips allemaal! Ik kom de buit hier dan showen!

Eerlijk gezegd niks wat qua kwaliteit en sieradenkeuze vergelijkbaar is met de overige genoemde shops. Ik heb zelf ook (toen ik nog in Drenthe woonde) naar Amsterdam gereisd om me te laten piercen :sweat_smile:

Ik ken wel wat shops in het Noorden uiteraard. Dus mocht je toch graag in je eigen regio gepiercet worden, let me know.

1 like

Ik zou ook Blitzz zeggen :smile:

Shops zoals Saunders echt ver bij uit de buurt blijven.

Begrijp ik t goed dat jij ook zelf piercet @Radio? In welke shop?

Ik ben nog in opleiding, dus ik pierce nog niet.

Maar ben ook de shop manager van D2W + CI&M :blush:

3 likes

Ohh wat leuk! Als ik de juiste persoon voor me heb vind ik jou altijd heel erg aardig en zo ontzettend mooi!

4 likes

Ahhh zo lief - ik heb een medusa, stacked septum, twee nostrils en een vertical bridge. En één getatoeëerde arm en één lege haha.

Dus ben benieuwd of ik het ben :joy:

Als we dan toch bezig zijn, nog aanraders in het zuiden-zuiden (Limburg dus)? :sweat_smile:

Staal en Inkt in Heerlen!
http://www.staaleninkt.nl/

1 like

Ik las in dit topic over Classic Ink & Mods
Weet iemand of ze daar ook piercings in een lagere prijsklasse verkopen? Ben een beetje gaan zoeken op de merken die op hun site staan, maar die zijn allemaal best prijzig en aangezien ik meerdere wil verwisselen zou dat te kostbaar worden. Ga tot nu toe naar q.o.r in Rotterdam en ga daar sowieso morgen heen voor me tepelpiercing te laten zetten. Nu al nerveus voor trouwens

1 like

Zoals je kon lezen werk ik er :sweat_smile:

Basic titanium sieraden beginnen bij 15€, voor wat fanciers met Swarovski of natuurlijke stenen begint het hij 50€ en alles van solid 14kt/18kt goud begint bij 100€.

Houd er wel rekening mee dat, welk sieraad je ook kiest, alles van hoogstaande kwaliteit (implanteerbaar) is en 100% veilig om langere tijd in je lichaam te dragen. Dat kan ik van QoR (en heel veel andere shops) niet zeggen helaas.

We hebben ook een zustershop in Rotterdam, met een vergelijkbare collectie genaamd Classic Glamour.

Dan ga ik al naar de goede haha. Dankjewel voor het antwoord!

1 like

Thx voor je antwoord! Bedoelde dus achteraf Classic glamour maar haalde 2 door elkaar :woman_facepalming:t3: Vandaar dat ik jou ook niet had getagged omdat jij in de shops in Amsterdam werkt wat ik begreep uit je bericht. Wist ook niet dat het bij elkaar hoort :see_no_evil: maar prijzen vallen me alles mee dus ga er binnenkort een keer langs ook

Yes, ik werk inderdaad bij de shops in Amsterdam! Maar uiteraard ook veel contact met de shop in Rotterdam en dus ook dezelfde soort sieraden etc :blush:

Vergeet geen afspraak te maken, uiteraard mag je gewoon sieraden kijken zonder verplicht wat te kopen. En mocht je tips/hulp nodig hebben, helpen m’n lieve collega’s je graag!

Ah top thx voor je hulp! Ben na je verhaal bijna geneigd me afspraak af te zeggen en naar classic te gaan :grin: die hebben zelfs morgen ook nog plek. Maar als ik het goed lees op de site zou dubbel tepel piercing 70 zijn en dan nog de kosten voor de sieraden? Dus dan praat je sowieso over de 100 euro denk ik wel ?

Ok blond sorry , maar wat bedoel je met geghost ?

Twee tepelpiercings zijn inderdaad 70 euro, en ik zou rekening houden met 30 euro per sieraad. Dit is implanteerbaar titanium en kan geanodiseerd worden naar een geel gouden kleur, of roze, groen enzovoort.

@Raymond meen je niet! Waar ging het over?

Ah vervelend om te horen!

Ik kan je iig vertellen dat we nu een andere sieraden/piercingmanager hebben en dus ook een andere algemene shop manager (ik :sweat_smile:). Dus mocht je nog een keer Classic een kans willen geven dan ben je van harte welkom.

Ik ga er vanuit dat het niet Glamour was, aangezien die shop nog niet zo lang bestaat :blush:

Persoonlijk ben ik het niet helemaal eens met Kanpatha’s sieradenkeuzes voor in verse piercings enzo. Verder uiteraard een erg skilled piercer.