Piercingtopic

Sowieso bij Classic Ink & Mods, Dare2Wear en Classic Glamour (ook Rotterdam, mocht je dat zoeken) kun je direct supermooie sieraden laten plaatsen.

Een ringetje daarentegen is echt niet geschikt als beginsieraad. Geen enkele goede shop zal je daarmee piercen.

Hier wat voorbeeldjes van mooie gouden sieraden in verse navelpiercings:

Bij de posts van Cowpok met dit soort sieraden lees je ook dat het om genezen piercings gaat :blush:

4 likes

Heeft iemand een idee waar ik mooie piercings kan kopen? Op instagram vind ik veel shops, maar dan zijn het allemaal oorbellen en geen piercings. Beetje dit genre

afbeelding

Oh wat een goede tip van die shop in Rotterdam. Dat is echt wat ik zoek. Vreemd dat ik ze niet ken.
Ik ga er volgende week langs denk ik. Thanks!

1 like

Etsy zitten vrij veel shops!

Bij de betere piercing shops! Zie degenen die ik hierboven heb genoemd :blush:

@Taichung houd er rekening mee dat ze wel op afspraak werken! Degene die ik als eerste linkte in m’n post, Alina, werkt daar.

Ja ik zag het inderdaad. Logisch in deze tijden. Thanks!

Thanks, zal eens kijken!

Ik woon in België, maar zal eens een uitstapje moeten plannen dan :wink: Thanks!

Etsy inderdaad ! Maar vraag me bij een deel daarvan wel af of het niet gewoon van Ali komt, zeker als het Bijoux kwaliteit is. Wat ook werkt is het design + ‘piercing’ googelen (dus bijvoorbeeld triple dot piercing). Cartilage + piercing of minimalistic + piercing is volgens mij ook wel een goede zoekterm voor wat je zoekt

Dat is dus wat ik zeker wil vermijden. Ik wil mijn piercings niet uit te hoeven doen als ik douche! Bedankt voor de tips, ik zal het zo meteen eens zoeken!

Ik zat eerder niet op m’n pc, maar hier wat linkjes naar shops die ik heb opgeslagen en eruitzien of ze wel kwaliteit leveren:

(^hier heb ik een sieraad van, heel mooi!)

Ah sorry! Ik weet niet waar je precies woont, maar Pirate Piercing in Antwerpen is ook echt top!

@Ovenschaal Ik droeg vroeger in mijn oorlellen altijd van die goedkope oorbelletjes en idd, zwarte gaatjes en die geur vooral :nauseated_face:

@crazyplantlady Zitten hele leuke dingen bij!!! :heart_eyes:

@Radio Haha geen probleem! In Antwerpen kom ik vaker, dus die shop onthoud ik zeker!

Bedankt voor de tips allemaal! Ik kom de buit hier dan showen!

Eerlijk gezegd niks wat qua kwaliteit en sieradenkeuze vergelijkbaar is met de overige genoemde shops. Ik heb zelf ook (toen ik nog in Drenthe woonde) naar Amsterdam gereisd om me te laten piercen :sweat_smile:

Ik ken wel wat shops in het Noorden uiteraard. Dus mocht je toch graag in je eigen regio gepiercet worden, let me know.

1 like

Ik zou ook Blitzz zeggen :smile:

Shops zoals Saunders echt ver bij uit de buurt blijven.

Begrijp ik t goed dat jij ook zelf piercet @Radio? In welke shop?

Ik ben nog in opleiding, dus ik pierce nog niet.

Maar ben ook de shop manager van D2W + CI&M :blush:

3 likes

Ohh wat leuk! Als ik de juiste persoon voor me heb vind ik jou altijd heel erg aardig en zo ontzettend mooi!

4 likes

Ahhh zo lief - ik heb een medusa, stacked septum, twee nostrils en een vertical bridge. En één getatoeëerde arm en één lege haha.

Dus ben benieuwd of ik het ben :joy:

Als we dan toch bezig zijn, nog aanraders in het zuiden-zuiden (Limburg dus)? :sweat_smile: