Staal en Inkt in Heerlen!
http://www.staaleninkt.nl/
Ik las in dit topic over Classic Ink & Mods
Weet iemand of ze daar ook piercings in een lagere prijsklasse verkopen? Ben een beetje gaan zoeken op de merken die op hun site staan, maar die zijn allemaal best prijzig en aangezien ik meerdere wil verwisselen zou dat te kostbaar worden. Ga tot nu toe naar q.o.r in Rotterdam en ga daar sowieso morgen heen voor me tepelpiercing te laten zetten. Nu al nerveus voor trouwens
Zoals je kon lezen werk ik er
Basic titanium sieraden beginnen bij 15€, voor wat fanciers met Swarovski of natuurlijke stenen begint het hij 50€ en alles van solid 14kt/18kt goud begint bij 100€.
Houd er wel rekening mee dat, welk sieraad je ook kiest, alles van hoogstaande kwaliteit (implanteerbaar) is en 100% veilig om langere tijd in je lichaam te dragen. Dat kan ik van QoR (en heel veel andere shops) niet zeggen helaas.
We hebben ook een zustershop in Rotterdam, met een vergelijkbare collectie genaamd Classic Glamour.
Dan ga ik al naar de goede haha. Dankjewel voor het antwoord!
Thx voor je antwoord! Bedoelde dus achteraf Classic glamour maar haalde 2 door elkaar Vandaar dat ik jou ook niet had getagged omdat jij in de shops in Amsterdam werkt wat ik begreep uit je bericht. Wist ook niet dat het bij elkaar hoort
maar prijzen vallen me alles mee dus ga er binnenkort een keer langs ook
Yes, ik werk inderdaad bij de shops in Amsterdam! Maar uiteraard ook veel contact met de shop in Rotterdam en dus ook dezelfde soort sieraden etc
Vergeet geen afspraak te maken, uiteraard mag je gewoon sieraden kijken zonder verplicht wat te kopen. En mocht je tips/hulp nodig hebben, helpen m’n lieve collega’s je graag!
Ah top thx voor je hulp! Ben na je verhaal bijna geneigd me afspraak af te zeggen en naar classic te gaan die hebben zelfs morgen ook nog plek. Maar als ik het goed lees op de site zou dubbel tepel piercing 70 zijn en dan nog de kosten voor de sieraden? Dus dan praat je sowieso over de 100 euro denk ik wel ?
Ok blond sorry , maar wat bedoel je met geghost ?
Twee tepelpiercings zijn inderdaad 70 euro, en ik zou rekening houden met 30 euro per sieraad. Dit is implanteerbaar titanium en kan geanodiseerd worden naar een geel gouden kleur, of roze, groen enzovoort.
@Raymond meen je niet! Waar ging het over?
Ah vervelend om te horen!
Ik kan je iig vertellen dat we nu een andere sieraden/piercingmanager hebben en dus ook een andere algemene shop manager (ik ). Dus mocht je nog een keer Classic een kans willen geven dan ben je van harte welkom.
Ik ga er vanuit dat het niet Glamour was, aangezien die shop nog niet zo lang bestaat
Persoonlijk ben ik het niet helemaal eens met Kanpatha’s sieradenkeuzes voor in verse piercings enzo. Verder uiteraard een erg skilled piercer.
Dare2Wear? Heb je een foto van je oor? Ben wel benieuwd tbh, want een bloemkooloor is permanente schade.
Ik vroeg me dit dus ook af ! Misschien een idee om dit ook op de website te zetten, want de prijs voor het piercen is wel duidelijk, maar ik ben naar Rings of Pleasure gegaan uiteindelijk omdat ik te lui was om dit na te vragen en niet mid-afspraak ineens voor verassingen wil komen te staan m.b.t. de prijs voor het sierraad Maar misschien dat ik voor de volgende dan toch naar Amsterdam kom
Het lastige is gewoon dat we zo’n enorme collectie hebben met wisselende prijzen, dat we het liever niet expliciet vermelden. Want wat wij onder basic sieraden verstaan (balletjes/disks zonder steentjes) is voor sommigen dus wel met steentjes bijvoorbeeld. Of mensen denken dat al het goud dezelfde prijs heeft. Dat maakt het een beetje moeilijk.
Maar wij laten je altijd weten tijdens je bezoek wat alle prijzen zijn en rekenen met liefde alles voor zodat je weet waar je aan toe bent. We gaan je niet eerst piercen en dat je dan achteraf hoort dat je drie ruggen kwijt bent bijvoorbeeld haha.
@Pantalones in principe als je een sieraad hebt van hoogwaardig materiaal is dat niet nodig! Dat maakt het juist zo mooi, dat je het sieraad voor het leven hebt. Daarom dat wij ook echt bewust voor high quality sieraden kiezen in onze winkel omdat het mooi blijft, veilig is om te dragen gedurende je hele leven en je ook levenslang garantie hebt op je sieraden.
Ik wil trouwens nog even m’n 14kt gouden end met rutilated quartz showen die ik een tijdje terug had besteld, ben er zo blij mee. Love me a chonky stone. Die in m’n flat helix dus:
@Radio ben jij er elke dag? Ik wil eigenlijk mn tepel laten doen maar alleen als jij dan mn hand vasthoudt hoor
Hahaha skeetje! Ik ben op zaterdag en maandag in de winkel als floor manager, dus dan ben ik echt het aanspreekpunt in de winkel. Andere dagen aan de piercingstudie of aan het werk als shop manager (dus inkoop, social media en alles wat met het regelen van de winkel te maken heeft haha).
Helaas mag ik niet je handje vasthouden, maar ik en m’n collega’s kunnen je echt wel gerust stellen en wil je graag door een vrouw gepiercet worden, dan moet je in het weekend komen. M’n collega en vriendin is echt een liefje!
Oke!! Ik ben vanaf juli weer in ams, dan zal ik je wel een pm sturen, of heb je insta?
Wat je liever hebt! Je mag me altijd PM’en, mijn IG post ik hier liever niet rechtstreeks (al zal ik redelijk makkelijk te vinden zijn, haha), maar wil ik je via PM wel geven hoor!
Bedankt voor al je antwoorden
Heb besloten me ene tepel piercing bij q.o.r te laten zetten . Heb nog een volle stempel kaart ook liggen voor een gratis piercing dus zonde anders. En qua piercen zelf zijn ze naar mijn idee gewoon goed.Aangezien je het sieraad toch moet laten veranderen geven moment ga ik dan naar classic voor een goed sieraad en laat ik evt de andere zetten Lijkt mij dat het dan helemaal goed moet komen
Vindt het sowieso spannend omdat ik veel mensen hoor over uitgroeien vd piercing
Hahahhaha is goed hoor
Ben alleen nog steeds in dubio of ik voor 1 of gelijk 2 ga. Ben bang ml dat als ik er eerst 1 doe en de pijn tegen valt ik die 2e niet meer durf