Heb je wel je staafje ingekort voordat je naar een ringetje bent overgestapt? Vaak is het zo dat je piercing nog niet helemaal stabiel is omdat er een langer staafje in zat die een 100% genezing in de weg staat (door de beweging die nog mogelijk is/was). Als je dan overstapt naar een ringetje kan het zijn dat deze toch je piercing (erger) gaat irriteren. Daarnaast ben ik ook benieuwd wat voor materiaal het sieraad is en de dikte van je ringetje Je neus hoeft er nog niet af, maar wel bijna!!!
@Axolotl tof hoor! En waarom niet een rook én een conch. Die combo wil ik zelf ook en vind ik echt een mooie toevoeging aan je oor!
@Camper houd er wel rekening mee dat het heel goed kan zijn dat de stipjes die je nu gezet hebt wel in kraakbeen kunnen zitten/net in de overgang naar kraakbeen kunnen zitten. Dat betekent dat het a) misschien niet eens mogelijk is (hangt er vanaf of het dicht tegen je oorschelp zit) en b) het dus wel in kraakbeen kan zitten en dus wel een stuk lastiger genezen is dan oorlel. Dus laat je goed informeren door je piercer.