Piercingtopic

Dare2Wear? Heb je een foto van je oor? Ben wel benieuwd tbh, want een bloemkooloor is permanente schade.

Ik vroeg me dit dus ook af ! Misschien een idee om dit ook op de website te zetten, want de prijs voor het piercen is wel duidelijk, maar ik ben naar Rings of Pleasure gegaan uiteindelijk omdat ik te lui was om dit na te vragen en niet mid-afspraak ineens voor verassingen wil komen te staan m.b.t. de prijs voor het sierraad :sweat_smile: Maar misschien dat ik voor de volgende dan toch naar Amsterdam kom :+1:

Het lastige is gewoon dat we zo’n enorme collectie hebben met wisselende prijzen, dat we het liever niet expliciet vermelden. Want wat wij onder basic sieraden verstaan (balletjes/disks zonder steentjes) is voor sommigen dus wel met steentjes bijvoorbeeld. Of mensen denken dat al het goud dezelfde prijs heeft. Dat maakt het een beetje moeilijk.

Maar wij laten je altijd weten tijdens je bezoek wat alle prijzen zijn en rekenen met liefde alles voor zodat je weet waar je aan toe bent. We gaan je niet eerst piercen en dat je dan achteraf hoort dat je drie ruggen kwijt bent bijvoorbeeld haha.

@Pantalones in principe als je een sieraad hebt van hoogwaardig materiaal is dat niet nodig! Dat maakt het juist zo mooi, dat je het sieraad voor het leven hebt. Daarom dat wij ook echt bewust voor high quality sieraden kiezen in onze winkel omdat het mooi blijft, veilig is om te dragen gedurende je hele leven en je ook levenslang garantie hebt op je sieraden.

1 like

Ik wil trouwens nog even m’n 14kt gouden end met rutilated quartz showen die ik een tijdje terug had besteld, ben er zo blij mee. Love me a chonky stone. Die in m’n flat helix dus:

19 likes

@Radio ben jij er elke dag? Ik wil eigenlijk mn tepel laten doen maar alleen als jij dan mn hand vasthoudt hoor

1 like

Hahaha skeetje! Ik ben op zaterdag en maandag in de winkel als floor manager, dus dan ben ik echt het aanspreekpunt in de winkel. Andere dagen aan de piercingstudie of aan het werk als shop manager (dus inkoop, social media en alles wat met het regelen van de winkel te maken heeft haha).

Helaas mag ik niet je handje vasthouden, maar ik en m’n collega’s kunnen je echt wel gerust stellen :heart: en wil je graag door een vrouw gepiercet worden, dan moet je in het weekend komen. M’n collega en vriendin is echt een liefje!

1 like

Oke!! Ik ben vanaf juli weer in ams, dan zal ik je wel een pm sturen, of heb je insta?

1 like

Wat je liever hebt! Je mag me altijd PM’en, mijn IG post ik hier liever niet rechtstreeks (al zal ik redelijk makkelijk te vinden zijn, haha), maar wil ik je via PM wel geven hoor!

1 like

Bedankt voor al je antwoorden :heart:
Heb besloten me ene tepel piercing bij q.o.r te laten zetten . Heb nog een volle stempel kaart ook liggen voor een gratis piercing dus zonde anders. En qua piercen zelf zijn ze naar mijn idee gewoon goed.Aangezien je het sieraad toch moet laten veranderen geven moment ga ik dan naar classic voor een goed sieraad en laat ik evt de andere zetten :grin: Lijkt mij dat het dan helemaal goed moet komen
Vindt het sowieso spannend omdat ik veel mensen hoor over uitgroeien vd piercing

Hahahhaha is goed hoor :joy:
Ben alleen nog steeds in dubio of ik voor 1 of gelijk 2 ga. Ben bang ml dat als ik er eerst 1 doe en de pijn tegen valt ik die 2e niet meer durf :see_no_evil:

Het uitgroeien van de piercing komt vaak door het verkeerd piercen of verkeerd materiaal. Maak je er niet druk om! Komt vast helemaal goed :blush: en mocht er wel wat zijn ben je altijd welkom natuurlijk!

Ik heb ze beide tegelijk laten piercen en ik vond het echt goed te handelen. Het is wel zo dat alle adrenaline die je aanmaakt ervoor zorgt dat de eerste van de twee minder pijn doet en de tweede wat gevoeliger is. Voordeel is wel dat je het dan in één keer achter de rug hebt :partying_face:

Ok laatste vraag sorry als ik irritant ben :see_no_evil:
Je moet altijd een ander sieraad na een tijdje erin laten doen toch? Omdat er vaak eerst een groter sieraad word ingedaan vanwege zwelling? Zit dit dan zeg maar bij de prijs in dat er een nieuw passend sieraad in komt. Of moet je dat dan opnieuw betalen? Of is het helemaal niet nodig.

1 like

Je hebt initieel altijd een langer sieraad vanwege de zwelling, daarna kan er idd een korter staafje in! Bij ons betaal je voor een nieuw staafje, omdat je het oude sieraad gewoon houdt uiteraard (en eventueel kunt laten steriliseren en voor een nieuwe piercing kunt gebruiken).

Ik weet niet hoe dat in andere shops gaat eerlijk gezegd!

Heb me afspraak gewijzigd naar classic vanmiddag :grin: neem gewoon het goedkoopste sieraad dan er van uit gaand dat er iets anders dalijk in moet
Super bedankt nogmaals voor alle antwoorden. :heart:

1 like

Ahhh superdope! Laat me weten hoe het is bevallen :heart:

Een jaar of 5 geleden heb ik tweede gaatjes laten schieten (slecht, i know, maar dat wist ik toen niet helaas). Aan een kant kreeg ik ineens een bultje in het gaatje. Ik draag nu al zeker een jaar geen oorbel meer daarin, maar het bultje gaat niet weg… masseren helpt ook niet, lijkt het alleen maar erger te maken. Nu dacht ik, misschien kan ik het wel gewoon eens opnieuw laten ‘doorprikken’ door een piercer? Zou dat werken?

Ik heb dit ook bij mijn derde gaatje. Echt lelijk mijn oorbelstud verdwijnt er ook helemaal in :tired_face:.

1 like

Ok echt ik raad iedereen aan om naar classic te gaan. Ben zo onwijs goed geholpen .
Ze nam alle tijd voor me en gaf goede adviezen ook over andere piercings wat ik
tussendoor vroeg. Ging voor 1 maar besloten ze toch allebei daar te laten piercen.
Vond dit veeele malen fijner als de lopende band bij q.o.r
Is bij een ‘gewone’ piercing ok maar voor zo iets intiems voelt het fijner om rustig geholpen te worden. Heb nu voor een simpele gouden sieraad gekozen en ben van plan te gaan sparen voor te wisselen en dan een nog mooiere te kiezen.
En @Rockabye ik zeg doen! Ik vond oprecht me oorpiercings pijnlijker dan deze! Was echt goed te doen vond ik.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik een hoge pijngrens heb. Nu brand het alleen :joy:

8 likes

Wat superfijn om te horen! En dat branden is met een paar uur/morgen weg :heart:

1 like

Klopt helemaal! Heb bijna nergens last van gewoon :open_mouth: heb ik nog nooit bij een andere piercings gehad dat het al zo voelde de dag erna

1 like