@Radio
Jij hebt veel verstand van piercings toch? Mag ik jou even een pb sturen?
Ja hoor, dat mag!
Ik ben heel benieuwd waarom zij anodizing afraadt bij tepelpiercings tbh? En helemaal dat ze het na twee weken alsnog wel wil doen? Lijkt me niet echt bevorderlijk voor je piercings. Wij doen het iig wel gewoon bij tepelpiercings.
Dus bij een van onze shops kan dat sowieso, Classic Ink & Mods, Classic Glamour en Dare2Wear.
Echt lieverd, zoals hier ook al vaker gepost is, het valt echt mee. Nee, het is niet pijnloos, maar het is wel snel over en de napijn is veel minder heftig dan bijvoorbeeld een kraakbeenpiercing. Jij kan dat!
Eigenlijk bijna al onze klanten zijn supernerveus voor tepelpiercings en vertellen naderhand dat het reuze meeviel!
Als je de tang het ergste vindt wil ik je helemaal gerust stellen
Heb vorige week beide tepels laten piercen en heb de hele tang niet gevoeld
Ze hebben bij de shops die @Radio hierboven noemde ook piercings in het goud die heb ik nu ook nl. Gewoon 2 simpele staafjes in goud.
Ik heb zo’n 5 jaar over mijn eerste piercing nagedacht, maar die had ik dus 5 jaar eerder gewoon moeten laten zetten. Als je het zelf wil, doen!
Heeel herkenbaar haha, ik heb me heel lang laten tegenhouden omdat m’n familie piercings ‘super ordinair’ vonden. Wilde vanaf m’n 18e eigenlijk al een tweede gaatje en heb uiteindelijk echt gewacht tot ik 23 was ofzo Nu heb ik rook en eerste en tweede gaatje in het ene oor en daith, high lobe en normaal gaatje in het andere oor. Vindt het echt stom dat ik me zo lang heb laten tegenhouden door meningen van anderen.
M’n vader vindt het nog steeds ‘verminking van je lichaam’ haha, maar dat het ordinair of goedkoop zou zijn vinden m’n moeder en zusje in ieder geval niet meer. Ik heb ook wel gouden subtiele sieraadjes er in dus ze zijn daardoor ook wel een beetje van mening veranderd.
Ik heb ook iets met dubbel en trippel, heb alleen geen idee waar het aan ligt.
Hey! Zou ik jou morgen vragen hoe dit bij jou is afgelopen? En ben ook vooral benieuwd naar het litteken van je helix. Is dat toen weggesneden of is het anders behandeld? En is daar nog iets in veranderd daarna? Mijn helix is ook niet in orde en ben benieuwd hoe het bij jou is afgelopen en hoe het nu daarmee is. Mag ook ivm in pb hoor
Ja mag je zeker vragen! Bij mij daith zijn het gelukkig vochtbultjes. Bij mijn helix dacht ik ook dat dat het was, had hem ook al 2 jaar dus leek me sterk dat het iets anders zou zijn. Toen de piercer zei dat het keloide litteken was heb ik de piercing eruit gehaald. Toen was het bultje nog vrij klein maar het begon snel te groeien, dus toen heeft een dermatoloog er 2x kenacort ingespoten. Ook had hij het een stukje opengesneden om te kijken of het toch niets andere was, mega stom en onnodig, maar vond die man ook niet heel fijn. Die bult is toen langzaam geslonken en heel lang donkerpaars geweest, maar nu zie je eigenlijk niks meer! Al met al mooi genezen en echt niet terug te zien dat er ooit een bult of piercing heeft gezeten, ook de kleur is weer normaal. Blijft achteraf wel gek aangezien ik nergens anders ooit keloides heb gehad.
Oooh ben zo zo blij met dit goede bericht! Dankjewel!
Ik krijg morgen voor het eerst kenacort en hoop nu zo dat het ook zo gaat als bij jou! Mijn rondjes googlen hadden me namelijk niet zo positief gestemd.
Bij mij is er ook een stuk uitgehaald omdat ze een biopt wilden nemen. Wegsnijden (wat ik het liefste zou willen icm kenacort) wordt afgeraden, maar een stuk eruit halen kan dan wel?!
Net als jij heb ik ook nooit eerder ergens last van gehad dus vond het ook zo gek dat het nu zo gaat. Ik ben wel aan mijn piercing blijven hangen en daarna is dit gebeurd, maar heb wel ergere verwondingen gehad en nog nooit rare littekens. Ik heb ook nog 6 andere kraakbeenpiercings, 3 in vlees en 4 oorbellen zonder problemen. Dit was de laatste en nu dus dit.
Echt balen hoor dat het lang gaat duren. En mijne is ook best wel groot (en idd groter geworden sinds de piercing eruit is). Hoop echt dat het een beetje gaat opschieten en uiteindelijk zo’n mooi resultaat heeft als bij jou!
Vind het ook echt heel tof om te horen dat je daarna nieuwe piercings hebt genomen zonder problemen. Ik had nog plannen voor oa een conch die hierdoor on hold staan en het voelt heel goed dat die wellicht toch nog een optie zijn voor ooit. Dit allemaal maakt me een stuk minder moedeloos
Ja ik had verder inderdaad ook nooit last, dus ik zie het maar als eenmalige pech! Schrik vooral niet in het begin van de eventuele structuur en verkleuring van de huid, want uiteindelijk wordt het wel normaal! Hou me maar op de hoogte van hoe het geneest! Hopelijk valt het allemaal mee en geneest het mooi.
Dank voor de tips. Ik ga je op de hoogte houden
Super cool! Have fun en gewoon rustig
blijven dan zit die er zo in
Ben benieuwd naar je reactie erna
Dacht dat je niemand mee mocht nemen nu wel?
Succes!!!
Vet hoor !! Ik vond het zelf ook echt de meest nare piercing ooit qua zetten, maar wel de mooiste veel plezier ermee !
Ik zou zoeken naar airpods met van die wisselbare ‘opzet stukjes’ dat je m zeg maar passend aan je oor kan maken
Ik had met die gewone nl last omdat ik dan me piercing omhoog moest klappen. En door die speciale stukjes kon ik m passend maken dus nergens last van
En hoe is die nu ? Durf je er al naar te kijken😉
Die van mij is echt super goed geheeld voor me gevoel. Alleen moet er denk ik echt een iets groter staafje in. Hij drukt nu zeg maar bij me linker tepel soort van erin als ik bv de hele dag heb rond gelopen enzo en m dan savonds schoon maak. Dus ben bang dat ik net te weinig ruimte heb. Heb sowieso voor donderdag al een afspraak staan voor de check up dus dan vraag ik het gelijk. Als ik m weet even ‘goed druk’ zit het weer goed nl, maar ook als ik naar jou piercing kijk op die insta story’s (sorry heel maf om te zeggen ) heb jij iets meer ruimte dus dan valt ie ook net wat mooier. Bij mij zitten die balletjes zeg maar helemaal tegen me tepel nu aan
Oooh ja snap m over de maat van de balletjes! Ik heb de midden maat en die vindt ik dus perfect dus begrijp wat je bedoeld