Zou zelf wachten tot de shop weer open is. Als je dan toch een korter en goed passend staafje wil dan kan je beter je piercer dat uit laten vissen. Mijn ene oor is veel dikker dan de andere en die staafjes zijn ook veel langer. Dat zou ik zelf niet op de gok doen.
Nee lijkt mij niet ?
Het is jou lichaam dus lijkt me dat als ze beide doen dat je juist moet aangeven wat je liever wilt.
Ik denk dat je dan een shop moet zoeken die dat überhaupt niet doet toch?
Ik zou lekker een andere shop zoeken als ze überhaupt denken dat het een goed idee is om met Studex neuzen te piercen.
Ik twijfel al een tijdje over een rook maar ben een beetje bang voor de pijn… vond m’n helix meevallen maar heb het idee dat een rook pijnlijker is, klopt dat? Daarnaast vind ik een rook ook eigenlijk alleen mooi met een ringetje… neem aan dat je die niet meteen erin kan laten zetten (bij m’n helix wel gedaan oeps), hoe lang moet je in het begin een staafje erin laten?
Ik heb een rook met een ringetje, heel blij mee!
Heb ook een triple helix en vond die véél pijnlijker, ook daarna (er op liggen). Piercen van de rook voelde ik eigenlijk amper, het bloedde wel (ik moest een minuutje blijven liggen terwijl er een doekje op gedrukt werd).
Ik heb er zelf +/- een jaar een gebogen barbell in gehad, daarna een ringetje, maar weet niet of dat ‘moest’. Met een ringetje werd 'ie bij mij ook veeeel rustiger (was daarvoor steeds in de weer met zoutspray en dat hoeft nu niet meer).
Hopelijk helpt dit je iets, ik zou 'm doen, vind 'm echt leuk!
Dit klinkt goed, thanks!
Het helen van mijn helix was bij mij inderdaad ook geen pretje. Dat houdt me nu ook wel tegen, maar goed om te horen dat dat bij de rook veel minder was.
Direct een ringetje wordt niet aangeraden, inderdaad zoals @Fruitcake ook heeft heb ik een curved barbell erin. Vind dat zelf juist wel mooi dus weet niet of ik een ringetje wil, maar m’n piercer zei inderdaad dat hij eerst moet helen voordat dat kan.
Vond 'm zelf niet extreem pijnlijk, maar heb geen helix om 'm mee te vergelijken haha. Vond m’n daith erger
Dankje voor je reactie! Was ik al bang voor inderdaad. Ik vind een barbell niet echt bij mij passen en vind een ringetje ook iets subtieler (is wenselijk ivm werk)… Hoe lang duurde het helen bij jou, of is hij nog niet geheeld?
Een daith vind ik inderdaad ook heeel mooi!!
Ik heb er wel een mooi sieraadje in (stuur wel even een foto in dm!), misschien dat dat beter bij je past dan puur twee balletjes haha. Ik heb 'm nu ongeveer een jaar, maar hij moest een halfjaar geleden gewisseld worden omdat m’n sieraadje naar de maker moest. Heb er nu een ander ding in (wel met twee balletjes) en die beweegt net iets meer dan m’n andere waardoor ik nu telkens een vochtbultje heb. Dus het gaat oké met de genezing maar hij is nog helemaal klaar
Oh ben benieuwd, zie inderdaad voornamelijk die sieraadjes met balletjes. Thanks! Ah wel shit zeg van dat bultje
Online staat dat het helen van een rook 3 tot 9 maanden kan duren maar dat verschilt ook per persoon. Vind een staafje ook minder mooi en heb daarom de allerkleinste bolletjes (3mm). Heb het gevoel dat dat er subtieler uit ziet dan die joekels er meestal op zitten. De balletjes kunnen niet te klein zijn want anders kan je ze er met staafje en al doorheen trekken en dat is ook niet de bedoeling.
Vind het staafje uiteindelijk wel minder storend dan ik dacht en als het heel is kan er altijd een ringetje in. ik vergelijk die eerste staafjes altijd met zijwieltjes. Niet zo mooi, wel praktisch en uiteindelijk gaan ze er toch af of uit.
Ahja die balletjes zijn natuurlijk niet voor niets. Hahaha mooie vergelijking wel met zijwieltjes
Ik heb in m’n beide oren 3 gaatjes in m’n oorlel en in m’n ene oor inmiddels ook een conch en een tragus. Nu vind ik m’n oren niet meer in balans, want die ene is nu zo ‘kaal’. Dus ik wil nu in dat oor ook een (of evt meer) piercing. Wat zouden jullie kiezen om het in balans te krijgen? Ik zit te denken aan een daith, maar ik weet niet of ik dat aandurf (lijkt me met schoonmaken zo lastig). Ik hoor graag jullie ideeën!
Helix denk ik!
Ja helix en/of misschien een rook ipv daith? Daith lijkt me ook mooi, van wat ik gehoord/gelezen heb in dit topic is de genezing daarvan juist wel makkelijk omdat de piercing meer ‘in’ je oor zit dus minder irritatie geeft als je er per ongeluk op slaapt.
Ik heb een neuspiercing sinds 2 maanden en aan de buiten en binnenkant zat een vochtbultje. Die aan de buitenkant gaat snel weg maar die binnenin blijft best groot en er verandert niets aan. Wat kan ik daarvoor het beste doen, aangezien zeezout of teatrea vrij agressief is voor de binnenkant? Sinds ik een keer een keloide oor heb gehad denk ik ook steeds dat dat het is
In oktober een afspraak voor tepelpiercings (beide kanten), eindeeeeelijk
Ik heb 5 weken een helix laten zetten en vorige week proberen te slapen op die kant maar wel op m’n arm zodat m’n oor niet direct op het kussen lag, maar toen kreeg ik een bultje achter en werd het rood dus maar weer gestopt. Na hoe lang gingen jullie weer op die kant slapen?
Toen het geen pijn meer deed