Piercingtopic

Hmm ja bij mij doet het ook geen pijn meer, ik denk dat ik nog een maandje wacht met erop slapen

Beetje late reactie, maar je kan ook gelijk aan de piercer vragen of die hem naar binnen wil draaien!

Gisteren eens op de instagram van Maria Tash gekeken, had ik beter niet kunnen doen :sob:

1 like

Misschien dat iemand mij hier kan helpen! Ik wil al een tijdje gaan beginnen met het vervangen van mijn piercing sieraden naar wit goud.

Dit zijn oorbellen die ik heel vaak draag tegenwoordig.

Dit is wel Sterling silver, alleen ik wil dus over op wit goud voor mijn rook, helix (recht) forward helix en flat. (links) Later dit jaar komt er ook nog een conch bij aan de linkerkant.

Maria Tash en BVLA is echt super mooi, maar we hebben geen verkoper in het noorden. Het is zo lastig om goede sieraden te vinden!

Één troost, Maria Tash heeft verschrikkelijk slechte service en garantie, en hun kwaliteit is ook prut voor de prijs die je betaalt. Je kunt beter kijken naar BVLA :wink:

@anon43983847 gewoon een tripje naar ons maken dus! Haha

Als je staafje gedownsizet is kun je er op gaan slapen. Anders irriteer je de piercing doordat het staafje scheef gedrukt wordt in je slaap.

1 like

Ik ben in oktober weer eens in Amsterdam. Wat was de naam van jouw shop ook alweer, dan ga ik daar een afspraak maken :slight_smile: goed excuus om een verjaardagscadeau aan mezelf te geven.

Dare2Wear en Classic Ink & Mods. Als je geluk hebt hebben we dan ook net een bult nieuwe sieraden binnen :blush:

1 like

Hmmm, dat klinkt niet al te best voor die prijs :thinking: Dan ga ik inderdaad maar eens bij BVLA kijken, dankjewel voor de tip!

Neuspray zoutoplossing beetje erop sprietsen?
En geen ringetje maar knopje oid is beter voor genezing

Oh God ik kijk nu voor het eerst op die website van BVLA, wat een mooi spul :heart_eyes:

2 likes

Buy allllll the pretties :heart_eyes:

Ik heb ook weer wat moois in bestelling, zo enorm excited.

Haha ik heb geen geeeeeeld! Hé trouwens ik wil binnenkort een high lobe en een gewone laten piercen bij jullie (Classic), hoe zit dat nu? Moet je een afspraak maken? :blush:

Yesss, je kunt via de website/social media een afspraak boeken!

Hebben jullie, behalve BVLA, nog aanraders voor mooie piercings? Ik ben in september jarig en de kinderen wilde me een nieuw sieraad cadeau geven maar BVLA vind ik wel erg buiten hun budget :joy:

Alles wat ik online vind is chirurgisch staal maar dat is eigenlijk niet goed toch? Of ben ik nu in de war? :see_no_evil:

1 like

Ah top! Dank je

Oh echt kan dat! Dat is de reden waarom
ik het steeds niet doe. Ik wil hem strak tegen m’n neus aan maar er moet natuurlijk eerst een grote(re) ring in.

Ja mijn piercer deed dat wel! Als je hem dan in die positie laat zitten tot dat het geheeld is en vervolgens een gewenst ringetje in doet is het helemaal geen probleem volgens mij :slight_smile:

Goed te weten ik ga het eens vragen!

Morgen ga ik m’n conch laten zetten :grimacing::grimacing:

4 likes