Ik heb er wel een mooi sieraadje in (stuur wel even een foto in dm!), misschien dat dat beter bij je past dan puur twee balletjes haha. Ik heb 'm nu ongeveer een jaar, maar hij moest een halfjaar geleden gewisseld worden omdat m’n sieraadje naar de maker moest. Heb er nu een ander ding in (wel met twee balletjes) en die beweegt net iets meer dan m’n andere waardoor ik nu telkens een vochtbultje heb. Dus het gaat oké met de genezing maar hij is nog helemaal klaar
Oh ben benieuwd, zie inderdaad voornamelijk die sieraadjes met balletjes. Thanks! Ah wel shit zeg van dat bultje
Online staat dat het helen van een rook 3 tot 9 maanden kan duren maar dat verschilt ook per persoon. Vind een staafje ook minder mooi en heb daarom de allerkleinste bolletjes (3mm). Heb het gevoel dat dat er subtieler uit ziet dan die joekels er meestal op zitten. De balletjes kunnen niet te klein zijn want anders kan je ze er met staafje en al doorheen trekken en dat is ook niet de bedoeling.
Vind het staafje uiteindelijk wel minder storend dan ik dacht en als het heel is kan er altijd een ringetje in. ik vergelijk die eerste staafjes altijd met zijwieltjes. Niet zo mooi, wel praktisch en uiteindelijk gaan ze er toch af of uit.
Ahja die balletjes zijn natuurlijk niet voor niets. Hahaha mooie vergelijking wel met zijwieltjes
Ik heb in m’n beide oren 3 gaatjes in m’n oorlel en in m’n ene oor inmiddels ook een conch en een tragus. Nu vind ik m’n oren niet meer in balans, want die ene is nu zo ‘kaal’. Dus ik wil nu in dat oor ook een (of evt meer) piercing. Wat zouden jullie kiezen om het in balans te krijgen? Ik zit te denken aan een daith, maar ik weet niet of ik dat aandurf (lijkt me met schoonmaken zo lastig). Ik hoor graag jullie ideeën!
Helix denk ik!
Ja helix en/of misschien een rook ipv daith? Daith lijkt me ook mooi, van wat ik gehoord/gelezen heb in dit topic is de genezing daarvan juist wel makkelijk omdat de piercing meer ‘in’ je oor zit dus minder irritatie geeft als je er per ongeluk op slaapt.
Ik heb een neuspiercing sinds 2 maanden en aan de buiten en binnenkant zat een vochtbultje. Die aan de buitenkant gaat snel weg maar die binnenin blijft best groot en er verandert niets aan. Wat kan ik daarvoor het beste doen, aangezien zeezout of teatrea vrij agressief is voor de binnenkant? Sinds ik een keer een keloide oor heb gehad denk ik ook steeds dat dat het is
In oktober een afspraak voor tepelpiercings (beide kanten), eindeeeeelijk
Ik heb 5 weken een helix laten zetten en vorige week proberen te slapen op die kant maar wel op m’n arm zodat m’n oor niet direct op het kussen lag, maar toen kreeg ik een bultje achter en werd het rood dus maar weer gestopt. Na hoe lang gingen jullie weer op die kant slapen?
Toen het geen pijn meer deed
Hmm ja bij mij doet het ook geen pijn meer, ik denk dat ik nog een maandje wacht met erop slapen
Beetje late reactie, maar je kan ook gelijk aan de piercer vragen of die hem naar binnen wil draaien!
Gisteren eens op de instagram van Maria Tash gekeken, had ik beter niet kunnen doen
Misschien dat iemand mij hier kan helpen! Ik wil al een tijdje gaan beginnen met het vervangen van mijn piercing sieraden naar wit goud.
Dit zijn oorbellen die ik heel vaak draag tegenwoordig.
Dit is wel Sterling silver, alleen ik wil dus over op wit goud voor mijn rook, helix (recht) forward helix en flat. (links) Later dit jaar komt er ook nog een conch bij aan de linkerkant.
Maria Tash en BVLA is echt super mooi, maar we hebben geen verkoper in het noorden. Het is zo lastig om goede sieraden te vinden!
Één troost, Maria Tash heeft verschrikkelijk slechte service en garantie, en hun kwaliteit is ook prut voor de prijs die je betaalt. Je kunt beter kijken naar BVLA
@anon43983847 gewoon een tripje naar ons maken dus! Haha
Als je staafje gedownsizet is kun je er op gaan slapen. Anders irriteer je de piercing doordat het staafje scheef gedrukt wordt in je slaap.
Ik ben in oktober weer eens in Amsterdam. Wat was de naam van jouw shop ook alweer, dan ga ik daar een afspraak maken goed excuus om een verjaardagscadeau aan mezelf te geven.
Dare2Wear en Classic Ink & Mods. Als je geluk hebt hebben we dan ook net een bult nieuwe sieraden binnen
Hmmm, dat klinkt niet al te best voor die prijs Dan ga ik inderdaad maar eens bij BVLA kijken, dankjewel voor de tip!