Alles ging perfect met mij conch (amper pijn, kon er na 1 dagen alweer op slapen etc), maar nu doet die opeens pijn. Geen ontstekingspijn, maar ik kan er amper liggen nu en heb ook het idee dat die beweegt. Kan het zijn dat het staafje te lang is nu de zwelling weg is? Hij is pas precies 3 weken geleden gezet
Die letten ook niet op hè. Zelfs als je het van tevoren aangeeft halen ze je haar er even lekker doorheen. Ik kwam toen ook een keer beurs van de kapper, vreselijk. Dagen pijn gehad.
Na je vakantie.
Ja ik had 't ook aangegeven maar had weinig effect. Lekker met zo’n ijzeren kam aahhhhh. Heb nu weer bultjes bij allebei de piercings. Maar gelukkig valt m’n nieuwe kapsel er overheen.
Hoi! Zijn er ook mensen met een tepelpiercing hier? Dacht er laatst opeens aan, dat het misschien wel mooi is, maar ben vreselijk bang voor de pijn! Ervaringen?
neuh valt wel mee hoor die pijn. had wel veel bloed maar komt denk im omdat ik ibuprofen had gepakt van tevoren
Ik vond het heel even heel pijn doen maar het is echt zo voorbij achteraf gezien is het me alles meegevallen en naderhand heb ik er eigenlijk ook vrijwel geen last van gehad. Als je het mooi vindt en het graag wil zou ik me daar dus niet door laten tegenhouden
Heb er 2 en vond het ontzettend meevallen qua pijn; paar seconden misschien max. Erna ook weinig last van gehad eigenlijk! Zou je zeeeker niet laten tegenhouden door de pijn. Weet niet of je ook oorpiercings hebt, maar ik vond die bij mij meer pijn doen dan die tepelpiercings
Dank voor de reacties! Dat stelt in ieder geval wel wat meer gerust. En inderdaad, meestal ben je pijn ook zo weer vergeten naderhand.
Ah ik kom hier ook meekletsen! Ben echt gek van piercings en dan vooral luxe sieraden
Heb een septum, medusa, neuspiercing en 3 gaatjes in beide oren. Maandag krijg ik eindelijk een daith met een handgemaakt 18 karaats sieraadje, zoals deze:
Wil nog zoveel, maar ben gewoon te bang meestal haha.
Ik raak mijn rook een beetje beu. Na bijna twee jaar was hij eindelijk geheeld, 2,5 week geleden een ringetje erin laten zetten. Hij begon de laatste dagen alweer wat gevoeliger te worden en nu word ik wakker met opgedroogd bloed rondom? Dat ding heeft echt nog nooit gebloed sinds ik hem heb.
Dus ik ga straks thuis maar weer het staafje erin doen, maar ik vind het ringetje zo mooi
Ik ga morgen eindelijk mijn conch laten zetten!
Tenminste… als ik niet op het laatste moment af haak
Gewoon doen! Ik ben een dikke bangeschijterd (terwijl ik tattoos dus geen probleem vind haha), en achteraf valt het altijd mee. Denk aan het eindresultaat
Oh en nog even een foto van mijn nieuwe aanwinst:
Op de foto een beetje gedraaid. En hoe knullig… maar pas nadat 'ie erin zat kwam ik erachter dat er een bolletje mist (piercer had het ook niet gezien). Terwijl het speciaal voor me gemaakt is zodat er direct een perfect sieraadje in zou zitten. Dus maar even kijken hoe ze dat gaan oplossen
Nice! Was je naar Kanpatha of Classic Glamour ofzo? Waarschijnlijk fixen ze het wel gewoon chill toch.
Ik ga altijd naar Classic Ink & Mods! En ja, ze zouden me vandaag even contacteren over de oplossing. Ze baalden zelf ook enorm, dus ga er vanuit dat het goed opgelost wordt. Ik denk/hoop dat dit sieraadje over een tijdje gewoon gewisseld wordt voor een goeie.
De shop kennende zullen ze dit wel goed oplossen.
Heb vanavond een berichtje gekregen dat er een nieuw sieraadje voor me klaar zal liggen en ik over 12 weken (ivm de genezing of course) langs kan komen om hem te laten wisselen. Superfijn!
Ik ben sinds vandaag een trotse bezitter van een (inner) conch piercing!
De pijn viel mij echt mee, natuurlijk was het even vervelend, maar ik had erger verwacht.
En de piercer (Joan, d.are2w.ear) nam alle tijd voor mij, terwijl het best druk was. Dat voelde zo fijn!
Nu klopt het een beetje, hopelijk overleef ik de nacht zonder per ongeluk op mijn oor te gaan liggen
Gewoon met een reiskussentje slapen of een handdoek oprollen en in een C leggen. Dan kan je ook niet per ongeluk op je oor liggen
Ben wel benieuwd naar een fotootje!
De eerste nacht deed het te veel pijn om erop te gaan liggen bij mij, dus ik ben er echt niet per ongeluk op gaan liggen. Mijn lichaam bleef keurig de hele nacht op de andere kant liggen (en anders was ik denk ik snel wakker geworden). Ik kon er trouwens na twee nachtjes alweer zonder problemen op slapen