Neuspray zoutoplossing beetje erop sprietsen?
En geen ringetje maar knopje oid is beter voor genezing
Oh God ik kijk nu voor het eerst op die website van BVLA, wat een mooi spul
Buy allllll the pretties
Ik heb ook weer wat moois in bestelling, zo enorm excited.
Haha ik heb geen geeeeeeld! Hé trouwens ik wil binnenkort een high lobe en een gewone laten piercen bij jullie (Classic), hoe zit dat nu? Moet je een afspraak maken?
Yesss, je kunt via de website/social media een afspraak boeken!
Hebben jullie, behalve BVLA, nog aanraders voor mooie piercings? Ik ben in september jarig en de kinderen wilde me een nieuw sieraad cadeau geven maar BVLA vind ik wel erg buiten hun budget
Alles wat ik online vind is chirurgisch staal maar dat is eigenlijk niet goed toch? Of ben ik nu in de war?
Ah top! Dank je
Oh echt kan dat! Dat is de reden waarom
ik het steeds niet doe. Ik wil hem strak tegen m’n neus aan maar er moet natuurlijk eerst een grote(re) ring in.
Ja mijn piercer deed dat wel! Als je hem dan in die positie laat zitten tot dat het geheeld is en vervolgens een gewenst ringetje in doet is het helemaal geen probleem volgens mij
Goed te weten ik ga het eens vragen!
Morgen ga ik m’n conch laten zetten
Zijn jullie piercers trouwens ook van die typetjes? Ik ga al een aantal jaar bij dezelfde vrouw maar ze is eigenlijk best typisch .
Hoe is ze dan?
Best manisch in alles wat ze zegt, het is of fantastisch of verschrikkelijk. Ook met mensen het zijn op moppies of ze moeten maar weg flikkeren. verder is het wel een leuk mens.
Piercers zijn gewoon net als alle andere mensen individuen, dus ja, ze zullen allemaal hun eigen karakter hebben
wow alles is zo mooiii!!
Door je piercer laten doen? We zijn er bij mij achter gekomen dat m’n vorige piercer scheef heeft geprikt daarom heeft ze er nu ook een corrigerende schijf achter gedaan.
Oude quote, maar vroeg mij nog even af hoe lang (en hoeveel) injecties je uiteindelijk hebt gehad?
Ik stuur je wel even een pb!