Een aantal jaar geleden had ik ook tepelpiercings, maar ze wilden totaal niet helen en er bleef prut uit komen dus heb ik besloten om ze er uit te halen. Ze zijn echt heel mooi geheeld, maar ik vind tepelpiercings zo mooi en wil ze echt graag weer. Ik wil alleen no way die pijn weer doorstaan geen enkele andere piercing was zo naar. Heeft iemand ervaring met verdovende zalf bij tepelpiercings?
Zelf geen ervaring mee, maar ik wilde dit toevallig ook vorige week en had de piercingshop een bericht gestuurd of zij het wel of geen aanrader vonden. En zij zeiden toen dat het wel iets kan helpen, maar dat je het wel altijd nog echt blijft voelen. En dat het vaak ook best dure crèmes zijn.
Ik had er ook nog naar geïnformeerd bij de apotheek, maar je kon het niet daar kopen. Moest echt op doktersrecept en daar was ik natuurlijk weer te laat voor (lekker onvoorbereid op de dag zelf haha). Maar heb het overleefd zonder.
Ik wil niet ultra gierig overkomen. Maar ik wil binnenkort 5 piercings in mn oor. (Niet allemaal tegelijk hoor) Weet iemand een piercier die wél goed is maar niet de hoofdprijs vraagt? Qua locaties ben ik heel flexibel.
Het worden 3 piercings als extra gaatjes in mn oorlel. En wil 1 rook en 1 conch.
Wat vind jij de hoofdprijs?
Ik betaal ongeveer 50 per piercing en 30 voor oorlel gaatjes.
Oeii ik lees priksysteem
Ja 30 is niet duur natuurlijk voor oorlelgaatjes. @QueenOfEngland waar ben jij geweest?
Ik ga naar piercing sensation in Almere. Is een vrouwelijke piercer die een studio aan huis heeft.
Al heel vaak genoemd hier maar ik vind Piercing Studio Utrecht een hele fijne zaak, en qua prijzen ook supergoed te doen
https://www.piercingutrecht.nl/prijslijst/
Ohja shit niet opgelet sorry.
Heel fijn! Dankjewel. De insta ziet er ook goed uit en heb ook al een rosegouden conch sieraad gespot
Volgens mij houd je meer speling met een langer staafje, waardoor je piercing iets minder soepel geneest. Ook kan het zijn dat je piercing scheef groeit als je erop slaapt. Dus het kan helaas best dat je oor dikker is geworden mede doordat je niet gewisseld hebt. Vervelend dat dat niet gezegd is door je piercer!
Ja ik denk helaas dat het zo zit! had nog wel een goede shop uitgekozen toen en veel reviews gelezen enzo. Toch jammer dat ik nu een beetje een nasmaak heb!
Heb je toen geen blad met instructies gekregen misschien? Dat ze het zo doen ipv te zeggen
Bij mij heel goed! Vind het echt een verademing ten opzichte van m’n kraakbeenpiercings en heb er eigenlijk vrijwel geen last meer van. En ben er nog steeds megablij mee!
Was wel bang dat het vervelend zou gaan zitten want ik heb redelijk vlakke/ingetrokken tepels, maar voorlopig zit het nog goed. Dus hopelijk blijft het zo zitten.
Dat is wel echt vervelend zeg! Balen als dingen zo gaan.
Bij mij gaat het ook goed! De eerste paar dagen had ik een beetje bloed en ik dacht dat het wat vervelend zou zijn met slapen (want heb beide kanten en ben een zij/halve buikslaper) maar ook dat is geen probleem.
Ik denk dat je hier niet te veel aan moet tillen. Ik heb in geen enkele piercing ooit kleinere staafjes laten zetten en ze zijn allemaal prima. (rook, meerdere helix, forward helix, daith, tepels). Scheef groeien kan ook met een kleiner staafje nog gebeuren.
Timeless tatto/ piercing in Den Haag. Ik heb nooit problemen gehad bij mijn kraakbeenpiercings/ neus. Ze vragen bijvoorbeeld 20,- voor helix en 25 voor neuspiercing. Dus in vergelijking met andere shops best goedkoop.
hmm oke, dan blijf ik twijfelen haha. Thanks voor de info!