@anon44347600 Wel een informatieblad maar daar staat het niet op!
@apeiros Klopt ook wel hoor, want je ziet van de voor-/zijkant helemaal niks en ik heb er ook geen klachten van. Gewoon een kwestie van dat ik me achteraf onnodig ergens aan erger
@anon44347600 Wel een informatieblad maar daar staat het niet op!
@apeiros Klopt ook wel hoor, want je ziet van de voor-/zijkant helemaal niks en ik heb er ook geen klachten van. Gewoon een kwestie van dat ik me achteraf onnodig ergens aan erger
Ja ik heb dit gebruikt! Toevallig had mijn schoonmoeder een tube liggen voor het microblade van haar wenkbrauwen.
Het maakte mij wat rustiger. Ik vond het HEEL spannend, maar die creme zorgde er bij mij voor dat ik dacht dat de pijn minder zou zijn.
Ik voelde uiteindelijk niks, daarna voelde het een tijdje als een schaafwond, maar het is echt mijn makkelijkste piercing ooit.
Volgens mij hebben best veel meiden hier een tepelpiercing! Ik vraag me af wat voor sierraad jullie erin dragen, omdat je tepelpiercings van anderen nooit ziet haha. Qua oren kun je vaak bij anderen “spieken” wat ze hebben, bij tepels niet haha!
Ik heb nu een zilverkleurig staafje erin maar ik wil denk ik gaan wisselen naar goud.
0 stemmers
Mijne zijn uitgegroeid, maar ik had gewoon zilveren staafjes met een balletje aan elke kant. Ik wou nog mooie ends kopen maar dat is er nooit meer van gekomen helaas
Overleg alsjeblieft wel met je piercer voordat je dit soort dingen gaat smeren. Het kan namelijk het weefsel beïnvloeden waardoor je piercing uiteindelijk scheef kan trekken terwijl deze initieel wel goed gepiercet was.
Bedankt voor de waarschuwing, goed om te weten.
Vandaag een nieuwe piercing laten zetten. Ik heb al een conch en in dat oor is er nu dus een daith bijgekomen. Ben er mega blij mee, er werd ook meteen met een ringetje gepierced, dus het ziet er nu al kei mooi uit.
Een daith hoort ook gelijk met een ring gepiercet te worden, dus gelukkig maar!
Wat voor sieraad heb je erin?
RIP inner conch. Mondkapje, headphone en met mijn oor tegen mijn vriend aanliggen vind die niet zo leuk allemaal dus heb hem maar na dik tien jaar eruit gehaald. Ik ga wel nog een forward helix erbij laten zetten zodat ik daar drie heb en dan drie bolletjes die van groot naar klein gaan.
Wel leip dat ik door mijn oor heen kan kijken.
Zijn er meer piercings die direct met een ring gezet horen te worden? Ik dacht altijd dat voor alles een staafje eerst beter is.
Een septum en een daith zijn onder andere piercings die met een ring gezet moeten worden. Je hebt ook nog een aantal intiempiercings waarbij het echt beter is.
Bij bijvoorbeeld een daith is namelijk het probleem dat een staafje altijd door de zwaartekracht omlaag getrokken wordt waardoor het bovenste balletje druk op de piercing kan creëeren. Dat wil je vermijden natuurlijk. Een ringetje zal altijd gecentreerd zijn als je snapt wat ik bedoel
Ah zo! Ik dacht dat het met ruimte te maken had, maar dit klinkt heel logisch. Thanks voor de uitleg
Yes, waarschijnlijk wel. Daarom dat er met piercen vaak aangehouden wordt om een end van minimum twee keer de dikte van het staafje te nemen (stel je wordt op 1.2mm gepiercet, dan moet het sieraadje een diameter van minimaal 2.5mm hebben). Meestal plaatsen wij sowieso geen 2mm sieraden in verse piercings.
Whoooo ik heb net m’n tepels laten piercen! Voel echt nog de adrenaline door m’n lichaam stromen.
Gaaf, ik wil ook maar ben nog in de moed-verzamel fase. Vond je het mee- of tegenvallen qua pijn?
Moet je met een daith dan wel een ruim ringetje nemen als je 'm zet ivm zwelling of hoeft dat niet?
Het verschilt een klein beetje per anatomie maar in principe is de minimum diameter voor een daith zeker 9 millimeter.
Mmmhhh ik vond het meevallen! Het meisje dat ze zette zei van ‘adem maar even in’ en toen deed het twee seconden flink pijn, maar dat was echt snel over. De tweede deed wel meer pijn haha, denk omdat ik bij die eerste nog zo zenuwachtig was. Maar ik vind ze zo mooi ben echt verliefd.
Okeee ik ben heftig aan het twijfelen om twee piercings tegelijk te laten zetten in 1 oor. Een lage helix en een forward helix. Ik heb al twee oorbelgaatjes in dat oor dus mijn oor zou er dan ongeveer uitzien als dit plaatje dat ik vond:
Ik vind dit zo vet! Is het mogelijk om twee piercings tegelijk te laten zetten in 1 oor? Lijkt me wel toch anders duurt het alleen maar langer voor je weer wat met dat oor kunt haha.
En kan een forward helix ook meteen met zo’n soort sieraad als op het plaatje geplaatst worden of moet er eerst een banaantje in?