Piercingtopic

Er zijn wel iets meer budget merken zoals Junipurr, of je kunt kijken naar titanium en dit naar een gouden kleur laten anodiseren :blush: Goede titanium merken zijn Industrial Strength, Neometal en LeRoi bijvoorbeeld.

Ik zou wachten met een 4e piercing trouwens. Je lichaam is al een hoop verse piercings aan het verwerken en als je het te gek maakt kan het heel lang gaan duren voordat alles genezen is.

1 like

Goeie, had ik nog helemaal niet over na gedacht. De laatste heb ik augustus laten zetten en het voelt al als zo lang geleden haha :sweat_smile:

1 like

Mochten mensen trouwens geïnteresseerd zijn, ik verkoop nog wat 18kt/14kt gouden sieraden. Uiteraard niet voor de hoofdprijs.

Kan je als je tepelpiercings hebt nog op je buik slapen? En zo ja, na hoeveel tijd kan dat ongeveer weer? Ik ben best wel een buikslaper en ben bang dat het gaat irriteren.

Heb ooit een navelpiercing gehad maar die na 2 jaar er uit gehaald omdat ie maar vervelend bleef doen met wondvocht/korstjes. Denk dat dat ook kwam door het slapen op mijn buik, dat hij daardoor nooit goed heeft kunnen genezen.

Als ze genezen zijn kan dat weer. En de genezingsperiode is 9 tot 12 maanden dus dat kan best even duren. Tepelpiercings kunnen sowieso aardige bitches zijn :sweat_smile:

1 like

Thanks! Goed om te weten. Dan denk ik dat ik ook maar haarknipjes op mijn buik zou moeten maken om te voorkomen dat ik omrol, want slaap vaak in op m’n zij en word wakker op m’n buik. Ik denk dat ik eerst maar mijn helixen helemaal moet laten genezen zodat ik dan iig op beide kanten kan zijslapen hehe

1 like

Verschilt zo erg
Hoorde ook dat tepel piercings heel
vervelend kunnen zijn.
Maar heb oprecht nog nooit zo weinig last gehad als met me tepelpiercings en kon bijna gelijk gewoon op me buik slapen

1 like

Ik zie af en toe mensen met drie forward helixen op een rijtje en ik vind dat zo tof, wil dat ook! Maar vandaag zei iemand dat ze het wel afraadde om er dan drie tegelijk te laten zetten vanwege opzwellen en slapen en zo. Heeft iemand daar ervaring mee? Vind het wel het.leukste, drie tegelijk… anders ben je ook zolang bezig! @Radio, wat zou jij adviseren? :slight_smile:

Ten eerste is het natuurlijk de vraag of je de anatomie voor 3 forward helixen hebt. Sommige mensen kunnen er niet eens één accomoderen, dus dat is sowieso belangrijk om in je achterhoofd te houden.

Wat betreft slapen - je mag er sowieso tijdens de genezingsperiode niet op slapen. Dus of dit nou voor 1 of 3 piercings in hetzelfde oor is maakt niet uit natuurlijk.

Verder is het vaak wel zo dat meerdere piercings die tegelijk aan het genezen zijn voor een langere genezingsduur zorgen. Je lichaam is actief aan het proberen een vreemd object te ‘verwerken’, en hoe meer tegelijk hoe intensiever natuurlijk.

Maaaaar zolang dit de enige piercings zijn die aan het genezen zijn is het echt geen probleem :blush:

1 like

Ik ben wel benieuwd wat je hebt !

Ik ben ook benieuwd !

Ik heb deze (nieuwe & nog nooit gedragen) end van Sacred Symbols met 14kt geelgoud en saffier:

Body Gems 14kt geelgouden end met Swarovski:

Zelfde end als hierboven van Sacred Symbols, maar dan gedragen en lichte oxidatie onder de stenen:

Anatometal 18kt roségouden end met fauxpal en Swarovski:

Allen zijn geschikt voor 1/1,2mm schroefdraad (internally threaded).

3 likes

Die ik gedragen heb is ook gewoon 14kt geelgoud dus is niet verkleurd. De foto is echt ruk, haha. Voor de nieuwe vraag ik 150, de andere 75 :blush:

Het is echt een favoriet sieraad van me, maar mijn huidige set-up bestaat uit roze/oranje/bruintinten, dus vandaar dat dit allemaal weggaat.

Overigens moet de edelstenen-nerd in mij zeggen dat dit geen marquise fan is, want marquise verwijst naar hoe de steen is geslepen (marquise) en er zit maar één marquise geslepen saffier in dit sieraad haha. De andere twee zijn meer tapered baguette :angel: Sacred Symbols noemt dit model gewoon heel saai ‘S001’.

In Groningen zit voor zover ik weet geen high quality piercingshop nee.

Uiteraard verkopen wij dit soort sieraden bij ons in de winkel! Ik zou vooral onze Instagram even in de gaten houden voor als de nieuwe BVLA collectie binnenkomt :blush: Wij kunnen ook custom sieraden in witgoud voor je bestellen.

1 like

Hoi! Wat vraag je voor die pear van Body Gems en zou die passen een tragus? Onder het steentje in m’n tragus zit oxidatie en die is aan vervanging toe. Het is een external dus zal ook op zoek moeten naar een staafje (echt geen flauw idee hoe lang die erin zit is).
Stuur me trouwens maar een pb want weet niet of het verkopen mag in dit topic?

Ik heb ze alle drie tegelijk laten zetten en het duurde ongeveer 1,5 jaar tot ik er geen last meer van had. Slapen deed ik op mijn andere oor, had zo nu en dan vochtbultjes en mijn haar bleef vaak vastzitten in de piercings, maar ik zou het zo weer doen.

1 like

jaaaa doe het! heb mijn tepelpiercings nu iets mer dan drie weken en ben er nog steeds elke keer dat ik ze zie zo blij mee :heart_eyes: en het helingsproces valt me tot nu toe mee.

1 like

Welke insta kan ik hiervoor volgen? Echt leuk hoe je alles vertelt!

Lief!

Onze Instagram is @classicinkandmods :blush:

1 like

Misschien Maria Black? Weet niet hoe de piercing ervaring daar is, maar de sieraden zijn wel mooi en prijzig dus je zou denken dat ze weten wat ze doen haha.

1 like