Piercingtopic

Ik heb deze (nieuwe & nog nooit gedragen) end van Sacred Symbols met 14kt geelgoud en saffier:

Body Gems 14kt geelgouden end met Swarovski:

Zelfde end als hierboven van Sacred Symbols, maar dan gedragen en lichte oxidatie onder de stenen:

Anatometal 18kt roségouden end met fauxpal en Swarovski:

Allen zijn geschikt voor 1/1,2mm schroefdraad (internally threaded).

3 likes

Die ik gedragen heb is ook gewoon 14kt geelgoud dus is niet verkleurd. De foto is echt ruk, haha. Voor de nieuwe vraag ik 150, de andere 75 :blush:

Het is echt een favoriet sieraad van me, maar mijn huidige set-up bestaat uit roze/oranje/bruintinten, dus vandaar dat dit allemaal weggaat.

Overigens moet de edelstenen-nerd in mij zeggen dat dit geen marquise fan is, want marquise verwijst naar hoe de steen is geslepen (marquise) en er zit maar één marquise geslepen saffier in dit sieraad haha. De andere twee zijn meer tapered baguette :angel: Sacred Symbols noemt dit model gewoon heel saai ‘S001’.

In Groningen zit voor zover ik weet geen high quality piercingshop nee.

Uiteraard verkopen wij dit soort sieraden bij ons in de winkel! Ik zou vooral onze Instagram even in de gaten houden voor als de nieuwe BVLA collectie binnenkomt :blush: Wij kunnen ook custom sieraden in witgoud voor je bestellen.

1 like

Hoi! Wat vraag je voor die pear van Body Gems en zou die passen een tragus? Onder het steentje in m’n tragus zit oxidatie en die is aan vervanging toe. Het is een external dus zal ook op zoek moeten naar een staafje (echt geen flauw idee hoe lang die erin zit is).
Stuur me trouwens maar een pb want weet niet of het verkopen mag in dit topic?

Ik heb ze alle drie tegelijk laten zetten en het duurde ongeveer 1,5 jaar tot ik er geen last meer van had. Slapen deed ik op mijn andere oor, had zo nu en dan vochtbultjes en mijn haar bleef vaak vastzitten in de piercings, maar ik zou het zo weer doen.

1 like

jaaaa doe het! heb mijn tepelpiercings nu iets mer dan drie weken en ben er nog steeds elke keer dat ik ze zie zo blij mee :heart_eyes: en het helingsproces valt me tot nu toe mee.

1 like

Welke insta kan ik hiervoor volgen? Echt leuk hoe je alles vertelt!

Lief!

Onze Instagram is @classicinkandmods :blush:

1 like

Misschien Maria Black? Weet niet hoe de piercing ervaring daar is, maar de sieraden zijn wel mooi en prijzig dus je zou denken dat ze weten wat ze doen haha.

1 like

Ik heb al jaren in 1 oor 3 gaatjes. Het middelste blijft altijd wat gek doen.

Nu ineens 2 dagen zo’n pijn. Ik voel een ophoping/bol “in” de oorlel zelf. Aan de buitenkant is helemaal niets te zien. Heb de achterkantjes maar ff veranderd

wat veroorzaakt dat de huid zo opzwelt terwijl er geen roodheid/pus te zien is (missch komt dat nog). En wat kan ik hieraan doen?
Heb wel zo’n ontsmetter ergens liggen bedenk ik me nu. Zo ff zoeken, het doet ook pijn als mijn haar ertegenaan komt

Aaah hoop dat iemand hier een goed advies heeft.

Postte al eerder dat ik op mn tragus die in februari is gezet had geslapen en een piercingbump had. Ik spuit hem in met zeezout, spoel hem af onder de douche en slaap met een haarklem zodat ik er niet op ga liggen maar dat lel gaat maar niet weg. Iemand advies?

1 like

Ik heb met staafjes altijd last van kleine irritaties/bloed/viezigheid bij mijn piercings maar zodra ik er een ringetje in doe is het weg? Bij mijn helix was dat het geval, mijn tweede gaatjes en nu ook bij mijn 3e en 4e? Ik heb die 3e en 4e gaatjes in juni laten piercen en helemaal niets hielp tegen de zwelling en irritatie dus heb er vorige week toch uit ellende ook maar ringen in gedaan. Het is gewoon opgelost?

Ik had laatst ook een testje gedaan om weer eens een staafje in mijn tweede gaatje te doen en binnen no time was de ellende weer terug. Vind het zo bizar want het materiaal is gewoon hetzelfde. Ik heb echt het idee dat er minder viezigheid blijft hangen met ringen ofzo? En dat terwijl ringen niet worden aangeraden tijdens het genezingsproces.

1 like

Mijn helix ziet er nu goed uit. :smiley:
Dan kan ik volgende maand er een aan de andere kant zetten en ben ik ook weer klaar.

Hallo dames,
Ik heb sinds een jaar een daith en tragus piercing. Hier heb ik eigenlijk nooit last van gehad. Dus ik ben afgelopen dinsdag vol goede moed naar de shop gegaan voor een double forward helix. Ging eigenlijk allemaal goed. Tot vanochtend. Ik werd wakker met bloed in mijn oor en op mijn kussen. Heb het gewoon kunnen schoonmaken en ziet er ook niet ontstoken uit. Zie foto. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Moet ik me zorgen maken?

Heb je erop gelegen? Misschien dat het dan is gaan irriteren en bloeden. Ik denk niet dat er per se iets aan de hand is, maar ik zou er niet meer op slapen! Een vliegtuigkussentje en dan met je oor in het gat werkt voor mij goed, of een haarclip in je haar doen aan die oorkant (dan rol je er ‘s nachts niet op)

Volgens mij mag het drie dagen bloeden!

1 like

Dankje voor jullie berichtjes. Ik gok dat ik erop heb gelegen ja. Had inderdaad een vliegtuigkussentje gebruikt maar dat lag vanochtend aan de andere kant van het bed. Blijkbaar een wilde nacht gehad haha. Maar het ziet er verder niet verkeerd uit toch? Thanks voor de tip van de haarklem. Die ga ik zeker gebruiken!

Hoi! Heeft iemand hier ervaring met een Daith en oordopjes? Kun je die lang niet in, of kun je ze überhaupt nog in? Ik wil een kleine Daith.

Ligt aan je oor denk ik haha. Ik heb volgens mij kleine oren (kan maar max een uur van die iphone dopjes in, daarna is het te pijnlijk) en bij mij passen ze niet echt goed. Kan ‘m er soort van half in doen maar niet echt goed. Heb wel een wat grotere ring er in (iets van 8 of 9mm?) omdat een kleinere ring irriteerde in de piercing.

1 like

Ik kan ze wel in, maar ze blijven niet echt goed zitten. En na een uurtje ongeveer begint het ook echt pijn te doen. Ik heb wel nog de piercing er inzitten die er bij het zetten in is gedaan en die is redelijk groot, dus ik weet niet of het beter wordt als je een kleinere er in zet.

1 like