Plantaardig/vegan eten #2

Sowieso veel pizza’s hier waren ineens weg, ik hoop dat ze recepten gaan veranderen ipv dat ze weg blijven :weary:

1 like

Ja dat hoop ik ook. Maar ik dacht al, de AH wil alle vegans zeker gewoon dwingen om die dure good baker-pizza te nemen. Maar qua prijs scheelt het niet eens veel zag ik net.
Ik wil ze gewoon allebei kunnen eten. :frowning_face:

Ik schrok bij de Jumbo van de prijsstijgingen, ben heel hard naar de Lidl gerend😳

1 like

Bij de Lidl zijn ook veel producten in prijs gestegen (Alpro, hummus o.a) echt huilen elke week weer de boodschappen.

1 like

Mijn favorieten gelukkig nog niet :see_no_evil: bij de Plus zag ik trouwens juist prijsverlagingen :thinking:

2 likes

De link in je bericht is verwijderd. Het promoten van je blog mag je doen in Het blog tip-topic, zie de huisregels.

2 likes

Excuus, daar had ik niet bij stil gestaan.

1 like


Een geruststelling

9 likes

YES vegan kipkerrie holy shit

8 likes

Ik wilde dit net komen posten. Zo blij mee :hugs:

1 like

@miep42 vegetarische slager heeft ook een vegan kip kerrie. Vind die zelf net wat waterig.

2 likes

Ik vind die wel lekker maar bij mijn Jumbo is die niet meer verkrijgbaar helaas. Die van AH is volgens mij ook goedkoper.

2 likes

Ik hoop dat die vegan kip kerrie lekker is, zou echt leuk zijn, tot nu toe vond ik het altijd een teleurstelling. Als ze er deze keer maar geen doperwten of stukken wortel of zo ingooien. Dat doen ze bij niet vega(n) salades toch ook niet??

8 likes

Dat is echt goed nieuws! :smiley: hopelijk maken ze alle vega dingen vegan.

2 likes

en @Eyimfihlo hier heb ik nu ook mijn hoop op gevestigd! Zou echt top zijn :blush:

4 likes

Johma komt ook met een vegan kipkerrie-salade! En een vegan kip samba-salade! :smiley:

10 likes

Misschien wat pessimistisch van me maar telkens als AH iets nieuw lanceert, dan denk ik automatisch ‘ja, het zal waarschijnlijk nergens naar smaken’ ofwel ‘ja, om het dan na x aantal weken opnieuw stilletjes uit de rekken te halen zeker’.

9 likes

Ennnn nog meer

10 likes

Ja dat heb ik ook!
Iedere keer als ik iets probeer van het vegan ah huismerk valt het zo erg tegen. Of echt helemaal geen smaak of een hele rare nasmaak.

Echt heel goed dat de ah nieuwe vegan producten op de markt brengt, maar ik hoop ook echt dat het allemaal iets lekkerder wordt.

1 like

Ik heb hetzelfde hoor :sweat_smile: soms heb je het nog niet eens in de winkel kunnen vinden

1 like