Ik hoop dat die vegan kip kerrie lekker is, zou echt leuk zijn, tot nu toe vond ik het altijd een teleurstelling. Als ze er deze keer maar geen doperwten of stukken wortel of zo ingooien. Dat doen ze bij niet vega(n) salades toch ook niet??
Misschien wat pessimistisch van me maar telkens als AH iets nieuw lanceert, dan denk ik automatisch āja, het zal waarschijnlijk nergens naar smakenā ofwel āja, om het dan na x aantal weken opnieuw stilletjes uit de rekken te halen zekerā.
Ennnn nog meer
Ja dat heb ik ook!
Iedere keer als ik iets probeer van het vegan ah huismerk valt het zo erg tegen. Of echt helemaal geen smaak of een hele rare nasmaak.
Echt heel goed dat de ah nieuwe vegan producten op de markt brengt, maar ik hoop ook echt dat het allemaal iets lekkerder wordt.
Ik heb hetzelfde hoor soms heb je het nog niet eens in de winkel kunnen vinden
Sorry maar dit is toch geen vegan product. Dit zijn gewoon stukken paddenstoelen. Eet ik heel graag, maar dan koop ik wel gewoon paddestoelen.
edit: geen kritiek op jou he @kaneel , maar op albert heijn!
Haha ja ben het met je eens. Bij die eerste denk ik nog okƩ, er zit een kruidenmix bij. Maar die andere 2 kunnen echt in het rijtje gesneden uien, prima als je lui bent maar die beschrijvingen alsof het echt geweldige vegan alternatieven zijn vind ik ook overdreven. Maargoed aan de andere kant, wie weet helpt dit iemand
Aan de andere kant zorgt zoān ākant-en-klareā verpakking er wel misschien voor dat non-vega(n)s opeens beseffen dat paddestoelen ook vleesvervanger kunnen zijn. En het lijkt mij positief als er ook andere ānatuurlijkeā dingen (zoals peulvruchten ook) als vleesvervanger worden gegeten ipv allerlei vleesvervanger zoals we ze kennen.
edit: maar volledig mee eens verder hoor, totaal overpriced vooral
Ja inderdaad! Dit is wat ik met mān laatste zin wilde zeggen maar het kwam er niet helemaal uit hahaha, veel beter verwoord
Ik vind het idd echt een teleurstellingš maar ik houd ook echt niet van champignons
Update: er zitten geen doperwten in maar wel knolselderij, appel en ANANAS.
De smaak valt nog redelijk mee, het is niet heel overheersend, maar echt, donder op met je ananas.
Zat dat ook in de vega versie?
Oh geen idee, ik wist niet eens dat die er was, nooit geprobeerd.
Ik zag net op insta een ad voor een nieuw product van de vegetarische slager: vlamboyante kipstuckjes (aka pittige kipstuckjes). Was alleen vergeten een screenshot te maken en kan er verder nog niks over vinden, op deze pagina na: Vlamboyante Kipstuckjes | The Vegetarian Butcher. Maar het vegan logo stond wel op de verpakking
Edit: daar zijn ze
Deze lagen vandaag bij de Jumbo. Heb ze zelf niet gekocht maar voor de liefhebbers: ze zijn dus al wel te koop.
Die nieuwe red band snoepjes zijn echt lekker!
Albert Heijn heeft volgende week goede aanbiedingen. 25% korting op hun eigen vleesvervangers, vegan broodbeleg, vegan salades voor op brood en hun eigen plantaardige melk.
Jumbo ook vanaf dinsdag/ woensdag 1+1 op de vegetarische slager etc.
Vandaag heb ik bij Plus al voor 50% wat nieuwe producten gehaald, zoals de plantaardige zalm en caprese burger. Ben benieuwd (is dus nog t/m zaterdag).
Ik had deze nu weer maar hij smaakt helemaal anders? Heel kokosachtig en zoet
Weet iemand of het recept is veranderd? Ik gebruikte hem in hetzelfde gerecht dus daar kan het niet aan liggen.