Welke? Die van Vivera vind ik niet heel erg lijken op het echte, maar ik vind het zo ontzettend lekker!
Wat stom! Ik heb die nog niet gemaakt, maar de koekjes met pijnboompitten lijken ook niet helemaal te kloppen, het bakpoeder kan wel door de helft, want anders proef je die vieze bakpoeder smaak.
Aahh deze is inderdaad niet lekker. Lees ik veel op Facebook. Chocoladetaart met hazelnoot, bananenbrood en passievruchtcheesecake zijn heel lekker!
Heeft iemand deze wel eens gehad? Smaakt het een beetje neutraal of proef je heel erg een kokossmaak? Ik ben op zoek naar een vervanger van kwark die niet op basis van soja gemaakt is. Ik vind t tot nu toe allemaal erg muf of overheersend smaken en mis echt dat zurige van kwark en de dikkere structuur…
Ik heb goede verhalen gehoord over die van Vegan Zeastar, maar zelf nooit gehad.
Ik vind de tiramisu uit dit boek ook super lekker!
Thanks voor de tip, want die koekjes leken me ook lekker. Wat zijn jouw favorieten uit het boek?
Ja ze zijn ook echt lekker hoor! Maar zoveel bakpoeder is niet nodig! Zo uit mijn hoofd oik de passievruchten cheesecake maar ik zal thuis ook eens kijken!
Ik proef de kokos wel. In mijn ervaring proef je altijd kokos in yoghurts/dressing e.d. Gebaseerd op kokos.
Ja ik was er al bang voor. Dan ga ik ‘m toch maar niet kopen en op zoek naar een ander alternatief. Thanks voor je reactie!
Noooo ik lees dat Yoghurt Barn alle vestigingen definitief heeft gesloten. Kwam daar niet zo vaak maar vond het echt een fijn idee dat er in vrijwel alle grote steden een makkelijke (plantaardige) lunchoptie was.
Ja echt zo jammer! Sinds ze een tijdje geleden over gingen op volledig plantaardig ging ik er met nog meer plezier naartoe. Zo fijn om nergens op te hoeven letten. In de stad waar ik woon zijn er maar heel weinig plekken waar dat zo is.
Oh wat jammer! Je kon laatst juist als particulier aandelen bij ze kopen, dus ik dacht dat het heel goed ging, maar dat was wellicht een soort noodgreep.
Ik zit binnenkort 3 dagen voor werk in Tiel en moet dus 2 keer savonds ergens eten. Volgens happy cow ziin er geen opties hier iemand die een tip heeft?
Tiga?
Als je in Happy Cow selecteert op veg-options worden Tiga en Sushi Time aangegeven als restaurants waar er vegan opties zijn. Bij Tiga worden de vegan opties goed aangegeven op de menukaart. De Subway heeft ook opties, maar zo te zien tijdelijk gesloten in Tiel.
Hebben jullie de sour cream van violife wel eens gezien bij een supermarkt? Heb hem afgelopen week geproefd op mijn werk en ik was echt blij verrast, maar ik kan hem alleen bij de groothandel vinden.
We hebben de feta van violife in blokjes gesneden, twee keer gepaneerd, ingevroren en gefrituurd en dan heeft hij echt een lekker krokant jasje en een zachte binnenkant. Leuk voor op een salade!
Ik heb met een kortingscode de vegan box van Greenchef gehad. Met z’n tweeën waren dat prima porties, wij zijn allebei geen hele grote eters. Ik was heel tevreden over de recepten maar vond het toch wat duur (want zijn voor ons dan dus maar 3 maaltijden voor 53 euro). Vaak was het ook best wat tijd/werk voor het koken en daar hadden we na een werkdag en met een kleine baby ook niet altijd zin in. Met weer een goede kortingscode zou ik het toch zo opnieuw doen!
Ik heb de vegan box(.nl)gehad, maar dat vond ik echt smakeloos. Weinig tot geen kruiden, hele basic gerechten. Beetje oldschool vegan van 10 jaar geleden. Vaak kreeg je ook dingen die je maar half moest gebruiken, dat vond ik echt zonde. Nu ben ik sinds 10 maanden grootverbruiker van M Spoon. Adverteren niet als vegan maar hebben altijd wel 4 tot 6 gerechten om uit te kiezen. Heel verassende dingen, goed op smaak, redelijk culinair met veel kleine bijgerechten en andere smaakmakers. Porties ervaar ik als precies goed, maar wij zijn wel met twee personen. Misschien dat iemand op een vaste avond bij je wil komen eten die ook alleen woont dat je dan voor 5 dagen totaal hebt? Sommige gerechten kan je ook wel invriezen en dan af en toe overslaan? Het concept maaltijdbox ben ik wel echt fan van. Scheelt zo veel head space en uiteindelijk ook geld want anders zouden we meer eten bestellen.