Plantaardig/vegan eten #2

Hier in de vriezer wel bij de jumbo. Vind het ook best geslaagd voor vegan zalm.

@Marqant ik heb ook de vegan box gehad maar om dezelfde reden als jij weer opgezegd. Wat een vreugdeloze maaltijden waren dat😫
Ik heb zelf goede ervaring met green chef: veel
plantaardige maaltijden of vegan te maken (dan gebruikte mn man bijv wel de parmezan en ik niet).

1 like

Tip voor als je wel eens in Duitsland boodschappen doet, deze salami:

8 likes

Ja! Die is echt super lekker

1 like

Ik wil eigenlijk heel graag de plantaardige pepperoni die op Domino’s pizza’s zit kunnen kopen :heart_eyes:

4 likes

Ja ik ook! Voor zelfmaakpizza. Superlekker is die.

1 like

Jaaaa hier ook voor zelfmaakpizza!

1 like

Ola heeft deze ‘per ongeluk vegan’ ijsjes en ze zijn lekker!

11 likes

Bij Jumbo is nu vegan babybell te koop! (Bron: wateetjedanwel). Echt benieuwd of dat wat is.

2 likes

Huh zijn de andere twisters niet vegan dan?

1 like

Geen idee, als ik het opzoek, bevatten de mini twisters en die supertwister ook melk. Maar op de site van AH zijn ze wel allemaal plantaardig.

@Peony, die zijn hier al eventjes te koop maar ik vond ze niet zo lekker. Nogal plasticachtig!

Ik vond deze net bij de ah, ga m straks proeven

6 likes

Ben benieuwd!

Nou vind m wel lekker eigenlijk. Heeft iets fris. Wel gewoon de smaak van haver en amandel natuurlijk maar zou het wel nog eens kopen

3 likes

Deze zijn zo lekker. En nostalgisch!

7 likes

Waar vind ik dit? :drooling_face:

3 likes

Belgische Delhaize!

1 like

In het thema ijsjes vind ik deze ook wel een aanrader:.
image
Geen idee of ze nieuw zijn verder, kom niet zo vaak bij Colruyt.

4 likes

Oeh klinkt goed!

Ik heb zaterdag een road trip met een paar vegans en ik moet voor de snoep onderweg zorgen. Dus ik heb even op Google gezocht en vraag me af of deze lijst klopt. Ik merk dat sommige sites alleen naar gelatine kijken bv. Dus mocht iemand tips hebben voor gegarandeerd vegan snoep uit de supermarkt, graag!

Bij Katja, ah en oldtimers snoep staat het duidelijk op de verpakking (soms achterop vermeld) Bij Hema verkopen ze ook vegan snoep (staat ook vermeld op de verpakking).

2 likes