Ik vond deze net bij de ah, ga m straks proeven
Ben benieuwd!
Nou vind m wel lekker eigenlijk. Heeft iets fris. Wel gewoon de smaak van haver en amandel natuurlijk maar zou het wel nog eens kopen
Waar vind ik dit?
Belgische Delhaize!
In het thema ijsjes vind ik deze ook wel een aanrader:.
Geen idee of ze nieuw zijn verder, kom niet zo vaak bij Colruyt.
Oeh klinkt goed!
Ik heb zaterdag een road trip met een paar vegans en ik moet voor de snoep onderweg zorgen. Dus ik heb even op Google gezocht en vraag me af of deze lijst klopt. Ik merk dat sommige sites alleen naar gelatine kijken bv. Dus mocht iemand tips hebben voor gegarandeerd vegan snoep uit de supermarkt, graag!
Bij Katja, ah en oldtimers snoep staat het duidelijk op de verpakking (soms achterop vermeld) Bij Hema verkopen ze ook vegan snoep (staat ook vermeld op de verpakking).
Ja, had al naar Katje gekeken hier bij de Ap. Maar overal stond veggie op en niet vegan. Dus vandaar mijn twijfel. Ben hier namelijk geen expert in Zal morgen nog eens goed zoeken.
Ik weet in ieder geval dat standaard Skittles en Dummies ook vegan zijn.
Bij Katja staat voorop veggie en achterop vegan.
Ah oké, top. Dankjewel!! Heb ik dat over het hoofd gezien.
Ik vind de vegan dropfruit duo’s van autodrop altijd lekker. Autodrop heeft duidelijk vegan voorop de vegan varianten staan ook. Er is ook een zure smaak.
Bonusvegan gebruik ik ook nog wel eens, die wordt ook regelmatig aangevuld met nieuwe dingen. Ah heeft inderdaad ook best veel vegan snoep van het huismerk.
Oh nee die regenboog snoepjes vind ik echt naar kots smaken. Wie bedenkt het om elke kleur een eigen smaak te geven en dat dan allemaal in 1 snoepje te gieten??
Op de informatie van bonusvegan kun je wel vertrouwen. Zij is er kien op dat de informatie klopt.
Deze zaterdag komen er 2 vriendinnen brunchen, met hun kinderen. Ik eet zelf vegetarisch, en vaak ook vegan, maar voor de combi van kidsproof/makkelijk - snel/toch wat feestelijk zoek ik toch nog wat inspiratie. Hebben jullie mss nog tips? Kinderen zijn tussen 2,5 en 12, en ik heb de avond ervoor wel wat tijd om voor te bereiden maar de ochtend zelf minder.
Ik dacht zelf aan:
- vegan (afbak)croissants (heb sowieso jam, notenpasta etc in huis)
- toast met humus, avocado, gegrilde groenten
- fruitsla
- eventueel iets van een vegan cake?
mss ook een plantaardige yoghurt? Voor de jongere kindjes bestaan er ook plantaardige danoontjes. En een veggie/vegan worstje?
Dat zijn dingen die mijn kinderen zouden eten.
En eventueel choco? wij eten veggie en niet vegan dus ik ben niet echt op de hoogte van vegan choco maar die bestaat zeker.