Mag ik mezelf pluggen maak simpel en dingen, voor 1 persoon en post het recept gewoon direct onder de foto sinds kort.
En hoe kan ik je volgen?
O wat gaaf Hopelijk smaakt het
Er staan nog niet veel recepten op, ik stuurde die eerst altijd alleen via de dm als mensen er om vroegen, vanaf nu staan ze er wel altijd bij
elinem86
Ik trek haar “recepten” zooooo slecht. Dan gooit ze bijvoorbeeld sla en tomaat bij elkaar en dan post ze in haar story “recept komt morgen online!!!”, dat soort ongein kan ik niet eens een recept noemen hahahaha
Hahah ik vind het zo heerlijk nuchter Nederlands. Vooral niet te moeilijk doen. Ook een lekker contrast met de doorgaans #aesthetics #clean #expensivefood vegans die je over het algemeen op Youtube ziet
Ik heb een giftvard gekregen van veggiedeli voor sinterklaas wat zijn absolute aanraders?
love veggiedeli. Ik weet niet of je van pittig houdt maar ik ben enorm fan van de sambals van Brigitte, ze hebben hele unieke smaken en allemaal lekker.
Oh en Bedda heeft nu ook blokken kaas, die zijn ook chill.
Verder de producten van Vantastic Food zijn ook heel fijn
Alles van Vantastic, maar in het bijzonder de kipfilet in stukjes. En daar dan een goede saté mee maken.
Slikt iemand vitamine D bij? Ik heb gisteren Plantavital D3 gekocht, maar ben wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn voordat ik het ga bijslikken.
Ik vraag me ook af of ik niet beter eerst mijn bloedwaardes kan laten testen, aan de andere kant… Kan het kwaad als je te veel vitamine D binnenkrijgt?
Naar wat ik heb gelezen krijgt iedereen in nederland in de winter te weinig vit D binnen, ligt aan de stand van de zon waardoor de stralen niet sterk genoeg zijn.
Ik slik vit D van Viridian, de vloeibare variant zo’n 2 x per week. Je kan even informeren bij je huisarts of het kwaad kan?
Ik was laatst bij een oogarts en hij kon aan de talgkliertjes in mijn ogen zien dat ik te weinig vitamine D binnen kreeg, dus op zijn advies ben ik het gaan slikken. Ik kon volgens hem gewoon een versie van de drogist nemen waarbij je iedere dag een tabletje neemt. Ik heb verder geen last van een winterdepressie oid, veel mensen slikken daar ook vitamine D voor.
Ik slik sinds 2 maanden ook vitamine D3, van A. Vogel (sinds ik vegan eet). Ik lees inderdaad ook vaak dat het voor veel mensen in Nederland goed zou zijn. Ik merk er verder niets van eigenlijk.
Iets of niets?
Als je plantaardig eet moet je absoluut vitamine d en b12 bijslikken! Tenzij je echt heel veel vlees- en/of zuivelvervangers eet waar dat aan toegevoegd is en je zeker weet dat je op die manier genoeg binnenkrijgt.
Ik slik alleen B12 + ijzer/vit. C bij. En ik eet al heel lang vegetarisch en ook al jaren overwegend veganistisch. Slechte zaak dus, ik denk dat ik best wel wat klachten heb (mede) daardoor.
Is vitamine D3 dan trouwens voldoende? Of is dat slechts een deel van vitamine D?
Oeps haha, niets inderdaad
Met d3 zit je goed!
Oh ik zou echt zeker vitamine D gaan bijslikken dan! Ik heb twee jaar geleden een flink tekort gehad en dat was ontzettend naar. Ik heb heel veel vervelende klachten gehad en ben er heel ziek van geworden terwijl nergens een aanwijsbare oorzaak voor te vinden was. Nadat ik een algemeen bloedbeeld heb laten prikken en ik met een vitamine D kuur ben begonnen zijn die klachten na een tijdje bijna als sneeuw voor de zon verdwenen. Sindsdien slik ik braaf bij!
Ik geloof dat vitamine D3 in principe genoeg is, maar pin me er niet op vast. Dat is wat ik in ieder geval gebruik en ik heb er sindsdien geen last meer van gehad dus ik denk dat het wel werkt.
Ik heb binnenkort een kookworkshop met werk. We hebben de recepten al binnen, het is vegetarisch dus ik ben al aan het kijken hoe ik het vegan kan maken. Het nagerecht is een taart waar roomboter in moet. Kan ik dat gewoon vervangen door Flora? Of kun je dat niet 1 op 1 vervangen?