Ik had deze nu weer maar hij smaakt helemaal anders? Heel kokosachtig en zoet
Weet iemand of het recept is veranderd? Ik gebruikte hem in hetzelfde gerecht dus daar kan het niet aan liggen.
Ik had deze nu weer maar hij smaakt helemaal anders? Heel kokosachtig en zoet
Weet iemand of het recept is veranderd? Ik gebruikte hem in hetzelfde gerecht dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb de vegan zalm burger van appie geproefd… wat een smerige smaak zeg en dit komt van iemand die echt alles lust. Echt jammer. Die van vivera nog niet geproefd
Shit, ik heb hem in de koelkast liggen voor vanavond! Er waren zoveel dingen in de Bonus dat ik echt even heb ingeslagen met dingen die ik nog niet geprobeerd had. Nu niet echt zin meer in die zalmburger Maar wie weet!
Ik heb dit eergisteren nog gebruikt en vond het totaaal niet naar kokos proeven en het had ook geen zoete smaak.
Smaken verschillen dus misschien vind jij hem wel oke haha! Laat maar weten ik ben benieuwd!
Update over de zalmburger: wij vonden hem hier thuis wel lekker!
Goed crispy gebakken, echt wel een vis/zalmsmaak. We hadden hem nu los (bij een soort kliekjesavondeten) maar hij leek ons ook goed te doen bij pasta bijvoorbeeld.
Ik vreesde er heel erg voor dus mijn eerste hapje was heel voorzichtig maar smaken verschillen dus echt!
Bij de Hoogvliet is Vivera in de aanbieding. Alles = 1 euro (t/m 15-03).
Plus heeft normaal ook vivera voor 0.99 maar dit jaar niet al die kleinere supermarkten die die actie wel hebben zitten hier niet. Helaas, want dat scheelt nog zoveel meer dan 1+1 (wat ook al superchill is).
Ik heb straks de vegan heksenkaas gekocht, nog niet eerder gehad ben benieuwd of ie even lekker is. Helaas was het schap met de gü lemon cheesecake ineens weg in mijn ah xl vorige week stonden ze er nog. Ook in zo’n extra actiebak lag alleen de chocovariant. Ga eind vd week nog eens terug kn de hoop dat ie er dan toch weer is. Zou echt kut zijn als ie ineens vanaf deze actieweek niet meer in het assortiment zit.
Smaakt idd hetzelfde!
Ik heb de vegan zalm van vivera geprobeerd en had een hapje los geproeft en daarover was ik niet echt enthousiast. Ik had het echter gekocht voor in een pastasaus en daarin vind ik het wel erg lekker!
Helaas is de Gu lemon cheesecake hier dus toch echt uit het assortiment Baal er ook van dat ze meerdere soorten van Vivera hier niet verkopen, terwijl het om een ah xl gaat
Hoop dat de chocolade variant blijft😖
Die is dan weer niet zo m’n ding (ook de gewone versie niet), maar voor anderen hoop ik het ook!
Wat vinden jullie de minst zure ongezoete kwark/yoghurt?
Alpro mild & creamy! Echt m’n lievelings, totaal niet zuur
Dankjewel! Ook de niet gezoete variant?
Ja, die is echt top! Eet alleen de ongezoete smaak haha, die met smaakjes heb ik nog nooit geprobeerd. Ze verkopen hem alleen niet meer bij AH wel nog bij Plus en Jumbo (en misschien ook nog in andere supermarkten maar dat weet ik niet)
Bedankt voor de tip! Hopelijk is ie ook een beetje stevig… zag ook nog bij Jumbo te koop
Oatly griekse haveryoghurt, heel mild!
Hebben jullie die neptonijn van Garden Gourmet al geprobeerd? Die is goed man!!! Superlekker in pastasalade of in een tuna-melt-bagel (ik doe er rode ui, mayo en kappertjes doorheen).
Ik vond die vegan kaviaar van AH trouwens ook lekker, al heb ik nooit de vissenvariant gehad, dus ik heb geen idee hoeveel het lijkt. Deze tonijn lijkt wel echt op het beest.