Plantaardig/vegan eten #2

Ja ik vind deze ook top! Op pizza doet 'ie het ook goed

1 like

Ik heb deze ook in de koelkast staan, ben zo benieuwd! Was aan het denken er een pasta mee te maken, maar misschien is salade ook een goed idee.

Ik heb ‘the real deal’ kaviaar ook nooit gehad, maar vond de vegan kaviaar van AH ook heel lekker. Lekker zoutige en vissige (haha dit klinkt zo vies) smaak. Wil er ook eens vegan sushi mee maken

1 like

Ah bedankt!:blush: ik meende dat ik die al geprobeerd had, maar misschien was dat ook wel de gewone variant​:thinking:

Ik vind m ook fantastisch. Snap niet dat ze de textuur van tonijn zo goed kunnen namaken! Ik ga m donderdag eens proberen in een koude pastasalade met olijven, paprika en zongedroogde tomaten.

3 likes

Ah dankjewel! :blush:Ik moet er denk ik zelf ook een beetje mee experimenteren​:see_no_evil:

3 likes

Ja deze is echt superlekker! Ik maak er vaak tonijnsalade mee op basis van dit recept (met vuna in plaats van jackfruit).

1 like

Is deze lekker? Ik houd niet zo van dat hele zoete zoals bij Nutella😅

2 likes

Ja, smaakt naar iets puurdere nutella vind ik. Minder zoet wel dus.

3 likes

Oh dat klinkt precies wat ik zoek :blush:

2 likes

Vanmiddag deze geprobeerd op een broodje, geen aanrader. Het is niet vies, maar gewoon saai en smaakloos. Het ruikt wel naar kipkerrie, maar het smaakt niet echt naar iets. Ga hem wel opeten, maar zal hem niet nog eens halen 4/10

1 like

Nou ik hoop voor je dat het 'm is, met jouw eeuwige zoektocht :joy:

2 likes

:rofl: snap ik

Ik eet ook gewoon veel chocopasta hoor :speak_no_evil:

1 like

Ik vind deze heeeel lekker, maar aan de reacties hierboven te lezen ben ik denk ik niet zo kritisch als jij :joy:

1 like

Maar heeeel lekker klinkt wel goed😊

2 likes

wooow, die vegan worstenbroodjes van picnic, 10/10! Mega lekker. Echt nog even drie keer de verpakking gecheckt of ik niet per ongeluk de vleesvariant had.

5 likes

Ja die zijn zoooo lekker. Hebben hier meerdere fysieke verkooppunten, altijd inslaan voor carnaval. Ben ook wel eens bij een lunchroom teruggegaan om te vragen of ik wel de vegan variant had

1 like

Dit moet je kopen!!! (Bij AH)

7 likes

Smaakt het gewoon naar chocola of ook naar kokos?

1 like

Chocola :drooling_face:

1 like

Chocola maar wel met een nogal chemische nasmaak. Bolletje ijs en/of slagroom erop maskeert dat voldoende en dan is ie echt heeel goed.

4 likes