Koop veel bij de monki, alle schoenen daar zijn vegan. Verder hebben veel betaalbare merken ook veel vegan schoenen zoals van Haren. Ook bij Adidas, puma, vans en ASICS niet-leren schoenen gekocht. Juist ook de hele ‘technische’ sneakers, als je begrijpt wat ik bedoel. Hebben veelal ook schoen waar ze zelf vegan bijzetten, maar die zijn vaak gelijk wat duurder. Zelf de samenstelling bekijken werkt toch het beste!
Ik vond deze niet lekker…
Pure chocolade met een vulling die kijkt op marzepein of zo’n vieze proteïne reep
Ik ben pas in de Efteling geweest en ik wilde nog even zeggen dat ik echt blij verrast was door het vegan aanbod. Vegan broodje Unox, plantaardige yoghurt, appelflap, saucijzenbroodje, brood met avocado, pizza, koffie met plantaardige melk, magnum. (ik heb niet alles gegeten haha)
Het is misschien wel handig om van tevoren even de opties te bekijken omdat niet alles op alle locaties beschikbaar is, maar ik had het verder niet gepland en kwam overal dingen tegen.
En het is soms ook goed om te vragen: plantaardige melk zou maar bij een paar koffietentjes beschikbaar zijn, maar toen ik het bij een andere vroeg kon ze het wel gewoon voor me maken.
Heb je dit inmiddels al gemaakt?? Ben benieuwd wat je dan hebt gebruikt en hoe het smaakte
Joy en Ser van piece of Joy stoppen er mee Ze hebben nu alleen deze week alles in de uitverkoop met 20 %korting op=op
dat het nog gelukt is om een bestelling te plaatsen .
Heb voor het eerst een pakje Specktakel waarbij alle plakjes keurig los komen en in z’n geheel op te bakken zijn. Dacht dat het nooit zou gebeuren :’) Houdbaarheid 1 juli 2022.
Zelfde hier dus dacht ook direct: dat hebben ze verbeterd! Hoera want ze zijn
Wat nemen jullie mee naar festivals? Ik heb geen vuurtje, wel een koelbox.
Voorlopig op mijn lijstje:
- appels
- bananen
- zakjes knijpfruit
- Trek oat bars
- maiswafels met een smaakje
- potten witte bonen in tomatensaus
- sandwichen met pindakaas en confituur
- doos granola met kleine brikjes plantmelk
Pot ravioli met Seitan of groenten van het merk Danival (te krijgen bij bio winkels). Is lekkerder warm maar heb het ook wel eens koud gegeten!
Vaak mag je geen glazen potten meenemen naar de festivalcamping. Die worden dan weggegooid, bij tassen controle.
Misschien nog kleine zakjes chips en noten.
Vegan eten op een festival zelf kan vaak heel goed.
Oh, goed dat je 't zegt! Ik zie inderdaad net dat er geen glazen potten op de camping mogen, maar dan ga ik wel voor Heinz witte bonen in tomatensaus in blik haha.
Ik vind het vegan eten op festivals vaak te duur voor wat het maar is, waardoor ik zo veel mogelijk zelf eten wil meenemen en enkel als ik een goestingske heb bij de eetstandjes wil eten.
Ze zijn er bij de AH inderdaad uit. Nog niet gecheckt of ze nog bij de jumbo liggen, maar daar hoop ik intens op.
Misschien punselies als ze die hebben. Zijn gewoon stroopkoeken eigenlijk en zo lekker! Alleen jammer dat ze soms alleen de los verpakte hebben. Zoveel plastic
Ik heb ze volgens mij ook al wel bij Delhaize gekocht!
Ik vind ze niet meer bij Delhaize online
Ik vind Bastogne koekjes ook altijd lekker en de café noir koekjes. Alleen jammer dat ze die nu mini maken ipv gewoon een normaal koekje.
Maar daar zit ei in toch? Of is er een ander merk dat ze vegan maakt?
Hier bij de Plus en Jumbo nog wel in het assortiment